Isännöintipäivillä kohtaat satoja potentiaalisia asiakkaita. Isännöintiliiton lisänäkyvyystuotteilla teet lähtemättömän vaikutuksen ja erotut paikalla olevista kilpailijoista!

Huom: Kaikkia lisänäkyvyyspaketteja rajallinen määrä!

Varaa lisänäkyvyyspaketti tästä

Asiantuntijapaketti

Osoita asiantuntijuutesi pitämällä koukuttava tietoisku tai kiinnostava case-esittely Isännöintipäivien näyttelyn Lounge-lavalla. Lounge sijaitsee Isännöintiliiton osaston ja näyttelyn ruokatarjoilun vieressä.

Asiantuntijapaketti sisältää:

• 10-15 minuutin puheenvuoron näyttelyn Lounge-lavalla
  • Asiantuntija-artikkeli Isännöintiliiton Mappi-jäsenpalveluun vuodeksi
  • Puheenvuoron ajankohta ja aihe ilmoitetaan seminaarin käsiohjelmassa
  • Isännöintipäivien osallistujarekisteri

Hinta: 1750 €

Kohtaamispaketti

Kuva: Hartwall Arena

Kutsu tärkeimmät asiakkaat ja kiinnostavimmat potentiaalit kanssasi Hartwall Arenan aitioon viihtymään, jatka keskusteluja iltajuhlassa omassa aitiossa! Hartwall Arenan aitioon voit tilata haluamasi tarjoilut valmiiksi. Iltajuhlassa aitio on yökerho Apollon parhailla paikoilla päälavan yläpuolella. Sinun on myös mahdollista tarjota kokonaisvaltainen vip-kokemus vieraillesi ostamalla seminaari- tai iltajuhlalippuja.

Kohtaamispaketti sisältää:

• Aition Hartwall Arenalla keskiviikkona
    klo 10-15 (n. 15 hlön aitio)
  • Aition Isännöintipäivien iltajuhlassa keskiviikkona klo 18-23 (4-6 hlön aitio)
  • Isännöintipäivien osallistujarekisteri

Hinta: 2500 €

Näkyvyyspaketti JUMBO

Kuva: Hartwall Arena

Ota näyttävästi koko Hartwall Arena haltuun! Arenan jättiscreeneillä esitetyt viestit huomataan ja JUMBO-näkyvyyspaketilla johdatat seminaarivieraat osastollesi. Näytöt ovat käytössä Isännöintipäivien näyttelyn koko aukioloajan.

Huom: Näytöissä ei käytetä ääntä.

Näkyvyyspaketti JUMBO sisältää:

• Videospotin (10-15 sek.) näyttelyn yläpuolisella, neljään suuntaan näyttävällä jumbotronilla vähintään 120 näyttökertaa seminaarin aikana
  • Videospotin (10-15 sek.) käytävien suurnäytöillä (4 kpl) vähintään 120 näyttökertaa per näyttö seminaarin aikana
  • Videospotin (10-15 sek.) käytävänäytöillä (14 kpl) vähintään 80 näyttökertaa per näyttö
  • Puolen sivun ilmoitus virallisessa messulehdessä

Hinta: 2500 €

Näkyvyyspaketti TEHO

Kuva: Hartwall Arena

Liikkuva kuva huomataan! Hartwall Arenan käytävillä näyttelyn ja seminaaritilojen välillä on 14 kappaletta kristallinkirkkaita näyttöjä. TEHO-paketilla nappaat seminaarivieraiden huomion juuri kulkureittien varrelta ja kerrot tehokkaasti viestisi täsmälleen oikeaan aikaan.

Huom: Näytöissä ei käytetä ääntä.

Näkyvyyspaketti TEHO sisältää: Videospotin (5-10 sek.) käytävänäytöillä (14 kpl) vähintään 80 näyttökertaa per näyttö seminaarin aikana.

Hinta: 1200 €

Varaa lisänäkyvyyspaketti tästä

Lisänäkyvyyselementtien materiaali- ja muut ohjeet löydät alla olevan linkin takaa.

Lisänäkyvyyselementtien ohjeita