Isännöintiteko 2017: Asumispalveluiden verkkokauppa

Tiedote

Asumisen palveluiden tuottaminen isännöintipalvelujen rinnalla on iso mahdollisuus tulevaisuuden isännöinnille. Kirkkonummen Huolto tarttui mahdollisuuteen ja suunnitteli asumispalveluiden verkkokaupan, joka sai Isännöintiteko 2017 -palkinnon.

Asumispalvelujen verkkokauppa aukeaa syyskuussa 2017 ja siellä asukas voi tilata esimerkiksi huolto- ja siivouspalveluja sekä taloyhtiön dokumentteja. Tarjolla tulee olemaan myös asumiseen liittyviä tuotteita hanoista istutusmultaan.

Verkkokaupan palveluvalikoima tulee kasvamaan asiakkaiden toiveiden mukaan.

– Jatkossa valikoimassa voi olla koiran ulkoilutusta tai pyykin kuljetusta pesulaan. Aluksi verkkokaupasta tilattavat palvelut ulottuvat vain tietylle postinumeroalueelle, mutta palvelu laajenee, eikä välttämättä vaadi Kirkkonummen Huollon asiakkuutta, sanoo Kirkkonummen Huollon toimitusjohtaja Benjam Kukko.

Benjam Kukko Kirkkonummen Huollosta esittelee asumispalveluiden verkkokauppaa. Kuva: Anne Vatén.

Isännöintiyrityksen tehtävänä on taata palvelujen laatu ja luotettavuus. Kukko uskoo, että tulevaisuudessa asukas helpottaa asumistaan yhä enemmän erilaisten tilattavien lisäpalvelujen avulla.

– Emme enää huolehdi vain seinistä, vaan myös asukkaista. Palvelut täytyy suunnata sekä rakennuksiin että siellä asuviin ihmisiin.

Kirkkonummen Huolto Oy isännöi noin 200:ta taloyhtiötä ja työllistää kiinteistönhuolto mukaan lukien 60 työntekijää. Yrityksen liikevaihto oli viime vuonna 4,6 miljoonaa euroa.

Isännöintiliiton palkinnot jaettiin Isännöintipäivillä Tampereella 7. syyskuuta. Isännöintipäivät on isännöintialan suurin vuosittainen tapahtuma, jonne alan ammattilaiset kokoontuvat kouluttautumaan ja verkostoitumaan.

Isännöintiliitto palkitsee vuosittain alalla ansioituneita isännöintiyrityksiä, isännöitsijöitä ja isännöintitekoja. Tänä vuonna Isännöintiliiton palkintojen teemana oli digitalisaatio. Isännöintiteko 2017 -kategoriassa etsittiin tekoa, jolla edistetään isännöintialan digitalisaatiota.

Lisätietoja:

Kirkkonummen Huollon asumisen verkkokauppaan saa pyydettäessä demo-tunnukset.

Toimitusjohtaja Benjam Kukkobenjam.kukko@kirkkonummenhuolto.fi, 040 070 9614, Kirkkonummen Huolto Oy
Viestinnän suunnittelija Meri Siippainenmeri.siippainen@isannointiliitto.fi, 050 552 2971, Isännöintiliitto

Uutishuoneeseen