Isännöintiliitto hakee järjestökoordinaattoria

Isännöintiliitto on isännöinnin keskeisin palvelu- ja vaikuttajajärjestö. Autamme isännöintiä olemaan parasta, mitä taloyhtiölle voi tapahtua.

Mikä arvoistamme resonoi sinulle? Oletko suoraselkäinen kumppani, sinnikäs vaikuttaja vai hurmaava asiantuntija? Jos tunnistat itsesi, tilaisuutesi on nyt tullut!

Etsimme nyt iloiseen ja reippaaseen joukkoomme sinua,

JÄRJESTÖKOORDINAATTORI

Vastaat työssäsi Isännöintiliiton jäsenpalvelusta. Pidät aktiivisesti yhteyttä jäsenistöömme jäsenyyden eri vaiheissa ja pääset mukaan jäsenkokemuksen kehittämistiimiin. Työtehtäviisi kuuluvat myös jäsenrekisterin ylläpito, erilaisten raporttien tuottaminen ja laskutukseen liittyvät tehtävät.

Osaat toimia itsenäisesti ja olet kiinnostunut oman tehtäväkokonaisuutesi kehittämisestä. Olet digiorientoitunut eivätkä uudet järjestelmät tai prosessien sujuvoittaminen tuota sinulle kylmänhikeä.  Tässä keskeisessä tehtävässä pääset tekemään yhteistyötä koko Isännöintiliiton toimiston ja jäsenkentän kanssa, joten on tärkeää, että olet henkilö, joka nauttii yhdessä tekemisestä. Kokemus isännöintialalta on plussaa. Tehtäväkokonaisuus on kuitenkin kokonaan uusi ja sitä voidaan räätälöidä tehtävään valitun henkilön vahvuuksien ja mielenkiinnon kohteiden mukaisesti.

Toivomme sinulta

• kokemusta asiakaspalvelusta ja hyviä vuorovaikutustaitoja
  • kokemusta erilaisten järjestelmien viidakossa luovimisesta
  • sujuvaa Excelin käyttöä
  • organisointikykyä ja itsenäistä työskentelyotetta
  • innostunutta ja kehitysmyönteistä asennetta

Tarjoamme sinulle vakituisen työn mahtavassa porukassa, jossa tehdään työtä intohimolla ja sydämellä. Olet osa poikkitieteellistä asiantuntija- ja kehitysyksikköä, jossa eri alojen asiantuntijat tekevät vaikuttamis- ja edunvalvontatyötä, kouluttavat jäsenistöä, tuottavat erilaisia palveluja ja tekevät monipuolista kehitystyötä koko isännöintialan hyväksi. Pääset työskentelemään rautaisten ammattilaisten etujoukossa toimialajärjestössä, joka pitää huolta työntekijöistään. Meillä arvostetaan jokaista persoonaa omana itsenään.

Annamme vastuuta, mutta tukenasi on organisaatio, jossa kannustetaan, kokeillaan uusia tapoja toimia ja uskalletaan pyytää toisilta apua. Työparinasi toimii asiakaspalvelukoordinaattori. Toimistomme sijaitsee Helsingin keskustassa, mutta työskentelemme joustavasti hybridinä. Meillä on myös kilpailukykyinen palkkataso.

Tarjoamme muun muassa seuraavat työsuhde-edut:

• aktiivinen työhyvinvointitoiminta
  • lounasetu
  • kulttuuri- ja liikuntaetu
  • kattavat terveyspalvelut töissä ja vapaalla
  • mahdollisuus tehdä töitä toimistolla ja etänä

Hae mukaan joukkoomme ja lähetä pikaisesti CV:si ja vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen osoitteeseen johanna.kannas@isannointiliitto.fi, kuitenkin viimeistään 4.2.2022. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Yhteydenotot: Palvelupäällikkö Johanna Kannas, johanna.kannas@isannointiliitto.fi tai 045 860 8777. Parhaiten tavoitat Johannan 25.01.2022. klo 13-14 ja 01.02.2022 klo 10-11.