Vuoden 2018 Isännöintipäivät pidetään Lahdessa

Isännöintiala kokoontuu Lahden Sibeliustaloon syksyllä 2018.

Syyskuussa 2018 isännöintiala suuntaa Lahteen, jossa pidetään seuraavat valtakunnalliset Isännöintipäivät. Tapahtumapaikkoina hyödynnetään Lahden Urheilu- ja messukeskusta sekä Sibeliustaloa.

Lahden valinnan puolesta vaakakupissa painoivat hyvät kulkuyhteydet, tilojen toimivuus sekä pitopaikkojen sijainti suhteessa majoituspalveluihin. “Isännöintipäiville tullaan eri puolilta Suomea ja eri välinein. Lahteen on kätevää tulla lähes mistä ilmansuunnasta tahansa”, Isännöintiliiton koulutuspäällikkö Satu Lindén kertoo.

Isännöintipäivien perusainekset koostuvat Lahdessa samoista elementeistä kuin ennenkin: innostavia seminaaripuhujia,  verkostoitumista alan toimijoiden kesken sekä tietysti yhteinen iltajuhla. Tapahtuman suunnittelussa on tartuttu kävijöiden toiveisiin ja tapahtuma on tiivistetty kestoltaan tehokkaaksi kaksipäiväiseksi.

Isännöintipäivät 12. ja 13.9.2018 Lahdessa. Näyttelyosastojen myynti käynnistyy joulukuussa 2017. Isännöintipäivien seminaari-ilmoittautuminen käynnistyy keväällä 2018.

Isännöintipäivien tapahtumasivu Isännöintiliiton tapahtumakalenterissa.

Uutishuoneeseen