.
  • Yhteystiedot
  • Uutishuone
Siirry sisältöön
Isännöintiliitto
.
  • Yhteystiedot
  • Uutishuone
  • EN
  • Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään
  • Mitä on isännöinti?
  • Isännöintiliitto vaikuttaa
  • Palvelut ammattilaisille
  • Palvelut johdolle
  • Tapahtumat ja koulutukset
  • Blogi
  • Tutustu meihin

Juhlimisen arvoinen isännöinti 

18.5.2022 / Mia Koro-Kanerva
Kirjoittajan kuva
  • Kaikki
  • Asiakas
  • Digi
  • Tietoturva
  • Työ
  • Yhteiskunta
  • Yleinen
Teknologia tuli jo
Kirjoittajan paikkakuva
20.10.2016 / Ville Tolvanen

Teknologia tuli jo

Blogi

Sekoitamme usein kaksi eri digiasiaa. Toinen on digitoiminen ja toinen digitalisaatio. Ensimmäinen tarkoittaa asioiden sähköistämistä. Valokuvasta tuli paperin sijaan digikuva ja musiikki siirtyi CD-levyltä tiedostoiksi....

Sähköposti on tehokkainta markkinointiviestintää
Kirjoittajan kuva
18.10.2016 / Marianne Falck-Hvilstafeldt

Sähköposti on tehokkainta markkinointiviestintää

Blogi

Onhan teillä asiakkaiden sähköpostiosoitteet koottuna? Kannattaisi olla, sillä sähköposti on edelleen tehokkain markkinoinnin ja viestinnän väline. Se on myös edullinen ja erittäin henkilökohtainen tapa viestiä.

Asiakas on aktiivinen etsijä
Kirjoittajan paikkakuva
12.10.2016 / Heikki Karjaluoto

Asiakas on aktiivinen etsijä

Blogi

Kuulemme jatkuvasti, kuinka digitalisaatio muuttaa radikaalisti yrityksien tapoja markkinoida ja myydä ja toisaalta asiakkaiden tapaa ostaa. Kävin puhumassa Isännöintipäivillä (16.9.2016 Jyväskylä) tästä aiheesta. Puheenvuorossani käsittelin digitalisaation...

Ratkaise jokapäiväisiä ongelmia
Kirjoittajan kuva
7.10.2016 / Marianne Falck-Hvilstafeldt

Ratkaise jokapäiväisiä ongelmia

Blogi

Lähtisitkö kiertomatkalle Marsiin perinteisen etelän matkan sijaan? Mitä jos kroppaasi kiinnitetyt pienet anturit kertoisivat, että parin tunnin päästä saat sydänkohtauksen ja hälyttäisivät sinut sairaalaan ennen...

Tiedon tarve pilasi isännöitsijän loman
Kirjoittajan paikkakuva
6.10.2016 / Pekka Harjunkoski

Tiedon tarve pilasi isännöitsijän loman

Blogi

Kesä oli kuumimmillaan ja loma rullasi leppoisasti. Kesken oman lomailuni tarvitsin pikaisesti isännöitsijäntodistusta, sillä talokaupat olivat edenneet siihen vaiheeseen. Pirautin mökin tuvasta isännöitsijälle, joka vastasi...

Leivo pakkopullasta hyvä asiakaskokemus
Kirjoittajan kuva
29.9.2016 / Aki Salo

Leivo pakkopullasta hyvä asiakaskokemus

Blogi

Asiakkaan odotukset ovat asiakaskokemuksen ytimessä. Jokainen kohtaamispiste – nettisivut, esitteet, yrityksen tilat, asiakaspalvelutilanteet ja postiluukusta kolahtava lasku – vaikuttaa asiakaskokemukseen. Toiset kohdat herättävät odotuksia, toiset...

  • Edelliset
  • Siirry sivulle: 1
  • …
  • Siirry sivulle: 9
  • Siirry sivulle: 10
  • Siirry sivulle: 11

Isännöintiliiton blogi

Isännöintiliiton blogissa keskustelemme alan arjesta, ratkomme ongelmia ja pohdimme, mitä alan uudet tuulet tuovat tullessaan.

Viimeisimmät kommentit

Kiitos kysymyksestäsi. Vastaus on pääosin kyllä, mutta yhtiöjärjestyksessä voidaan mainita…

18. toukokuuta, 2022 12:08

Onko voimassa vielä laki, että yhtiökokous on pidettävä ko taloyhtiön…

14. toukokuuta, 2022 23:23

Jokainen taloyhtiö arvio yhtiöjärjestyksen päivitystarpeen omista lähtökohdistaan. On tietenkin suositeltavaa…

27. huhtikuuta, 2022 09:39

Pitääkö 2001 laadittuun yhtiösääntöön tehdä muutoksia kun taloyhtiötä koskevaan lakiin…

27. huhtikuuta, 2022 06:14

Suosittuja aihesanoja

Ajankohtaista Arki Asukas Avustukset Energia Häiritsevä elämä Kesä Kiinteistönhuolto Korjaukset&remontit Kotitalo Koulutus Laki Laki ja järjestys Piha Putkiremontti Turvallisuus Tutkimus Viestintä Yhtiökokous
Lue lisää
Uutishuone Tutkimukset ja selvitykset Isännöintiliitto vaikuttaa Kysymyksiä ja vastauksia
  • Isännöintiliitto Facebookissa Isännöintiliitto Facebookissa
  • Isännöintiliitto Twitterissä Isännöintiliitto Twitterissä
  • Isännöintiliitto Youtubessa Isännöintiliitto Youtubessa
  • Isännöintiliitto LinkedInissä Isännöintiliitto LinkedInissä
  • Isännöintiliitto SlideSharessa Isännöintiliitto SlideSharessa

ISÄNNÖINNIN JA ASUKKAIDEN ASIALLA

Isännöintiliitto on tehokas jäsentensä etujen edistäjä. Tuomme esille isännöinnin merkitystä, vaikutamme isännöintialan asemaan yhteiskunnassa ja teemme työtä alan kehityksen eteen. Panostamme paljon yhteydenpitoon jäsentemme kanssa.

Isännöintiliitto vaikuttaa välillisesti kaikkien kerros- ja rivitaloissa asuvan 2,7 miljoonan suomalaisten elämään. Tuemme isännöintialan kehitystä ja jäsenyrityksiä toimintansa parantamisessa.

Isännöintiliittoon kuuluu yli 500 jäsenyritystä ja 22 yhdistystä, joiden kautta liittoon kuuluu noin 4/5 Suomen isännöinnistä.

  • Jäsenyhdistykset
  • Jäsenyritykset
Isännöintiliiton blogi Isännöintirekry Kotitalolehti.fi Haeisannointia.fi Hyvä johtaja -blogi
Isännöinnin uusi aika
  • Lait & Määräykset
    • Laki
    • Tupakka
    • Yhtiökokous
  • Jäsenpalvelut
    • Ajankohtaista
    • Hallitus
    • Jäsenyys
    • Jäsenyhdistys
    • Palveluverkosto
    • Tutkimus
    • Työryhmä
  • Liiketoiminta
    • Digi
    • Viestintä
  • Asuminen
    • Isännöitsijäntodistus

Isännöintiliiton toimisto sijaitsee Kampissa Helsingissä.   Postiosoite: PL 1370, 00101 Helsinki   Sähköpostit: etunimi.sukunimi@isannointiliitto.fi Tietosuoja

Anna palautetta Yhteystiedot