Isännöintipäiviin mahtuu muutakin kuin luentoja: Iltajuhlassa bilettää koko ala. Seminaarin päätteeksi golffarit kokoontuvat pelaamaan.

Isännöintipäivien iltajuhla on jo legenda – on nähtävä omin silmin, kun koko isännöintiala bilettää! Puitteet illalle ovat upeat, kun ensimmäisen seminaaripäivän päätteeksi kokoonnutaan Lahden Sibeliustaloon. Suomen parhaaksi tapahtumataloksi valittu Sibeliustalo on puuarkkitehtuurin helmi, jonka lasiseinästä avautuu näkymä Vesijärvelle.

Illan aikana jaetaan Isännöintiliiton palkinnot 2018: palkittavia kategorioita ovat Isännöitsijä 2018, Isännöintiyritys 2018 ja Isännöintiteko 2018.

Loppuillasta päästetään peto irti, kun Suomen kovin bilebändi Gebardi nousee lavalle. Illan aikana yleisöä viihdyttää myös High Heels Dancers ja Voice of Finlandista tuttu Eveliina Määttä.

Iltajuhla Lahden Sibeliustalossa 12.9. klo 19.30-0.00.
Iltajuhlan aikana tarjoillaan cocktail-buffet ja alkumalja. Iltajuhlan lipun hinta on 75 €/hlö + alv.

Ilmoittaudu iltajuhlaan Isännöintipäivien ilmoittautumisen yhteydessä.

Isännöintigolf 2018

Isännöintipäivät, isännöintigolf

Seminaaripäivien jälkeen rentoudutaan golfin parissa Lahden Golfin kentällä. Tiiausaika on torstaina 13.9. klo 14.00. Mukaan mahtuu 40 ensimmäistä. Osallistuminen on isännöintiyritysten edustajille maksutonta, edellyttää osallistumista isännöintipäiville.

Kentän osoite: Takkulantie 20, 15230 Lahti.

Ilmoittaudu Isännöintigolfiin