Ohjeita ja tietoa Isännöintipäivien tapahtumakumppaneille

Tervetuloa kanssamme rakentamaan vuoden tehokkainta tapahtumaa isännöinnin ammattilaisten tavoittamiseen. Tältä sivulta löydät kootusti ohjeita tapahtumakumppaneille. Ohjeet on jaoteltu seuraavasti

1. Näytteilleasettajat ja näyttelykartta
  2. Näyttelyn aukiolo
  3. Näyttelyn osoite
  4. Tapahtumakumppanien päivä tiistai 17.9.
    1. Aitiot
    2. VIP-tapaamiset aitioissa
    3. Ekskursiot ja seminaarit
    4. Avajaisjuhla
    5. Tapahtumakumppanien päivän aikataulu
  5. Näyttely keskiviikkona 18.9.
  6. Seminaarit
  7. Ilmoittautuminen näytteilleasettajaksi & iltajuhlalippu
  8. Tapahtumakumppanien osasto ja kalustevaraukset
  9. Turvallisuusohjeet
  10. Näyttelyn rakennus, somistus- ja purkuaikataulu tiivistetysti
  11. Rakentaminen
  12. Somistaminen & Osaston siivous
  13. Purkaminen
  14. Logistiikka
  15. Tavaroiden toimittaminen osastolle
  16. Internet-yhteydet
  17. Osastotarjoilut
  18. Näyttelyn drinkkiliput (Hartwall Arena)
  19. Iltajuhlan drinkkiliput (Apollo Live Club)
  20. Majoittuminen
  21. Liikenneyhteydet
  22. Opastus paikan päälle Helsingissä
  23. Saapuminen ja logistiikka paikan päällä
  24. Pysäköinti
  25. Ilmoittautuminen tapahtumaan saavuttaessa
  26. Tapahtuma-alueella liikkuminen näyttelyn aikana
  27. Ruokailut näyttelyn aikana
  28. Palveluverkosto Lounge
  29. Lapa jäähän -osaston etsintä
  30. Osastopalkinnot
  31. Verkostoituminen tapahtuman aikana
  32. Isännöintipäivät somessa
  33. Yhteystiedot

Vaikuta, kohtaa ja näy Isännöintipäivillä!

Isännöintipäivillä kohtaat satoja potentiaalisia asiakkaita. Isännöintiliiton lisänäkyvyystuotteilla teet lähtemättömän vaikutuksen ja erotut paikalla olevista kilpailijoista! Varmista näkyvyytesi Isännöintipäivillä ja katso tapahtuman lisänäkyvyysvaihtoehdot sivuiltamme.

Lisänäkyvyys Isännöintipäivillä

Kerää liidit talteen nopeasti ja helposti

Hyödynnä näyttelyaika maksimaalisesti ja kerää liidit nopeasti näyttelyosastolla vierailleista henkilöistä Eventos Contact -liidienkeruujärjestelmän avulla.

Järjestelmä toimii älypuhelimen sovelluksena, jonka kaikki osastonne näytteilleasettajat voivat ladata kännykäänsä. Järjestelmä mahdollistaa osastolla käyneiden näyttelyvieraiden rekisteröinnin sekunneissa älypuhelimen kameralla osallistujan nimikyltissä olevan QR-koodin avulla. Osallistujan skannauksen jälkeen hänen tietoihinsa on mahdollista lisätä kommentti esim. liittyen kohtaamisessa puhuttuihin aiheisiin.

Yhteystiedot kaikista näyttelyvieraista on syötetty etukäteen järjestelmään, josta sovellus noutaa osastolla skannattujen näyttelyvieraiden tiedot yrityksen kävijärekisteriin. Kävijärekisteri, josta löytyy henkilön nimi, yritys, titteli sekä yhteystiedot, toimitetaan yritykselle tapahtuman jälkeen Excel-muodossa. Tätä dataa on mahdollista hyödyntää näyttelyn jälkimarkkinoinnissa.

Järjestelmän hinta koko näyttelyajalta (tiistai ja keskiviikko) on yhdelle osastolle 199 eur (+alv 24%). Hinta sisältää sovelluksen kaikille osaston näytteilleasettajille.

Tilaa järjestelmä lähettämällä viestiä Inka Kovaselle, p. 050 476 1818, inka.kovanen@isannointiliitto.fi. Häneltä voi myös tiedustella lisätietoja järjestelmästä.

Järjestelmä on mahdollista tilata näyttelyosastolle 8.9. saakka.

1. Näytteilleasettajat

Voit tutustua Isännöintipäivien 2019 näytteilleasettajiin sivuillamme. Sivulta voit tarkistaa myös oman yrityksenne osastonumeron. Isännöintipäivien näyttelykartan löydät alta.

Isännöintipäivien näytteilleasettajat näet täältä

Näyttelykartan löydät alta.

2. Näyttelyn aukiolo

Isännöintipäivien näyttely on kaksipäiväinen ja avoinna:

Tiistaina 17.9.2019 kello 17.00-20.00

Keskiviikkona 18.9.2019 kello 09.00–16.00

Näyttely avautuu tiistaina, jolloin näyttelyssä järjestetään avajaisjuhla. Näyttely on auki koko avajaisjuhlan ajan. Avajaisjuhlan aikana ei järjestetä lainkaan seminaareja, joten seminaarivierailla on aikaa kiertää näyttelyä kaikessa rauhassa. Keskiviikkona näyttely on auki koko päivän ja samalla osallistujille järjestetään seminaareja. Torstaina ei ole näyttelyä.

3. Osoite

Isännöintipäivien näyttelyn tapahtumapaikkana toimii Hartwall Arena. Tapahtumapaikan osoite on:

Hartwall Arena
Areenankuja 1
00240 Helsinki

Näyttely järjestetään Hartwall Arenan jäätasolla. Hartwall Arenan katsomot ovat Isännöintipäivien ajan poissa käytöstä. Voit katsoa oheisista linkeistä yleisen pohjakuvan Arenasta. Täältä näet ulkokartan Hartwall Arenan alueesta.

4. Tapahtumakumppanien päivä tiistaina 17.9.

Tiistai 17.9. on Isännöintipäivien tapahtumakumppanien päivä. Tapahtumakumppanit järjestävät tiistaina ekskursioita sekä luentoja Hartwall Arenan Niemi Centerissä. Tämän lisäksi kumppaneilla on mahdollisuus järjestää aitioissa ohjelmaa, kuten VIP-lounaita osallistujille esimerkiksi kello 12.15-13.15 tai kello 13.45-14.45. Näyttely on ekskursioiden ja luentojen aikana vielä kiinni. Näyttely avautuu kello 17.00, kun kaikille yhteinen avajaisjuhla alkaa näyttelyssä.

Aitiot

Hartwall Arenan aitiot kuuluvat tapahtumakumppanuuden hintaan tiistaina 17.9. ja ovat käytössänne tiistaina kello 12.00-17.00 välisenä aikana. Tapahtumakumppaneina teillä on mahdollisuus järjestää aitioissa haluamaanne ohjelmaa tällä aikavälillä. Voitte esimerkiksi järjestää VIP-lounaan tai -tapaamisen seminaariosallistujille ennen ekskursiotanne tai seminaarianne kello 12.15-13.15 tai kello 13.45-14.45. Huomioittehan aitio-ohjelmanne järjestelyissä ekskursio- ja seminaariaikataulut.

Aitioiden jako on suoritettu arpomalla. Aitioiden koot ja tyylit vaihtelevat, joten tutustuthan omaan aitioosi ja sen mahdollisuuksiin. Huomioithan, että voit kutsua aitioihin ainoastaan Isännöintipäivien seminaariosallistujia. Keskiviikkona aitio Hartwall Arenalta ja aitio iltajuhlasta on mahdollista hankkia lisänäkyvyyspaketilla.

VIP-tapaamiset aitioissa

Tiistaina ensimmäisen seminaaripäivän aluksi kumppaneilla on mahdollisuus järjestää VIP-lounaita ja -tapaamisia aitioissa. Aikataulullisesti ehdotamme tapaamisille esimerkiksi kello 12.15-13.15 tai kello 13.45-14.45 ennen ko. kumppanin ekskursiota/seminaaria, jolloin aikataulut sopivat yhteen ekskursioiden ja seminaarien kanssa.

VIP-lounaiden/tapaamisten järjestäminen:

• Toimitamme teille Isännöintipäivien osallistujalistan elokuussa 2019
  • Käyttäkää listaa hyväksenne ja kutsukaa VIP-tilaisuuksiin haluamianne seminaariosallistujia omatoimisesti etukäteen
  • Tilatkaa etukäteen tarjoilut aitioon Resteliltä
  • Suunnitelkaa tilaisuuden agenda etukäteen (mitä tavoitteita teillä on tapaamiselle)
  • Isännöikää ja nauttikaa VIP-kokoontumisesta hienoissa puitteissa

Kaikki aitiotarjoilutilaukset tulee tehdä Restel Oy:n kautta. Tilaukset voi tehdä ottamalla yhteyttä Restel Oy:n Helena Vesaan helena.vesa@restel.fi / ravintolat.hartwallarena@restel.fi tai puhelimitse +358 20 419 4101.

Hausvise (Festum Software Oy): Aitio 270

Helen: Aitio 505

Inwido: Aitio 407A

iLOQ: Aitio 337

Lassila & Tikanoja: Aitio 201

Telia: Aitio 501

Tietoaika (Domus): Aitio 334

Vahanen: Aitio 502

Huom! Jos ette halua käyttää aitiota tiistaina 17.9., ilmoittakaa siitä Inka Kovaselle: inka.kovanen@isannointiliitto.fi.

Ekskursiot ja seminaarit

Tapahtumakumppaneilla on mahdollisuus järjestää ekskursioita ja seminaareja tapahtumakumppanien päivänä tiistaina 17.9. kello 13.30-16.45  välillä. Ekskursioita on mahdollista järjestää kello 13.30-16.45 välisenä aikana haluamassanne paikassa. Seminaareja on mahdollista järjestää kello 15.00-16.45 välisenä aikana. Seminaarit järjestetään Hartwall Arenan Niemi Centerissä.

Avajaisjuhla

Avajaisjuhla järjestetään tiistaina kello 17.00-20.00. Avajaisjuhla aikana näyttely on auki ja seminaarivieraat pääsevät kiertämään näyttelyssä ensimmäistä kertaa. Avajaisjuhlan aikana järjestämme näyttelytilassa viihteellistä ohjelmaa ja buffetruokailun, mutta muutoin koko avajaisjuhla on varattu näyttelyyn tutustumiseen. Mikäli haluat tilata avajaisjuhlaan tarjoiluja, tutustu kohtaan 7. Osastotarjoilut.

Tapahtumakumppanien päivän aikataulu, tiistai 17.9.

Tiistai 17.9.2019, Hartwall Arena ja kumppaneiden vierailukohteet

09.00 – 14.00 Isännöintigolf, Vuosaari Golf, lisätietoa tästä
09.00 Tapahtumakumppanien ilmoittautuminen aukeaa
12.00 VIP-lounaille ja ekskursioille osallistuvien seminaariosallistujien ilmoittautuminen aukeaa
12.15 – 13.15 Mahdollisuus järjestää VIP-lounaita/tapaamisia osallistujille aitioissa (suositusaika kumppaneille, joilla tutustumisretkiä)
13.30 – 16.45 Tapahtumakumppaneiden tutustumisretkiä, lähtö Hartwall Arenalta
  • Tutustumisretki (iLOQ)
  • Näin tuotetaan Liigaa – tutustuminen Telian Liiga-HUBiin (Telia)
  • Keravan kierrätyslaitoksen toiminta (Lassila & Tikanoja)
13.45 – 14.45 Mahdollisuus järjestää VIP-lounaita/tapaamisia osallistujille aitioissa (suositusaika kumppaneille, joilla seminaareja)
14.00 – 15.00 Seminaariosallistujien ilmoittautuminen auki kaikille osallistujille
15.00 – 16.45 Tapahtumakumppaneiden seminaareja Hartwall Arenalla
  • Asiakasviestinnän uudet ulottuvuudet (Domus) & Sähköauton lataus taloyhtiössä – miten homma hoidetaan (Helen)
  • Nykyaikaiset rajapinnat tehostamassa isännöinnin ja taloyhtiön arkea (Hausvise) & 5G tulee – ovatko taloyhtiöt valmiina? Mobiili signaalin kuuluvuus ja ilmanvaihto ikkunaremontin yhteydessä (Inwido)
  • Helpotusta Kiinteistökapteenin arkeen: Energianhallinta, pelastussuunnitelma ja huoltokirja (Vahanen)
17.00 – 20.00 Näyttelyn avajaisjuhla Hartwall Arenalla

5. Näyttely keskiviikkona 18.9

Keskiviikkona 18.9. näyttely on auki kello 09.00 – 16.00. Aamiais- lounas- ja kahvitarjoilut järjestetään näyttelytilassa. Torstaina ei ole näyttelyä.

6. Seminaarit

Tiistaina 17.9. Isännöintipäivien tapahtumakumppanit järjestävät ekskursioita sekä luentoja Hartwall Arenan Niemi Centerissä kello 13.30-16.45. Näyttely on ekskursioiden ja luentojen aikana vielä kiinni. Näyttely avautuu kello 17.00, kun kaikille yhteinen avajaisjuhla alkaa näyttelyssä.

Keskiviikkona 18.9. seminaarit järjestetään Hartwall Arenan Niemi Centerissä ja Platinum-ravintolassa. Avaus- ja lopetuspuheenvuorot pidetään näyttelyssä ja muut puheenvuorot erilisissä luentosaleissa. Osin porrastetut seminaarit takaavat sen, että kävijöitä riittää näyttelyyn tasaisesti.

Seminaarit jatkuvat vielä torstaina 19.9. Tennispalatsissa Helsingissä.

Tapahtumakumppanuuteen kuuluu kaksi passia per yritys, joilla tapahtumakumppanien näytteilleasettajat voivat osallistuja Isännöintipäivien seminaareihin. Passeja voivat käyttää kaikki tapahtumakumppaniyrityksen näytteilleasettajat ja passin haltijaa voi vaihtaa seminaaripäivien aikana.

Tapahtuman koko ohjelmaan voit tutustua täältä

7. Ilmoittautuminen näytteilleasettajaksi

Kaikkien tapahtumakumppaniyritystä Isännöintipäivillä edustavien henkilöiden tulee ennakkoilmoittautua sähköisellä lomakkeella 20.8.2019 mennessä.

Tapahtumakumppanuuteen kuuluu viisi (5) veloituksetonta näytteilleasettajaa Isännöintipäiville. Tämän määrän ylimenevistä näytteilleasettajista maksetaan vain näytteilleasettajamaksu. Isännöintiliitto seuraa näytteilleasettajien määrää ja laskee ylimenevät näytteilleasettajamaksut ilmoittautumisten perusteella. Tapahtumakumppaneilla ei ole maksimimäärää näytteilleasettajaedustajien lukumäärässä. Jokaisen kumppaniedustajan tulee ilmoittautuessaan valita, osallistuuko hän näyttelyyn tiistaina 17.9., keskiviikkona 18.9. vai molempina päivinä. Näytteilleasettajamaksu kattaa ruokailut näyttelyn aikana.

Ilmoittaudu näytteilleasettajaksi täällä

Näytteilleasettajamaksut lisänäytteilleasettajista

• Yhden päivän näytteilleasettajamaksu (joko tiistai 17.9. tai keskiviikko 18.9.)
    • 45€ per henkilö (+alv 24%)
  • Kahden päivän näytteilleasettajamaksu (tiistai-keskiviikko 17.-18.9.)
    • 80€ per henkilö (+alv 24%)
  • 1 päivän näytteilleasettajamaksu tiistai 17.9. sisältää iltapäivällä kahvit sekä avajaisjuhlan aikana monipuolisen buffet-ruokailun ja lasin kuohuvaa
  • 1 päivän näytteilleasettajamaksu keskiviikko 18.9. sisältää aamupalan, lounaan ja iltapäiväkahvitarjoilun
  • 2 päivän näytteilleasettajamaksu (tiistai-keskiviikko 17.-18.9.) sisältää tiistaina 17.9. iltapäivällä kahvit, avajaisjuhlan aikana monipuolisen buffet-ruokailun ja lasin kuohuvaa sekä keskiviikkona 18.9. aamupalan, lounaan ja iltapäiväkahvitarjoilun

Iltajuhlalippu

Tapahtumakumppanien edustajien voivat hankkia iltajuhlalippuja Isännöintipäivien iltajuhlaan. Huomioithan, että iltajuhlalippu ei sisälly näytteilleasettajamaksuun.

• Isännöintipäivien iltajuhla, 18.9.2019, Apollo Live Club
    • Iltajuhlalippu 75€ per henkilö (+alv 24%)
  • Iltajuhlalippu sisältää:
    • Pääsyn tapahtuman viralliseen iltajuhlaan Apollo Live Clubille
    • Buffet-ruokailun, alkumaljan ja kaksi drinkkilippua
    • Erinomaisia tilaisuuksia verkostoitumiseen seminaarivieraiden kanssa
    • Huippuohjelman iltajuhlassa, illan pääesiintyjänä Virve “Vicky” Rosti!
  • Voit hankkia iltajuhlalipun samalla, kun ilmoittaudut näytteilleasettajaksi
  • Voit halutessasi tilata drinkkilippuja yrityksellesi suoraan Apollosta viimeistään kaksi viikkoa ennen tilaisuutta. Tilaa drinkkiliput lähettämällä viestiä osoitteeseen: info@apolloliveclub.fi. Drinkkilippujen laskutus hoidetaan suoraan Apollon kanssa.

Ilmoittaudu näytteilleasettajaksi täällä

Osallistumisehdot

Kaikkien tapahtumakumppaniyritystä Isännöintipäivillä edustavien henkilöiden tulee ilmoittautua etukäteen näyteilleasettajaksi. Vain etukäteen ilmoitetuilla henkilöillä on oikeus osallistua tapahtumaan. Tapahtumakumppaneilla on mahdollisuus osallistua myös Isännöintipäivien iltajuhlaan. Tapahtumaan osallistuvien näytteilleasettajien tulee työskennellä osaston varanneessa yrityksessä.

lmoittautumisen voi perua veloituksetta 1.8.2019 saakka. 2.8.-20.8.2019 perutuista ilmoittautumisista veloitetaan 50% osallistumismaksusta järjestelykuluina. Tapahtumakumppaneiden ylimenevät edustajamaksut laskutetaan 20.8.2019 mennessä ilmoitettujen henkilömäärien perusteella.  Tämän jälkeen ilmoitetut osallistujat laskutetaan myös. 20.8.2019 jälkeen tapahtuvista mahdollisista peruutuksista ei palauteta osallistumismaksua. Mikäli henkilö jää saapumatta tilaisuuteen, veloitetaan lipun hinta kokonaisuudessaan. Estyneen henkilön tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen osallistuja samasta yrityksestä 31.8.2019 saakka.

Voit ilmoittaa kaikkien tapahtumakumppaniyritystä Isännöintipäivillä edustavien henkilöiden tiedot samaan aikaan valitsemalla ilmoittautumislomakkeelta “Lisää uusi osallistuja”. Täytäthän kaikki tiedot huolellisesti, sillä lomakkeeseen täytetyt nimi- ja yritystiedot siirtyvät suoraan näytteilleasettajakorttiin. Ilmoittautumalla hyväksyt osallistumis-, laskutus- ja peruutusehdot.

8. Tapahtumakumppanien osastot ja kalustevaraukset

Tapahtumakumppanien osastot sijaitsevat näytteilyn keskeisimmillä paikoilla. Tapahtumakumppanin osaston koko on 5 x 4 metriä. Osastoon kuuluvat:

• Huopamatto: koko näyttelyalueella (kaikki käytävät ja kaikki messuosastot) on valmiiksi tummanharmaa huopamatto.
    • Lisämaksusta on mahdollista tilata omalle osastolle messumaton päälle toinen matto esimerkiksi WS-Expogroupilta useista värivaihtoehdoista. Huomioittehan, että matto tulee kiinnittää alueella olevan messumaton päälle.
  •  Osastolle kuuluu virransyöttö (8A, 230V)

Tapahtumakumppanina voitte vapaasti tilata haluamanne osastorakenteet ja -kalusteet valitsemaltanne yritykseltä. Voitte halutessanne käyttää myös WS-Expogroupin palveluja. Vaikka tilaisitte osaston rakentamisen muulta taholta, osaston rakentamisen ja purkamisen tulee tapahtuma rakennus- ja purkuajan puitteissa (kts. ajat alla).

Näyttelyn rakentajana toimii WS-Expogroup, joka vastaa näyttelyalueen yleisestä koordinoinnista (yhteystiedot ovat kohdassa Purkaminen).

Ripustaminen ei ole lähtökohtaisesti sallittua näyttelyalueella. Mikäli teillä olisi kuitenkin mielessä pieniä ripustuksia, ottakaa etukäteen yhteyttä WS-Expogroupin Saima Koskikallioon, 041 5370 114saima.koskikallio@wsexpogroup.fi, asian tiimoilta.

Mikäli haluaisitte rakentaa osastollenne standardikorkeutta korkeampia rakennelmia, ottakaa myös tässä tapauksessa yhteyttä etukäteen WS-Expon Saima Koskikallioon.

9. Turvallisuusohjeet

Näytteilleasettajien ja messurakentajien tulee sitoutua noudattamaan alla olevia turvallisuusohjeita. Mahdollisen turvallisuustarkastuksen yhteydessä näytteilleasettajat ovat velvollisia noudattamaan viranomaisen antamia kehotuksia ja määräyksiä.

Messurakenteet ja näyttelyosastojen sisustaminen:

Toimitathan tiedon messurakentajasta (jos muu kuin WS-Expogroup) ja messurakennesuunnitelman Inka Kovaselle, inka.kovanen@isannointiliitto.fi 20.8.2019 mennessä. Toimitattehan turvallisuusohjeistuksen tiedoksi myös messurakentajallenne.

Tapaturmien välttäminen:

• Suojataan kulkureiteillä ja uloskäytävillä olevat kaapelit ja johdot.
  • Tarkkaile tapahtuma-alueella kompastumis-, liukastumis- ja kaatumisvaaroja, kuten kulkureiteillä olevia sähköjohtoja sekä lattian ja rakenteiden liukkautta ja epätasaisuutta jne. Estä liikkuminen vaarallisella alueella ja korjaa puute mahdollisuuksien mukaan.

Paloturvallisuus:

• Tarkastetaan sähkölaitteet ja -asennukset ennen käyttöönottoa. Vialliset laitteet poistetaan käytöstä.
  • Suoritetaan jatkuvaa valvontaa omalla näyttelyalueella.
  • Kaikkien sisusteiden ja rakenteiden tulee olla paloturvallisia (syttyvyysluokitus SL1, DIN4102 B1 tai vastaava). Sisusteita ovat esimerkiksi verhot ja muut riippuvat tekstiilit ja kankaat, banderollit, pehmustetut istuinhuonekalut, irtomatot sekä muut käyttötapansa ja -materiaalinsa puolesta näihin rinnastettavat tuotteet. Rakenteista ja somistusmateriaalista tulee olla palosuojaustodistukset.
  • Varmista, että poistumisreitit sekä kulkureitit ovat oman näyttelyalueen osalta esteettömät.
  • Tapahtumaan ei saa tuoda vaarallisia kemikaaleja.

10. Näyttelyn rakennus- somistus- ja purkuaikataulu

Maanantai 16.9.

09.00 – 20.00 Osastojen rakennus

Tiistai 17.9.

08.00 – 12.00 Osastojen rakennus
09.00 – 16.30 Näytteilleasettajien ilmoittautuminen
09.00 – 16.45 Osastojen somistus
17.00 Näyttely avautuu
17.00 – 20.00 Näyttely auki, avajaisjuhla näyttelyssä
20.00 -> Mahdollinen osastosiivous

Keskiviikko 18.9.

07.00 – 09.00 Osastojen somistus
07.00 – 09.00 Näytteilleasettajien ilmoittautuminen
09.00 Näyttely aukeaa
16.00 Näyttely sulkeutuu
16.00 – 16.30 Näyttelyn somistuksien purkaminen
16.00 – 22.00 Näyttelyn purku

Torstai 19.9.

Ei näyttelyä, Isännöintipäivät 2019 jatkuvat seminaareilla Tennispalatsissa.

11. Rakentaminen

Osastojen rakennusajat ovat maanantaina 16.9. kello 09.00-20.00 ja tiistaina 17.9. kello 08.00 -12.00. Näyttelyalueen lattia on keskeltä vanerilla peitetty jää sekä reunoilta vanerilla ja muovisilla lattiaelementeillä peitetty betonilattia. Näyttelyalueelle ei ole mahdollista ajaa autolla sisään. Hallin oviaukolle autolla ajo on mahdollista tavaroiden purkamisen ajaksi.

12. Somistaminen

Osastojen somistusajat ovat tapahtumakumppaneille tiistaina 17.9. kello 09.00-16.45 ja keskiviikkona kello 07.00-09.00. Osastoja voi somistaa näiden aikojen puitteissa vapaasti. Osastoja voivat tulla rakentamaan ja somistamaan myös henkilöt, jotka eivät ole tulossa näytteilleasettajiksi. Kaikkien rakentajien, jotka eivät toimi näytteilleasettajina, tulee olla poistuneita näyttelystä tiistaina 17.9. kello 16.45 mennessä ja keskiviikkona kello 09.00 mennessä, kun näyttely aukeaa.

Osaston siivous

Osastosiivoukset tulee tilata WS-Expogroupilta. Osastosiivoukselle voi olla tarvetta tiistaina 17.9. rakentamisen ja/tai avajaisjuhlan jälkeen. Osastosiivoukset voi tilata suoraan WS-Expon Saima Koskikalliolta, 041 5370 114saima.koskikallio@wsexpogroup.fi.

13. Purkaminen

Osastojen purkuaika on keskiviikkona 18.9. kello 16.00-22.00. Osastojen purkaminen tulee aloittaa heti tapahtuman päätyttyä kello 16.00. WS-Expon rakentamat osastot tulee tyhjentää omista tavaroista (esitteet yms.) heti tapahtuman päätyttyä, viimeistään klo 16.30 mennessä tiukan purkuaikataulun vuoksi.

D-ovi toimii myös purun aikaan ainoana lastausovena. Mikäli D-oven viereisessä autokatoksessa on tilaa, voitte pysäköidä autonne purun ajaksi katoksen alle.  Sisälle halliin autoa ei ole sallittua ajaa. Pidättehän lastausreitin ja lastausoven ympäristön esteettömänä, jotta muutkin purkajat pääsevät kulkemaan tavaroidensa kanssa. Myös purun aikana voitte käyttää hallilta löytyviä rullakoita.

Mikäli osastonne rakentaa joku muu yritys kuin WS-Expo, tiedotattehan osastoa rakentavaa yritystä, että osaston purku tulee tehdä mahdollisimman pitkälle kello 16.00-19.00 välisenä aikana. Osastot tulee olla purettuna kokonaan kello 22.00 mennessä.

Huomioittehan, ettette voi jättää osastollenne mitään, vaan osasto tulee tyhjentää kaikesta, mitä olette tuoneet näyttelyyn. Näyttelyalueelle tuodaan purkua varten roska-astioita, joihin ylimääräiset esitteet tms. voi laittaa.

Saima Koskikallio, WS-Expogroup Oy Ltd

saima.koskikallio@wsexpogroup.fi

15. Tavaroiden toimittaminen osastolle

Näyttelymateriaalia voi toimittaa näyttelyyn vain virallisten rakennus- ja somistusaikojen puitteissa.

• Osastojen rakennusajat ovat maanantaina 16.9. kello 09.00-20.00 ja tiistaina 17.9. kello 08.00 -12.00.
  • Osastojen somistusajat ovat tiistaina 17.9. kello 12.00-16.45 ja keskiviikkona kello 07.00-09.00.

Näytteilleasettajan edustajan tulee itse olla paikalla vastaanottamassa toimitusta Hartwall Arenan infosta/valvomosta ja siirrettävä tavarat omalle näyttelyosastolle lähetin kanssa. Hartwall Arenalla on muutamia rullakoita tavaroiden kuljettamisen avuksi. Hartwall Arenalle ei voi toimittaa tavaralähetyksiä ennen virallisia rakennusaikoja. Hartwall Arena ei ota vastuulleen tavaralähetyksiä, sillä hallissa ei ole lukollista varastoa. Isännöintiliiton ja WS-Expogroupin henkilökunta ei myöskään ota vastuuta tavaroiden vastaanottamisesta.

Hartwall Arenalle toimitettavat tavaralähetykset tulee merkitä seuraavasti:

Hartwall Arena

Isännöintipäivät 2019

Yritys X, messuosasto X

Yrityksen yhteyshenkilö, puh. X

Areenakuja 1

00240 Helsinki

16. Internet-yhteydet

Hartwall Arenalla on käytössä kaikille avoin, langaton nettiyhteys.

Mikäli tarvitsette osastollenne langallisen nettiyhteyden, tulee se tilata etukäteen WS-Expogroupin Saima Koskikalliolta, p. 041 5370 114, saima.koskikallio@wsexpogroup.fi. Kiinteän nettiyhteyden hinta koko näyttelyajalta on 327€ (+ alv 24 %).

17. Osastotarjoilut

Näyttelyn kaikesta ruoka- ja juomatarjoilusta vastaa Restel Oy. Kaikki osastoille tilattavat ruoka- ja juomatuotteet tulee tilata Restelin kautta. Näyttelyyn ei ole sallittua tuoda mitään muualta tilattuja ruoka- tai juomatarjoiluja. Poikkeuksena tästä ovat logokäärelliset makeiset, joiden tuominen näyttelyyn on sallittua. Huomioittehan, että esimerkiksi logollisia pullovesiä tai logollisia oluita ei ole sallittua tuoda näyttelyyn.

Osastotarjoiluvaihtoehdot löydät täältä. Tarjoiluvaihtoehdoista voit kysyä tarkempia tietoja Restel Oy:n Helena Vesalta.

Osastotarjoilut tulee tilata täyttämällä Isännöintipäivien messuosastotarjoilujen tilauslomake ja lähettämällä lomake sähköpostitse osoitteeseen:

ravintolat.hartwallarena@restel.fi.

Voit tilata tarjoiluja sekä ensimmäiseen että toiseen seminaaripäivään. Osastotarjoilut tulee tilata viimeistään 2.9.2019.

Laskutusta varten tulee Restelin kanssa tehdä laskutussopimus. Tarjoiluvaihtoehdoista voit kysyä tarkempia tietoja Restel Oy:n Helena Vesalta. Mikäli teillä on erityistoiveita tai -tarpeita osastotarjoiluihinne liittyen, olkaa myös tällöin yhteydessä Restelin Helena Vesaan.

Helena Vesa, Restel Oy

helena.vesa@restel.fi

18. Näyttelyn drinkkiliput (Hartwall Arena)

Restelin kautta on mahdollista tilata drinkkilippuja näyttelyyn. Drinkkiliput toimivat sekä avajaiskarnevaalin aikana että keskiviikon näyttelypäivänä Hartwall Arenan näyttelyalueen baareissa. Drinkkilippuja myydään 10 kappaleen arkeissa. Minitilaus on yksi (1) arkki. Näyttelyn drinkkiliput käyvät vain Isännöintipäivien näyttelyssä Hartwall Arenalla.

Drinkkiliput voi tilata ennakkoon täyttämällä drinkkilippujen tilauslomake ja lähettämällä se osoitteeseen: ravintolat.hartwallarena@restel.fi

Drinkkiliput tulee tilata viimeistään 10.9.2019. Drinkkiliput voi noutaa Isännöintipäivien infopisteestä. Lippujen tilaamista varten tulee tehdä laskutussopimus Restelin kanssa, jotta liput voidaan jälkilaskuttaa.

19. Iltajuhlan drinkkiliput (Apollo Live Club)

Apollo Live Clubin iltajuhlaan voi tilata erillisiä drinkkilippuja suoraan Apollo live Clubilta. Huomioithan, että Isännöintipäivien näyttelyyn hankitut drinkkiliput eivät ole käypiä enää Apollo Live Clubilla järjestettävässä iltajuhlassa.

Voit tilata drinkkilippuja lähettämällä viestiä osoitteeseen: info@apolloliveclub.fi. Iltajuhlan drinkkiliput tulee tilata viimeistään 2.9.2019. Drinkkilippujen laskutus hoidetaan suoraan Apollon kanssa.

20. Majoittuminen

Isännöintipäivien ajaksi on varattu huonekiintiöitä hotelleista Helsingin keskustasta ja Pasilasta. Majoitusvaihtoehdoista löydät lisätietoa sivuiltamme. Muistathan varata huoneen omatoimisesti. Osa huonekiintiöistä on jo varattu ja samoihin aikoihin Helsingissä järjestetään muita tapahtumia, joten majoituksen varaaminen ajoissa on suositeltavaa.

21. Liikenneyhteydet

Hartwall Arena sijaitsee Helsingin Länsi-Pasilassa Veturitien ja Hakamäentien risteyksessä. Hartwall Arenalle pääsee parhaiten junalla. Kaikki lähi- ja kaukojunat pysähtyvät Pasilan juna-asemalla, josta Hartwall Arenalle on noin 10 minuutin kävelymatka. Helsingin keskustasta Hartwall Arenalle pääsee parhaiten saapumalla Helsingin rautatieasemalta lähtevillä lähijunilla Pasilaan (junamatkan kesto noin 5 minuuttia) ja kävelemällä Pasilan juna-asemalta Hartwall Arenalle (kävelyn kesto noin 10 minuttia). Täältä näet ulkokartan Hartwall Arenan alueesta.

Autolla Hartwall Arenalle pääsee Helsingin sisääntuloteiltä parhaiten Hakamäentietä, jolle pääsee Lahdentieltä Koskelantien liittymästä ja Hämeenlinnantieltä Ruskeasuolta. Helsinki-Vantaan lentoasemalta Hartwall Arenalle on noin puolen tunnin ajomatka. Tarkemman tulo-ohjeen Hartwall Arenalle löydät täältä.

22. Opastus paikan päälle Helsingissä

Hartwall Arenalle löytää Helsingin kaupunkialueelta seuraamalla ensin ”Länsi-Pasila” -opasteita.

23. Saapuminen ja logistiikka paikan päällä

Saapuessasi Isännöintipäiville yrityksenne edustajien nimikyltit odottavat teitä näytteilleasettajien sisäänkäynniltä (D-ovi, valvomon vieressä, Hartwall Arenan takana osoitteessa Areenankuja 1). Kaikkien näyttelyssä yritystä edustavien henkilöiden nimikyltit luovutetaan ensimmäisenä paikalle saapuvalle, joka jakaa nimikyltit muille. Jos yrityksenne edustaja on jo saapunut, pääset paikalle sisään ilmoittautumalla näytteilleasettajien sisäänkäynnillä ja kertomalla nimesi ja yrityksesi. Nimikylttisi toimii lippunasi ja kulkulupanasi tapahtumassa. Jos olet ostanut lipun iltajuhlaan Apollo Live Clubille, sinulla on nimikyltissäsi tähtimerkintä ja nimikylttisi toimii lippunasi myös iltajuhlaan. Jos et ole vielä ostanut lippua iltajuhlaan, mutta haluat mukaan, voit hankkia iltajuhlalipun lähettämällä viestiä osoitteeseen hilla.ronkainen@isannointiliitto.fi.

Näyttelyyn voi tuoda rakenteita ja somisteita näytteilleasettajien sisäänkäynnin kautta.

Näytteilleasettajien sisäänkäynti sijaitsee Hartwall Arenan takana, alatasolla, rautatievarikon puolella osoitteessa Areenankuja 1, valvomo, D-ovi. Paikalle pääset kääntymällä Areenankujalle Areenankujan ja Veturitien risteyksestä. D-ovi on suuri, sininen lastausovi, joka sijaitsee katoksen alla, valvomon vieressä. D-ovi on ainoa lastausovi näyttelyalueelle.

Myös näytteilleasettajien ilmoittautuminen tapahtuu näytteilleasettajien sisäänkäynnillä (Areenankuja 1, D-ovi). Näyttelyalueen lattia on keskeltä vanerilla peitetty jää sekä reunoilta vanerilla ja muovisilla lattiaelementeillä peitetty betonilattia. Näyttelyalueelle ei ole mahdollista ajaa autolla sisään. Hallin oviaukolle autolla ajo on mahdollista tavaroiden purkamisen ajaksi

Jos saavut paikalle autolla tuomaan tavaroita, toimi näin:

• Aja osoitteeseen Areenankuja 1 (osoite ohjaa Hartwall Arenan taakse alatasolle, D-ovi sijaitsee katoksen alla valvomon vieressä)
  • Pysäköi auto D-oven läheisyyteen katoksen alle väliaikaisille pysäköintipaikoille
  • Pura tavarat autosta ja vie ne osastollenne. Hallilta löytyy lainaksi rullakoita, joilla tavaroita voi kuljettaa osastolle
  • Kun olet valmis, palauta rullakot alkuperäisille paikoilleen
  • Purun jälkeen siirrä auto pois väliaikaisilta pysäköintipaikoilta esimerkiksi Hartwall Arenan pysäköintihalliin (halliin pääsee ajamalla katoksesta ulos ja kääntymällä oikealle)
  • Pysäköintihallista pääset näyttelyyn joko saman sisäänkäynnin kautta, jonka kautta veit tavaroita, tai pysäköintihallista poistuessa K4 kerroksesta Arenan pihalta, pääsisäänkäynnin kautta

Jos saavut paikalle autolla, mutta sinulla ei ole tuotavia tavaroita:

Jos saavut paikalle julkisilla kulkuneuvoilla, toimi näin:

• Saavu sisään Arenan pääsisäänkäynniltä (ylätaso, ilmapallot ohjaavat perille)
  • Kerro pääaulan infopisteellä, että olet tulossa näytteilleasettajaksi, kerro nimesi ja yrityksesi
  • Mene näyttelyalueelle Arenan sisällä seuraamalla lattiatarrroja ja nouda näytteilleasettajanimikylttisi joko a) kollegaltasi, jos joku osastonne näytteilleasettajista on jo saapunut paikalle tai b) näytteilleasettajien infopisteestä, näyttelytasolta, avoinna olevan rakennusoven läheisyydestä

24. Pysäköinti

Hartwall Arenan alueella on 1500 pysäköintipaikkaa. Pysäköinti alueella on maksullista. Pysäköinnin hinta on 10€ / päivä. Pysäköinti maksetaan saavuttaessa käteisellä tai kortilla pysäkönninohjaajille tai automaattiin. Samalla pysäköintilipukkeella on mahdollista poistua ja palata päivän aikana pysäköintihalliin.

Apollo Live Clubin ympäristössä Helsingin keskustassa on useita maksullisia pysäköintihalleja.

25. Ilmoittautuminen tapahtumaan saavuttaessa

Saapuessasi Isännöintipäiville yrityksenne edustajien nimikyltit odottavat teitä näytteilleasettajien sisäänkäynniltä (D-ovi, valvomon vieressä, Hartwall Arenan takana osoitteessa Areenankuja 1). Kaikkien näyttelyssä yritystä edustavien henkilöiden nimikyltit luovutetaan yrityksestä ensimmäisenä paikalle saapuvalle henkilölle. Jos yrityksenne edustaja on jo saapunut, pääset sisään ilmoittautumalla näytteilleasettajien sisäänkäynnillä ja kertomalla nimesi ja yrityksesi.

Nimikylttisi toimii lippunasi ja kulkulupanasi tapahtumassa, joten pidäthän nimikylttisi näkyvillä koko tapahtuman ajan.

Näytteilleasettajanimikyltit voi noutaa joko tiistaina kello 12.00-16.30 välillä tai keskiviikkona kello 07.00-09.00 välillä samasta paikasta.

26. Tapahtuma-alueella liikkuminen näyttelyn aikana

27. Ruokailut näyttelyn aikana

Kaikki tapahtuman ruokailut katetaan näyttelyalueelle. Tapahtumaan osallistuvat näytteilleasettajat saavat ruokailla näistä pisteistä näyttelyalueella. Näytteilleasettajille kuuluu tiistaina avajaisjuhlan aikana monipuolinen buffet-ruokailu sekä lasi kuohuvaa ja keskiviikon näyttelypäivänä aamupala, lounas ja iltapäiväkahvi.

28. Palveluverkosto Lounge

Näytteilleasettajille on varattu Hartwall Arenan näyttelytasolta näyttelyn takaiselta käytävältä taukotila. Tämän lisäksi Isännöintiliiton Palveluverkostoon kuuluvien yritysten näytteilleasettajille on varattu Hartwall Arenan samalta käytävältä oma Lounge, jossa näytteilleasettajat voivat käydä istahtamassa näyttelyn aikana. Tila on merkitty kyltillä ”Palveluverkosto Lounge”. Reitti tilaan on merkitty näyttelykarttaan tekstillä ”Näytteilleasettajien taukotila”. Palveluverkosto Lounge sijaitsee näytteilleasettajien taukotilan vieressä. Palveluverkosto Loungessa on tarjolla virvokkeita ja pientä naposteltavaa.

Lisäksi miehille ja naisille on varattu Hartwall Arenalta omat suihkutilat näyttelyn ajaksi. Voitte käyttää suihkutiloja esimerkiksi jos haluatte siirtyä näyttelystä suoraan iltajuhlaan. Suihkutilat sijaitsevat eri paikassa kuin näytteilleasettajien taukotila, mutta käynti niihin tapahtuu samaa reittiä kuin näytteilleasettajien taukotilaan.

29. Lapa jäähän -osaston etsintä

Seminaarivieraita kannustetaan vierailemaan osastoilla jääkiekkoaiheisen osaston etsintä pelin avulla. Kaikki seminaariosallistujat saavat jääkiekkoaiheisen kupongin, jonka avulla heidän tulisi suunnistaa viiden kupongissa olevan yrityksen osastoille. Lisäksi he voivat valita yhden vapaavalintaisen osaston, jolla vierailevat.

Osastolla näytteilleasettajien tulisi tehdä merkintä seminaariosallistujan kuponkiin, että hän on käynyt osastolla (merkinnän voi tehdä esim. kynällä, leimalla, tarralla jne.). Varatkaa sopivia merkintävälineitä mukaan osastollenne.

Osallistujan tulee palauttaa täytetty kuponki Isännöintiliiton osastolle. Kupongin palauttaneiden seminaarivieraiden kesken arvotaan 500 euron arvoinen matkalahjakortti. Kaikki osastot esiintyvät kupongeissa yhtä monta kertaa. Peli on tarkoitettu vain seminaariosallistujille.

30. Osastopalkinnot

Isännöintipäivien näyttelyssä palkitaan tänä vuonna paras osasto sekä paras osastomeininki. Viritä siis tiimisi huippukuntoon ja voitte voittaa himoittuja titteleitä sekä hienoja palkintoja.

31. Verkostoituminen tapahtuman aikana

Näytteilleasettajilla on täysi vapaus liikkua tapahtuma-alueella tapahtuman aikana. Rohkaisemmekin näytteilleasettajia verkostoitumaan tapahtuman ajan koko tapahtuma-alueella. Huomioittehan kuitenkin, että seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaarilipun lunastaneet vieraat. Muistathan vaalia hyviä käytöstapoja koko tapahtuman ajan. Isännöintiliitto ei hyväksy tapahtumissaan huonoa käytöstä.

32. Isännöintipäivät somessa

Kannustamme näytteilleasettajia hyödyntämään sosiaalista mediaa Isännöintipäivien aikana. Voit käyttää viestinnässäsi aihetunnistetta #isännöintipäivät.

33. Yhteystiedot

Mikäli teillä on kysyttävää Isännöintipäivien näyttelystä tai näyttelyn käytännön asioista, autamme oikein mielellämme:

Inka Kovanen, tapahtumatuottaja, Isännöintiliitto

p. 050 476 1818