Isännöintiliitto hakee asiakaspalvelukoordinaattoria

Isännöintiliitto on isännöintialan yhteinen asiantuntijuuden kehittäjä ja etujärjestö. Autamme isännöintiä olemaan parasta, mitä taloyhtiölle voi tapahtua. Isännöintiliitto vaikuttaa välillisesti kaikkien kerros- ja rivitaloissa asuvien 2,7 miljoonan suomalaisen elämään. Tuemme isännöintialan kehitystä ja jäsenyrityksiä toimintansa parantamisessa. Isännöintiliittoon kuuluu yli 500 jäsenyritystä ja 21 yhdistystä, joiden kautta liittoon kuuluu noin 4/5 Suomen isännöinnistä.

Etsimme joukkoomme sinua,

ASIAKASPALVELUKOORDINAATTORI

Tehtävä on vanhempainvapaan sijaisuus. Tässä roolissa pääset tarjoamaan ensiluokkaista asiakaspalvelua ja vaikuttamaan työyhteisömme arjen sujuvuuteen. Tehtäviisi kuuluvat monipuoliset asiakaspalveluun ja toimiston ylläpitoon liittyvät tehtävät. Asiakaspalvelukoordinaattorin työ on pääosin itsenäistä, mutta takanasi on aina koko tiimin vahva tuki.

Mitä tulet tekemään?

• Vastaat työssäsi taloyhtiöaktiiveille suunnatun Kotitalo-median asiakaspalvelusta, tilausrekisterin ylläpidosta ja ilmoitustrafiikkiin sekä laskutukseen liittyvistä prosesseista.
  • Koordinoit Isännöintiliiton tarjoamien lisäpalveluiden tilauksia ja laskutusta.
  • Hoidat toimiston ylläpitoon liittyviä tehtäviä ja avustat hallinnollisissa tehtävissä, kuten toimistotarvike- ja lounas- sekä virike-etujen tilauksissa.
  • Tarvittaessa avustat järjestökoordinaattoria jäsenten asiakaspalvelussa.
  • Tehtäviisi kuuluu myös Isännöintiliiton ja Kotitalo-median edustaminen erilaisissa tapahtumissa.

Mitä toivomme sinulta?

• Kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja hyviä vuorovaikutustaitoja.
  • Olet digiorientoitunut eivätkä uudet järjestelmät tuota sinulle kylmänhikeä. Työsi edellyttää ajoittain datan vertailua eri lähteistä, joten osaat käyttää myös Exceliä sujuvasti.
  • Työympäristö on ajoittain kiireinen, joten sinulta löytyy paineensietokykyä, järjestelmällisyyttä ja tarkkuutta.
  • Olet kiinnostunut oman vastuualueesi toimintatapojen ja prosessien kehittämisestä.

Mitä tarjoamme sinulle?

Pääset mukaan mahtavaan porukkaan, jossa tehdään työtä suurella intohimolla ja sydämellä. Olet osa energistä jäsenpalvelu- ja kehitysyksikköämme. Saat työskennellä rautaisten ammattilaisten joukossa toimialajärjestössä, joka pitää huolta työntekijöistään.  Meillä työntekijät todistetusti viihtyvät: työntekijöidemme suositteluindeksi on peräti +83! Toimistomme sijaitsee Helsingissä, mutta työskentelemme joustavasti hybridinä.

Palkkahaitari on 2.500 € – 3.000 €. Työsuhde-etuja ovat mm. aktiivinen työhyvinvointitoiminta, lounasetu, liikunta- ja kulttuurietu sekä kattavat terveyspalvelut töissä ja vapaalla.

Hae mukaan joukkoomme ja lähetä pikaisesti ansioluettelosi ja vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen osoitteeseen johanna.kannas@isannointiliitto.fi, kuitenkin viimeistään 28.2.2024. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja: Kehityspäällikkö Johanna Kannas, 045 860 8777. Parhaiten tavoitat puhelimitse klo 9.00–11.00 ja tiistaina 20.2. klo 13.30–15.30.