Isännöinnin ammattitutkinto teknisille isännöitsijöille, Amiedu, Helsinki

Koulutuksen järjestäjä:
Amiedu

Ajankohta ja paikkakunta:
Aloitus 30.1.2020, Helsinki.  Koulutuksen kesto noin 12 kk. Aiemmin hankittu osaaminen vaikuttaa koulutuksen kestoon.

Sisältökuvaus

Tämän koulutuksen tavoitteena on tarjota valmiudet hoitaa isännöinnin toimintaympäristöön liittyviä hallinnollisia, taloudellisia ja teknisiä työtehtäviä sekä luoda edellytykset isännöinnin ammattitutkinnon suorittamiseen. Suorittamalla tutkinnon ja siihen liittyvän käytännönläheisen valmistavan koulutuksen vahvistat osaamistasi ja saat varmuutta hoitaa ammattitaitoisesti ja asiantuntevasti teknisen isännöitsijän tehtäviä. Valinnaisista tutkinnon osista riippuen erikoistut asunto-osakeyhtiö-, vuokratalo- tai toimitilaisännöintiin. Lisäksi syvennät osaamistasi isännöinnin teknisissä palveluissa.

Koulutus on tarkoitettu isännöinti- ja kiinteistöalan yrityksessä työskenteleville isännöitsijöille, teknisille isännöitsijöille ja –työnjohtajille. Se soveltuu hyvin myös henkilöille, jotka osallistuvat isännöintipalvelun tuottamiseen ja joiden työtehtävät mahdollistavat tutkinnon suorittamisen.

Koulutus toteutetaan monimuoto-opetuksena sisältäen lähiopetus-, etätyöskentely- ja verkko-oppimisjaksoja. Jos sinulla on jo tutkinnon perusteiden mukainen osaaminen, sinut voidaan ohjata suoraan tutkintotilaisuuksiin eli sinun ei tarvitse osallistua lähiopetuspäiviin.

Koulutukseen kuuluu olennaisena osana työssä oppiminen, omalla työpaikalla. Isännöinnin ammattitutkinnossa ammattitaito osoitetaan ja arvioidaan isännöinnin käytännön työtehtävissä, joten sinulla täytyy olla alan työ- tai harjoittelupaikka.

Hakeutumisvaiheessa arvioidaan tutkinnon sopivuus sinulle sekä ammatilliset ja henkilökohtaiset kehittymistavoitteesi.  Arviointien pohjalta tehdään suunnitelmat tutkinnon suorittamiseksi ja tarpeellisen ammattitaidon hankkimiseksi.

Hinta

Koulutus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena tai koulutussopimuksena, joten se on maksutonta.

Hakeminen

Täytä sähköinen hakulomake kotisivullamme www.amiedu.fi » Koulutushaku » Isännöinnin ammattitutkinto. Hakuaika päättyy 30.12.2019.

Kouluttaja Ari Hautala, puhelin 020 7461 484, etunimi.sukunimi@amiedu.fi.

Lue lisää tästä (linkki ohjautuu koulutuksen järjestäjän sivulle).