Isännöintigolf 2019

Testaa tasosi ja haasta isännöintialan muut golftaiturit Isännöintigolfissa!

Isännöintigolf 2019 pelataan Vuosaari Golfin -kentällä (Eteläreimarintie 9, 00980 Helsinki) 17.9 klo 09:00 alkaen. Lisätietoa kentästä: https://vuosaarigolf.fi/ Caddiemasterilta saadussa tuloskortissa on tieto, miltä väylältä aloitat kilpailun, hän myös huolehtii ryhmäjaosta. Pelimuotona on henkilökohtainen pistebogey ja myös paras scratch-tulos palkitaan. Tapahtumassa on lisäksi kaksi erikoiskilpailua: pisin draivi ja lähimmäksi lippua. Kilpailussa noudatetaan golfin kansainvälisiä sääntöjä. Lisäksi otetaan huomioon kentän paikallissäännöt sekä Suomen Golfliiton yleiset kilpailumääräykset.

Huom: Isännöintigolf on tarkoitettu vain isännöintiyrityksissä työskenteleville Isännöintipäivien seminaarivieraille. Isännöintigolfiin voit ilmoittautua tapahtumailmoittautumisen yhteydessä. Paikkoja rajoitetusti. Lisätietoa Isännöintigolffista saat Isännöintiliiton avainasiakaspäällikkö Markku Winbergiltä.

Ilmoittaudu Isännöintipäiville

Ilmoittauduitko jo mukaan tapahtumaan, mutta unohdit ilmoittautua Isännöintigolffiin? Ei hätää, alta pääset ilmoittautumaan mukaan pelkkään golfiin. Huomioithan, että sinun tulee jo olla seminaariosallistuja.

Ilmoittautuminen Isännöintigolffiin

Aikataulu