Puhujainfo / Laki ja järjestys 2022

Tervetuloa puhujaksi Laki & järjestys -koulutukseen!

Tältä sivulta löydät tietoa Laki & järjestys -koulutuksen puhujalle.

Laki & järjestys -koulutus on isännöintialan ammattilaisille vuosittain järjestettävä laivaseminaari. Seminaari järjestetään joka vuosi yhtiökokouskevään kiireiden jälkeen. Laki & järjestys -koulutus on pidetyin tapahtumamme ja houkuttelee joka vuosi tyytyväisiä osallistujia painavan seminaariohjelman sekä monien aktiviteettien vuoksi.

Laki & järjestys -koulutus tarjoaa seminaariosallistujalle samassa paketissa mahdollisuuden osaamisen kehittämiseen erinomaisen seminaariohjelman avulla sekä uusien ja vanhojen tuttujen kanssa verkostoitumiseen.

Seminaariohjelma ja yleisö

Torstai 9.6. klo 12.45-16.00

• Aiheina eettisyys ja hankinnat
  • Ohjelman jälkeen tapahtumakumppanien rastit sekä à la carte -illallinen

Perjantai 10.6. klo 10.00-11.30 sekä 16.15-17.15

• Aiheina kunnossapitovastuu sekä juridiikan ajankohtaiset
  • Ohjelman jälkeen illan aloitus sekä buffet-illallinen

Tutustu koko ohjelmaan

Pidämme oikeuden aikataulu- ja ohjelmamuutoksiin.

Odotamme tapahtumaan noin 120 seminaariosallistujaa. Osallistujina on isännöintiyrityksen henkilökuntaa, esimerkiksi isännöitsijöitä, yrityksen johtoa, teknisiä asiantuntijoita, kiinteistösihteereitä ja talouden asiantuntijoita.

Ennen tapahtumaa

1. Ilmoita osallistuminen koko tapahtumaan

Tarjoamme kaikille puhujille mahdollisuuden osallistua tapahtumaan. Voit ilmoittautua tapahtumaan valitsemalla haluamasi hyttivaihtoehdon ilmoittautumislomakkeelta. Mikäli muuta ei ole puhujan kanssa sovittu, puhuja vastaa itse seminaarin kustannuksista.

Ilmoitathan hyvissä ajoin, osallistutko koko seminaariin. Ilmoittautuminen ja hyttivaraus tulee tehdä viimeistään 11.5.2022 ilmoittautumislomakkeella.

2. Ilmoita saapuminen laivalle

Kaikkien laivalla vierailevien tai laivaan matkustajaksi tulevien henkilöiden pitää olla ilmoittautunut etukäteen laivalle saapuvaksi. Etukäteisilmoittautumisen tulee sisältää seuraavat asiat:

• Etunimi
  • Sukunimi
  • Syntymäaika

Lähetäthän nämä tiedot viimeistään 24.5. Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Ronkaiselle hilla.ronkainen@isannointiliitto.fi.

Lisäksi laivaan saapuvan henkilön on pystyttävä todistamaan henkilöllisyytensä laivaan noustessa virallisella henkilöllisyystodistuksella (passi tai henkilökortti).

3. Toimita esitysmateriaali

Toimita esitysmateriaali ppt-muodossa viimeistään 1.6.2022 tapahtumatuottaja Hilla Ronkaiselle, hilla.ronkainen@isannointiliitto.fi. Ilmoitathan mahdollisista viivästyksistä.

Lataamme kaikki materiaalit valmiiksi esityskoneille. Materiaalit jaetaan PDF-muodossa osallistujille tapahtuman jälkeen, kerrothan meille, jos tämä ei oman materiaalisi osalta sovi.

Seminaaritilassa

Seminaaritilassa Isännöintiliiton edustaja opastaa sinua mikin ja esityksesi kanssa.

Laitamme kaikki esitykset valmiiksi esityskoneille. Seminaarisalissa on myös juontaja, joka esittelee sinut ennen puheenvuorosi alkua.

Aikataulun salliessa puheenvuoron lopuksi käsitellään yleisökysymyksiä. Suosittelemme varaamaan kysymyksille muutaman minuutin puheenvuoron lopusta.

Poistuminen laivasta ennen risteilyn alkua

Laiva on torstaina 9.6. satamassa koko asiasisältöisen ohjelman ajan eli klo 16 asti. Mikäli et lähde risteilylle, laivasta pitää poistua viimeistään klo 16.15.

Paikka, saapuminen ja pysäköinti / Helsinki

Osoite Helsingissä

Olympiaterminaali, Olympiaranta 1, 00140 Helsinki

Saapuminen

Lisätietoja Olympiaterminaalista, kulkuyhteyksistä sekä pysäköinnistä löydät Tallink Siljan sivuilta.

Saavuthan tapahtumapaikalle hyvissä ajoin, vähintään 35 minuuttia ennen oman puheenvuorosi alkua.

Saapuessasi ilmoittaudu terminaalin sisäänkäynnin sisäpuolella sijaitsevassa tapahtumainfossa. Saat nimikylttisi ja sinut ohjataan laivaan.

Kulkuyhteydet
  • Raitiovaunulla
    Raitiovaunu 3 kulkee Töölöstä Rautatieaseman kautta Olympiaterminaaliin ja raitiovaunu 2 Länsi-Pasilasta Mannerheimintien, Arkadiankadun ja Aleksanterinkadun kautta Olympiaterminaaliin.
    Lue lisää HSL:n sivuilta →
    Aikataulut ja pysäkit:
    Aikataulut 2
    Aikataulut 3
  • Rautatieasemalta (2,2 km) pääsee Olympiaterminaaliin raitiovaunulla 3.
  • Helsingin lentoasemalta (23,6 km) pääsee Helsingin keskustaan Rautatieasemalle I tai P -junilla, bussilla 615 tai Finnair City Bussilla. Rautatieasemalta voi jatkaa terminaalille raitiovaunulla.
Pysäköinti
  • Lyhytaikaispaikoitus
    Lyhytaikainen pysäköinti (max. 4 h) sijaitsee välittömästi Olympiaterminaalin ulkopuolella, hinta 5 €/h.
  • Pitkäaikaispaikoitus
    Olympiaparkki, Olympiaterminaalin alakerrassa sijaitseva pysäköintihalli. Avoinna joka päivä, kun laiva on satamassa. 50 tunnin pysäköinti hintaan 47,60 euroa. Pysäköintiä ei voi varata etukäteen. Aimo Park asiakaspalvelu, p. +358 207 812 414.
Laivaan nouseminen

Kun olet ilmoittanut etukäteen nimesi ja syntymäaikasi viimeistään 24.5. Isännöintiliiton tapahtumatuottajalle Hilla Ronkaiselle hilla.ronkainen@isannointiliitto.fi, nimesi on listalla. Isännöintiliiton edustaja on sinua vastassa terminaalin sisällä ja ohjaa sinut laivaan. Tarvittaessa varaudu todistamaan henkilöllisyytesi terminaalissa virallisella henkilöllisyystodistuksella.

Paikka, saapuminen ja pysäköinti / Tukholma

Osoite Tukholmassa

Värtahamnen Hamnpirsvägen 10, 11574 Stockholm

Lisätietoja Värtahamnen-satamasta löydät Tallink Siljan sivuilta.

Kulkuyhteydet
  • Laivabussi
    Laivabussilla pääset kätevimmin laivalta keskustaan ja takaisin tai vaihtoehtoisesti Djurgårdeniin ja takaisin. Tutustu Laivabussin hintoihin, aikatauluihin ja varausmahdollisuuteen →
  • Maanalainen (Tunnelbana) ja bussi
    Lähin Tunnelbana-asema on Gärdet n. 500 metrin kävelymatkan päässä, kävelysilta lähtee suoraan terminaalista.
    Bussilla numero 76 pääsee terminaalista keskustaan Kungsträdgårdenille noin 15 minuutissa. Pysäkki soveltuu myös pyörätuolilla ja lastenrattailla liikkuville asiakkaille. Pysäkki kartalla.
    Liput julkisiin kulkuvälineisiin on ostettava etukäteen joko laivan infosta tai Gärdetin metroaseman kioskista (Pressbyrån). Laivan infosta saatavilla kertalippujen lisäksi myös 24 h lippu.
  • Arlanda Express
    Lentokenttäjuna Arlanda-Express lähtee keskusasemalta (City-terminalen), matka kestää 20 minuuttia. Menolippu maksaa n. 220 SEK. Katso tarkemmin http://www.arlandaexpress.com/
Laivaan nouseminen