Isännöintigolf 2019

Testaa tasosi ja haasta isännöintialan muut golftaiturit Isännöintigolfissa!

Isännöintigolf 2019 pelataan Vuosaari Golfin kentällä (Eteläreimarintie 9, 00980 Helsinki) 17.9 klo 09:00 alkaen. Lisätietoa kentästä: https://vuosaarigolf.fi/ Caddiemasterilta saadussa tuloskortissa on tieto, miltä väylältä aloitat kilpailun, hän myös huolehtii ryhmäjaosta. Pelimuotona on henkilökohtainen pistebogey, ja myös paras scratch-tulos palkitaan. Tapahtumassa on lisäksi kaksi erikoiskilpailua: pisin draivi ja lähimmäksi lippua. Kilpailussa noudatetaan golfin kansainvälisiä sääntöjä. Lisäksi otetaan huomioon kentän paikallissäännöt sekä Suomen Golfliiton yleiset kilpailumääräykset.

Huom: Isännöintigolf on tarkoitettu vain isännöintiyrityksissä työskenteleville Isännöintipäivien seminaarivieraille. Isännöintigolfiin voit ilmoittautua tapahtumailmoittautumisen yhteydessä. Paikkoja rajoitetusti. Lisätietoa Isännöintigolfista saat Isännöintiliiton viestintäpäällikkö Kirsi Salolta: p. 050 582 4938 / kirsi.salo@isannointiliitto.fi

Ilmoittaudu Isännöintipäiville

Ilmoittauduitko jo mukaan tapahtumaan, mutta unohdit ilmoittautua Isännöintigolfiin? Ei hätää, alta pääset ilmoittautumaan mukaan pelkkään golfiin. Huomioithan, että sinun tulee jo olla seminaariosallistuja.

Ilmoittautuminen Isännöintigolffiin

Aikataulu