Hae isännöintiä -palvelu on avattu

Markkinointiaikataulu

Kesäkuu 2019: Lanseeraus koko maassa:

Mediatiedote 6.6.

Juttu Kotitalo-lehdessä

Some-markkinointi Isännöintiliiton Facebook-tilillä, Taloyhtiön hallitus -Facebook-ryhmässä, Twitterissä ja Linkedinissä

Hakukone-, verkkobanneri- ja videomainontaa tarpeen mukaan.

Uudistunut Hae isännöintiä -palvelu on nyt avattu osoitteessa haeisannointia.fi. Palvelussa isännöintiyritykset voivat kertoa, mitä ne tarjoavat ja millä periaatteilla. Näkyvyys Hae isännöintiä -palvelussa sisältyy Isännöintiliiton yritysjäsenyyteen.

Isännöintiä etsivää asiakasta palvelu ohjaa pohtimaan, miksi ja millaiseen tarpeeseen hän isännöintiä on ostamassa. Isännöinnin hankintaohje neuvoo ennen isännöintiyrityksen vaihtamista tarkistamaan, onko ratkaisuja epäkohtiin koitettu ensin löytää neuvottelemalla nykyisen isännöintiyrityksen kanssa.

Isännöinnin hankinta kaipaa laatukeskustelua

Hae isännöintiä -palvelua ylläpitää Isännöintiliitto. Palvelu on parempi vastaus netin erilaisiin hakukoneisiin ja vertailupalveluihin, joissa yrityksillä on itsellään usein huonot mahdollisuudet vaikuttaa siihen, miten ne vertailussa näkyvät.

Isännöintiliitto haluaa kiinnittää asiakkaiden huomiota isännöinnin laatuun ja palvelujen sisältöön, sillä kaikki yritykset eivät myy identtistä palvelua jota voisi vertailla pelkän hinnan perusteella.

Ota vastaan tarjouspyyntöjä

Asiakas voi lähettää palvelusta ohjatusti muotoillun tarjouspyynnön valitsemilleen isännöintiyrityksille. Tarjouspyyntö tulee yrityksen sähköpostiosoitteeseen otsikolla ”Hae isännöintiä tarjouspyyntö – – ”. Lähettäjänä on osoite noreply@haeisannointia.fi, joka kannattaa asettaa sallittujen lähettäjien joukkoon, niin pyynnöt eivät joudu roskapostiin.

– Aluksi kannattaakin seurata roskapostikansiota näiden viestien varalta, ja jos ne sieltä siirtää saapuneet-kansioon, pitäisi sähköpostilaatikon oppia tunnistamaan ne sinne kuuluviksi, Isännöintiliiton kehityspäällikkö Marianne Falck-Hvilstafeldt vinkkaa.

Tarjouspyynnön lähetettyään asiakas saa vahvistusviestin, jossa lukee: ”Tarjouspyyntö on lähetetty valituille yrityksille: [Yritys 1, Yritys 2 jne.]” sekä yhteenvedon antamistaan tiedoista.

Yrityksesi tietoja pääset päivittämään Mappi-jäsenpalvelussa yrityksen pääkäyttäjätunnuksilla. Tiedot näkyvät järjestelmässä puolen tunnin viiveellä.

Tutustu Hae isännöintiä -palveluun

Eikö yrityksenne näy palvelussa? Ota yhteyttä: toimisto@isannointiliitto.fi