Lisänäkyvyyselementtien ohjeita

Tältä sivulta löydät kootusti ohjeita Isännöintipäivien lisänäkyvyyspaketeista. Tarkista oman lisänäkyvyyspakettisi ohjeet alta.

Asiantuntijapaketti

Osoita asiantuntijuutesi pitämällä koukuttava tietoisku tai kiinnostava case-esittely Isännöintipäivien näyttelyn Lounge-lavalla. Lounge sijaitsee Isännöintiliiton osaston ja näyttelyn ruokatarjoilun vieressä.

Asiantuntijapaketti sisältää:

• 10-15 minuutin puheenvuoron näyttelyn Lounge-lavalla
  • Asiantuntija-artikkeli Isännöintiliiton Mappi-jäsenpalveluun vuodeksi
  • Puheenvuoron ajankohta ja aihe ilmoitetaan seminaarin käsiohjelmassa
  • Isännöintipäivien osallistujarekisteri

Asiantuntijapaketin ohjeita:

• Puheenvuoro
    • Puheenvuoron aihe julkaistaan seminaarin käsiohjelmassa. Toimita puheenvuorostasi napakka otsikko (maksimissaan 50 merkkiä) Inka Kovaselle, inka.kovanen@isannointiliitto.fi 11.8.2019 mennessä.
    • Puheenvuoron pitopaikkana on näyttelyn Lounge-lava. Lounge-lava sijaitsee Isännöintiliiton osaston, ruokatarjoilujen ja osaston 72 välissä. Loungen sijainnin näet näyttelykartasta.
    • Loungen lavalla on valmiina mikki, näyttö, esityskone sekä slidien vaihtaja
    • Mikäli haluat käyttää näyttöä puheenvuorosi aikana, toimittaisitko valmiin esitysmateriaalisi PP-muodossa 10.9.2019 mennessä Inka Kovaselle, inka.kovanen@isannointiliitto.fi
    • Puheenvuorosi pitoaika ilmoitetaan teille elokuun alussa
  • Osallistujarekisteri
    • Lista Isännöintipäiville ilmoittautuneista henkilöistä, jotka ovat antaneet luvan nimensä luovuttamiseen eteenpäin, toimitetaan yrityksenne yhteyshenkilö(i)lle 27.8.2019
    • Omaa puheenvuoroa ja näyttelyosastoa kannattaa markkinoida osallistujille etukäteen
  • Asiantuntija-artikkeli Mappi-jäsenpalveluun
    • Maksimissaan yhden A4 pituinen artikkeli valitsemasta aiheesta
    • Laadi aineisto joka esittelee tuotteitanne ja palveluitanne isännöille tai taloyhtiöille. Voit myös hyödyntää olemassa olevaa materiaalia.
    • Artikkeliin on mahdollisuus sisällyttää kuvia, sekä video- tai pdf-linkki
    • Valitse aineistolle kolme hakusanaa avainsanalistalta.
    • Materiaalin toimitus tekstimuodossa (word-tiedosto tai sähköpostiviestinä) osoitteeseen hilla.ronkainen@isannointiliitto.fi. Liitä viestiin mukaan kuva jpg- tai png-muodossa sekä halutessasi pdf-tiedosto tai linkki haluamaasi videoon.

Kohtaamispaketti

Kuva: Hartwall Arena

Kutsu tärkeimmät asiakkaat ja kiinnostavimmat potentiaalit kanssasi Hartwall Arenan aitioon viihtymään, jatka keskusteluja iltajuhlassa omassa aitiossa! Hartwall Arenan aitioon voit tilata haluamasi tarjoilut valmiiksi. Iltajuhlassa aitio on yökerho Apollon parhailla paikoilla päälavan yläpuolella. Sinun on myös mahdollista tarjota kokonaisvaltainen vip-kokemus vieraillesi ostamalla seminaari- tai iltajuhlalippuja.

Kohtaamispaketti sisältää:

• Aition Hartwall Arenalla keskiviikkona
    klo 10-15 (n. 15 hlön aitio)
  • Aition Isännöintipäivien iltajuhlassa keskiviikkona klo 18.30-23 (4-6 hlön aitio)
  • Isännöintipäivien osallistujarekisteri

Kohtaamispaketin ohjeita:

• Aitio Hartwall Arenalla
    • Aitio on käytössänne keskiviikkona 18.9. klo 10-15 välisenä aikana
    • Aitio sijaitsee Arenan 3. kerroksessa, Isännöintipäivien näyttely sijaitsee Arena-tasolla 0. kerroksessa. Käynti aitioihin hissillä Arena-tason kulmasta tai Arenan sisääntuloaulasta.
    • Halutessanne tarjoiluja aitioon, ne tulee tilata etukäteen Restel Oy:n Helena Vesalta040 738 2481, helena.vesa@restel.fi. Häneltä voitte tiedustella tarjoiluvaihtoehtoja ja -hintoja. Tarjoilut tulee tilata viimeistään 2.9.2019. Tarjoilujen laskutus hoidetaan suoraan Restel Oy:n kanssa.
    • Hyödyntäkää tapahtuman osallistujarekisteriä ja kutsukaa etukäteen haluamianne henkilöitä aitiohinne
    • Vinkki: kutsukaa asiakkaitanne aitioon esimerkiksi tiettyinä aikoina (esim. klo 10, klo 12, klo 14 jne.) Näin tarjoilut voidaan täydentää tapaamisten välissä.
  • Aitio iltajuhlassa
    • Iltajuhlan aitio on käytettävissänne keskiviikkona klo 18.30-23 välisenä aikana
    • Aitiot sijaitsevat Apollo Live Clubin 2. kerroksessa, aitioista on suora näkymä Apollon päälavalle
    • Aitioon mahtuu 4-6 henkilöä
    • Halutessanne juomatarjoiluja aitioon, ne tulee tilata etukäteen osoitteesta info@apolloliveclub.fi. Juomatarjoilut tulee tilata viimeistään 2.9.2019. Juomatarjoilujen laskutus hoidetaan suoraan Apollon kanssa.
    • Huomioittehan, että kohtaamispakettiin ei sisälly iltajuhlalippuja, vaan iltajuhlaliput tulee ostaa erikseen
  • Osallistujarekisteri
    • Lista Isännöintipäiville ilmoittautuneista henkilöistä, jotka ovat antaneet luvan nimensä luovuttamiseen eteenpäin, toimitetaan yrityksenne yhteyshenkilö(i)lle 27.8.2019.
    • Osallistujarekisteriä kannattaa hyödyntää asiakkaiden kutsumisessa aitioihin sekä näyttelyssä että iltajuhlassa

Näkyvyyspaketti JUMBO

Kuva: Hartwall Arena

Arenan jättiscreeneillä esitetyt viestit huomataan ja JUMBO-näkyvyyspaketilla johdatat seminaarivieraat osastollesi. Jumbotron on käytössä Isännöintipäivien näyttelyn koko aukioloajan, käytävien suurnäytöt ja käytävänäytöt lisäksi tiistain seminaarien ajan ennen näyttelyn avautumista.

Huom: Näytöissä ei käytetä ääntä.

Näkyvyyspaketti JUMBO sisältää:

• Videospotin (10-15 sek.) näyttelyn yläpuolisella, neljään suuntaan näyttävällä jumbotronilla vähintään 120 näyttökertaa seminaarin aikana
  • Videospotin (10-15 sek.) käytävien suurnäytöillä (4 kpl) vähintään 120 näyttökertaa per näyttö seminaarin aikana
  • Videospotin (10-15 sek.) käytävänäytöillä (14 kpl) vähintään 80 näyttökertaa per näyttö seminaarin ajan
  • Puolen sivun ilmoitus virallisessa messulehdessä

Ohjeita näkyvyyspaketti JUMBOon:

• Jumbotron:
    • Näyttelyalueen keskellä, lavan yläpuolella oleva, neljään suuntaan näyttävä suuri näyttötaulu
    • Näytöllä voi näyttää videoita tai still-kuvia (huom: ei ääntä)
    • Jumbotronin tarkat materiaalivaatimukset löydät täältä
    • Mikäli materiaalinne on eri muodossa, Hartwall Arena voi työstää materiaalinne jumbotronille sopivaksi. Työstön hinta Hartwall Arenalla on 250€ (+alv 24%) / tunti. Materiaalin muokkauksen voi teettää myös muualla. Kulut materiaalin mahdollisesta työstöstä tulevat lisänäkyvyyspaketin hankkijalle.
    • Valmiissa muodossa olevan materiaalin toimitus osoitteeseen inka.kovanen@isannointiliitto.fi viimeistään 3.9.2019
  • Käytävien suurnäytöt (videoseinä):
  • Käytävänäytöt (vaakanäyttö):
  • Ilmoitus messulehdessä
    • Puolen sivun ilmoitus virallisessa Isännöinti-messulehdessä
    • Ilmoituksen aineistovaatimukset: 1/2 sivun pystyilmoitus, ilmoituksen koko 90 x 252 mm. Painovalmis aineisto PDF CMYK-muodossa. Myös leikkausmerkit on sisällytettävä tiedostoon. Aineiston tekstien tulee olla muutettu poluiksi. Aineistoon lisättävä 5 mm leikkuuvarat.
    • Toimittaisitteko valmiin ilmoituksenne 11.8.2019 mennessä osoitteeseen inka.kovanen@isannointiliitto.fi

Näkyvyyspaketti TEHO

Kuva: Hartwall Arena

Hartwall Arenan käytävillä näyttelyn ja seminaaritilojen välillä on 14 kappaletta kristallinkirkkaita näyttöjä. TEHO-paketilla nappaat seminaarivieraiden huomion juuri kulkureittien varrelta ja kerrot tehokkaasti viestisi täsmälleen oikeaan aikaan. Näytöt ovat käytössä sekä tiistaina (seminaarien ja avajaisjuhlan ajan) että keskiviikkona seminaarien ajan.

Huom: Näytöissä ei käytetä ääntä.

Näkyvyyspaketti TEHO sisältää: Videospotin (5-10 sek.) käytävänäytöillä (14 kpl) vähintään 80 näyttökertaa per näyttö seminaarien aikana.

Ohjeita näkyvyyspaketti TEHOon:

Vinkki: Näin teet toimivan mainoksen diginäytöille

Liikkuva kuva on tehokas katseenvangitsija ja muistijäljen tekijä. Kannattaa kuitenkin huomioida muutama perussääntö, kun suunnittelet videomainosta:

• Herätä huomio heti ensimmäisillä sekunneilla
  • Ytimekäs tekstimuotoinen viesti, joka kehottaa toimintaan
  • Selkeä logo ja kuvitus
  • Riittävän iso fontti varmistaa, että viesti erottuu myös etäältä
  • Reilu kontrasti tekstin ja taustan välillä
  • Tarkista, että aineisto on riittävän hyvälaatuinen suurelle näytölle