Isännöintipäiville on entistä helpompi osallistua

Isännöintipäivät on ollut isännöintialan ehdoton ykköstapahtuma jo vuosikymmeniä. Nyt järjestäjät Isännöintiliitto ja Kiinko ovat tehneet kaikkensa, jotta mahdollisimman moni pääsisi osallistumaan tapahtumaan.

– Tavoitteenamme on saada ennätysmäärä isännöinnin ammattilaisia paikalle, joten olemme vastanneet jäsenten toiveeseen ja laskeneet Isännöintipäivien lipun hintaa sekä tiivistäneet tapahtuman kestoa. Tavoitetta tukee myös tapahtumapaikan valinta, sillä Lahteen on helppo tulla eri puolilta Suomea, koulutuspäällikkö Satu Lindén kertoo.

Luvassa on kaksi tehokasta koulutuspäivää, mutta aikaa jää myös verkostoitumiseen sekä kiinteistöalan uusimpiin tuotteisiin tutustumiseen.

Tietoa, tunnetta ja yhteistä juhlaa

Isännöintipäivien ohjelma on tasapainoinen yhdistelmä inspiraatiota ja asiantuntijuutta. Inspiraatiopuhujista Lindén nostaa esiin radiopersoona-kirjailija Anna Perhon, joka kertoo kokemuksiaan fiksusta ajankäytöstä.

– Työn hallinta ja työhyvinvointi ovat mukana useassa puheenvuorossa, sillä ne ovat jäsenkyselyjen perusteella haasteita nykyisännöinnissä. Mukana on toki asiantuntijapuheenvuoroja lainsäädännöstä, taloudesta ja tekniikasta, Lindén jatkaa.

Yhdessä viihtyminen on iso osa Isännöintipäiviä ja tänä vuonna iltajuhla pidetään Lahden Sibeliustalossa. Samalla testataan, miten yksi maan hienoimmista kongressitaloista taipuu tanssilattiaksi, kun iltajuhlassa lavalle nousee huikea bilebändi Gebardi.

Isännöintipäivät järjestetään 12. ja 13.9. Lahden Messukeskuksessa ja Sibeliustalossa.

Uutishuoneeseen