Isännöintipäivät kutsuu Hartwall Arenalle Helsinkiin

Isännöintialan ykköstapahtuma järjestetään tänä vuonna 17.-19. syyskuuta Helsingin Hartwall Arenalla ja Tennispalatsissa.

Isännöintipäivät on alan suurin koulutustapahtuma, johon odotetaan mukaan satoja isännöinnin ammattilaisia. Viime vuonna Isännöintipäiville Lahteen kokoontui jopa 1200 kiinteistöalan asiantuntijaa, kun mukaan lasketaan seminaarivieraiden lisäksi näytteilleasettajat.

Näin iloisissa tunnelmissa juhlittiin Isännöintipäivillä 2018 Lahdessa. Kuva: Meri Siippainen.

– Isännöintipäivät saa vuosittain erinomaista palautetta. Erityisesti kiitellään tapahtuman ammatillista antia, inspiroivaa ilmapiiriä sekä erinomaisista verkostoitumismahdollisuuksia. Tänä vuonna Hartwall Arena tarjoaa upeat ja aiemmista vuosista poikkeavat puitteet tapahtumalle, kertoo koulutuspäällikkö Satu Lindén Isännöintiliitosta.

Isännöintipäivät saa vuosittain erinomaista palautetta.

Tapahtuman seminaarit tuotetaan nyt neljättä kertaa yhteistyössä Kiinteistöalan koulutuskeskus, Kiinkon kanssa. Yhteistyön tavoitteena on luoda ajankohtainen seminaariohjelma, joka yhdessä kattavan näyttelyn kanssa houkuttelee paikalle 700 isännöintialan asiantuntijaa päivittämään osaamistaan, oivaltamaan ja verkostoitumaan.

Isännöintipäivien koko ohjelma julkaistaan ja Ilmoittautuminen aukeaa myöhemmin keväällä. Perinteisesti yksi Isännöintipäivien iltajuhlan kohokohdista on palkintogaala, jossa estradille on nostettu vuoden parhaita isännöintialan osaajia ja hankkeita. Tämän vuoden ehdokashaku on jo auki.

Lisätiedot Isännöintipäivistä 2019:
asiakkuusjohtaja Aki Salo, aki.salo@isannointiliitto.fi, p. 044 0730 122