Asunto-osakeyhtiön taloushallinto, Hämeen Ammattikorkeakoulu

Koulutuksen järjestäjä:
Hämeen ammattikorkeakoulu

Ajankohta ja paikkakunta:
Koulutus suoritetaan kokonaan verkossa. Voit aloittaa koulutuksen sinulle parhaiten soveltuvana ajankohtana.

Sisältökuvaus:
Koulutuksen aikana perehdyt talousarvion laatimiseen, kirjanpidon vientien kirjauksiin, arvonlisäveron käsittelyyn kirjanpidossa, tilinpäätöksen laatimiseen, toimintakertomukseen ja hyvään tilinpäätösraportointiin kuuluviin asioihin. Lisäksi perehdyt asunto-osakeyhtiön tilinpäätössuunnitteluun sekä tilin- ja toiminnantarkastukseen. Näitä aihealueita käsitellään myös osakeyhtiölakia noudattavan kiinteistöosakeyhtiön näkökulmasta.

Koulutus sisältää verkkoluentoja, kirjallista tausta-aineistoa ja käytännönläheisiä oppimistehtäviä. Tehtävien ohjeistus ja henkilökohtainen palaute annetaan verkossa. Koulutus sisältö viisi osaa, jotka suoritetaan kahden viikon jaksoissa.

Koulutus on suunnattu henkilöille, joka haluaa opiskella joustavasti ajasta ja paikasta riippumatta.  Kohderyhmänä isännöitsijät, asunto-yhtiöiden taloushallinnon tehtäviä hoitavat tai tehtäviä aloittelevat henkilöt, sekä taloyhtiöiden hallituksen jäsenet.

Hinta:
750 eur + alv 24 %. Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta sekä paikallisten isännöitsijäyhdistysten jäsenet saavat koulutuksesta 10 % alennuksen. Alennus myönnetään syyskuun 2019 loppuun mennessä koulutukseen ilmoittautuneille. Koulutus tulee aloittaa vuoden 2019 aikana. Jäsenyydestä tulee ilmoittaa koulutukseen ilmoittautumisen yhteydessä lisätietokentässä.

Yhteystiedot:
suunnittelija Tanja Metsomäki, Puh. 040 571 5575, tanja.metsomaki@hamk.fi

Lue lisää tästä (linkki ohjautuu koulutuksen järjestäjän sivulle).