Isännöintipäivien näytteilleasettaja: Lataa materiaalit viestintään

Isännöintipäivien näyttely on erinomainen paikka tavoittaa isännöintialan päättäjät. Etukäteen viestimällä varmistat, että asiakkaasi tietävät yrityksenne olevan tapahtumassa mukana. Alta löydät eri tapoja, joilla voit viestiä asiakkaillesi etukäteen.

Allekirjoitus

Voit halutessasi käyttää alla olevaa markkinointimateriaalia sähköpostisi allekirjoituksen yhteydessä. Näin asiakkaasi näkevät jo etukäteen, että yrityksenne edustajat ovat tavattavissa Isännöintipäivillä. Voit lisätä allekirjoitukseen myös yrityksenne osaston numeron. Näyttelykartan ja osastonumerot löydät täältä.

Varmista paikkasi isännöintialan tärkeimmässä tapahtumassa!

Löydät meidät näyttelystä osastolta X.

Valmiita markkinointipohjia someen

Voit hyödyntää oheisia viestipohjia yrityksenne Isännöintipäiviin liittyvässä markkinoinnissanne.

Isännöintipäivät valtaa syksyllä Hartwall Arenan. Tavataan pelipaikoilla! Näyttelykaukalossa mukana myös yritys X.

Olethan jo ilmoittautunut mukaan syksyn Isännöintipäiville? Mekin olemme mukana! Löydät meidät osastolta X.

Isännöintipäivien näyttelypäivä huipentuu iltajuhlaan Apollo Live Clubilla. Tule juhlimaan meidän kanssamme! Menossa mukana myös yritys X.

Isännöintipäivien logo

Isännöintipäivien logoa voit käyttää esimerkiksi allekirjoituksessasi tai somepostausten kuvituskuvana. Voit tallentaa logon klikkaamalla logon päällä hiiren oikeaa painiketta.

Isännöintipäivien kuvituskuvia

Voit myös postata eri somekanaviin tietoa siitä, että yrityksenne on mukana Isännöintipäivien näyttelyssä. Voit halutessasi käyttää esimerkiksi oheisia kuvia postausten kuvituskuvina. Voit tallentaa kuvan klikkaamalla kuvan päällä hiiren oikeaa painiketta.