Isännöintiliiton oppaat

Isännöintiliiton oppaiden avulla osakkaat ja asukkaat osaavat toimia taloyhtiön arjessa.

Isännöintiliitto julkaisee selkeitä ja havainnollisia oppaita, joiden avulla osakkaiden ja asukkaiden on helppo ymmärtää taloyhtiön arkea ja toimia oikein. Oppaat vastaavat yleisimpiin osakasta tai asukasta askarruttaviin kysymyksiin taloyhtiön toiminnasta, vastuista, remonteista ja yhtiökokouksista.

NYT VARASTON TYHJENNYS -HINTAAN! Toimi heti, tarjous on voimassa vain vuoden loppuun tai niin kauan kuin tavaraa riittää.

1 € / kpl + toimituskulut (riippuvat tilausmäärästä)

100 kpl tai isommat tilaukset ilman toimituskuluja. Minimitilaus 10 kpl. Voit yhdistellä eri oppaita tilaukseen vapaasti. Hinta sisältää arvonlisäveron 10 %.

Tilaukset ja tiedustelut: tilaukset@isannointiliitto.fi tai p. 050 533 5123 (klo 9-15)

Selkeät ja helppolukuiset oppaat auttavat ratkaisemaan taloyhtiön ongelmakohtia

Isännöintiliiton oppaat:

• Asuminen taloyhtiössä -opas (loppuunmyyty)
  • Energia ja koti -opas
  • Taloyhtiö-opas
  • Kunnossapitovastuu-opas
  • Yhtiökokous-opas
  • Huoneistoremontti-opas
  • Viihdy vuokralla -opas

Asuminen taloyhtiössä -opas (loppuunmyyty!)

• 48-sivuinen opas auttaa ymmärtämään taloyhtiöasumisen yhteisiä pelisääntöjä ja arjen käytäntöjä.
  • Kertoo, mitä tulee huomioida, kun muuttaa uuteen asuntoon.
  • Selventää, missä tilanteessa asukas on yhteydessä huolto- ja missä isännöintiyritykseen.

Energia ja koti -opas

• 60-sivuinen opas antaa helppoja ja ymmärrettäviä neuvoja siitä, miten energiaa käytetään fiksusti kotona ja kotitalossa.
  • Kertoo, mitä voi tehdä itse ja mitkä asiat taloyhtiö hoitaa.

Taloyhtiö-opas

• 44-sivuinen opas kertoo asukkaalle selkeästi ja havainnollisesti, mikä taloyhtiö on, miten se toimii ja miten vastikerahat käytetään.
  • Selventää, miten taloyhtiötä johdetaan ja miten päätökset tehdään.
  • Esittelee taloyhtiön tärkeimmät asiakirjat.

Kunnossapitovastuu-opas

• 88-sivuinen opas selventää, mistä kunnossapidosta osakkaat vastaavat itse ja mikä on taloyhtiön vastuulla.
  • Auttaa ymmärtämään isännöinnin ja hallituksen vastuunjakoa ja helpottaa siten näiden työtä.
  • Sisältää havainnollisen vastuunjako-julisteen, josta osakas näkee pikasella silmäyksellä vastuunjaon.

Yhtiökokous-opas

• 16-sivuinen näppärä opas kertoo osakkaalle yhtiökokouksen merkityksestä, etenemisestä ja päätöksenteosta sekä rohkaisee osakasta osallistumaan kokoukseen.
  • Pitää sisällään sanaston yhtiökokouksessa käytetyistä termeistä.

Huoneistoremontti-opas

• 84-sivuinen opas kertoo kaikki tiedot siitä, miksi, miten ja milloin remontista pitää ilmoittaa, miten ja miksi remonttia valvotaan, kuka osallistuu kustannuksiin sekä millaisia erityispiirteitä eri remonteilla on.

Viihdy vuokralla -opas

• 48-sivuinen opas on vuokralaisen tärkein tietopaketti, joka sisältää selkeää tietoa vuokra-asumisen käytännöistä ja vuokralaisen vastuista.
  • Yhteistyössä Suomen Vuokranantajat ry:n kanssa tuotettu opas antaa myös neuvoja arjen helpottamiseksi.