Isännöintipäiviin mahtui muutakin kuin luentoja: Iltajuhlassa biletti koko ala. Seminaarin päätteeksi golffarit kokoontuivat pelaamaan.

Isännöintipäivien iltajuhlassa koko isännöintiala biletti! Puitteet illalle olivat upeat, kun ensimmäisen seminaaripäivän päätteeksi kokoonnuttiin Lahden Sibeliustaloon. Suomen parhaaksi tapahtumataloksi valittu Sibeliustalo on puuarkkitehtuurin helmi, jonka lasiseinästä avautui näkymä Vesijärvelle.

Illan aikana jaettiin Isännöintiliiton palkinnot 2018: palkittavia kategorioita olivat Isännöitsijä 2018, Isännöintiyritys 2018 ja Isännöintiteko 2018.

Säkenöivä iltajuhla oli täynnä laadukasta ohjelmaa, sillä illan aikana väkeä viihdyttivät Suomen kovin bilebändi Gepardi, High Heels -tanssiryhmä sekä Tessa Virta Orkesteri. Illan juonsi Kirsi Alm-Siira.

Isännöintigolf 2018

Isännöintipäivät, isännöintigolf

Seminaaripäivien jälkeen rentouduttiin golfin parissa Lahden Golfin kentällä. Isännöintigolf oli tänäkin vuonna suosittu tapahtuma, joka tuli nopeasti täyteen. Isännöintigolfissa oli jälleen mukava tunnelma!