Johdon seminaari: Johdettu itseohjautuvuus

Isännöintiyritysten johdolle suunnatussa seminaarissa tarkastellaan itseohjautuvuutta ja sen hyötyjä yritykselle sekä yritysten itseohjautuvuuden eri tasoja ja niihin liittyvien tavoitteiden asettamista yritysvalmentaja Suvi Tuominiemen johdolla.

Seminaarin työpajaosuudessa pohditaan sekä itsenäisesti että ohjatuissa pienryhmissä oman yrityksen itseohjautuvuuden nykytilaa sekä tavoiteltavaa tasoa. Lisäksi tunnistetaan esteitä itseohjautuvuudelle ja tehdään suunnitelmia näiden poistamiseksi. Työpajan aikana tehdään myös omaan yritykseen sopiva ja arjessa toteutettava toimeenpanosuunnitelma itseohjautuvuuden lisäämiseksi.

Seminaari tarjoaa osallistujille konkreettisia työkaluja itseohjautuvuuden ensimmäisiin tai jo kehittyneempiin askeliin käytännön tasolla.

Valmennuksen aikana saat vastauksen muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

• Mitä itseohjautuvuus tarkoittaa?
  • Mitä hyötyä itseohjautuvuudesta voisi olla minulle ja yritykselleni?
  • Millä tasolla yritykseni on suhteessa itseohjautuvuuteen? Minkälaisia tavoitteita voin asettaa tämän tiedon perusteella?
  • Mitä itseohjautuvuus vaatii minulta ja yritykseltäni?
  • Miten johdetaan itseohjautuvaa organisaatiota käytännössä?

Seminaarin tavoitteena:

• Osallistujat ymmärtävät itseohjautuvuuden pääperiaatteet ja hyödyt omalle organisaatiolle.
  • Osallistujat vievät mukanaan omaan arkeensa ja organisaatioonsa itseohjautuvuutta edistävän kokeilun toimeenpanosuunnitelman

Seminaarin aikataulu:

10.15–10.45    Ilmoittautuminen ja aamukahvit

10.45–12.15    Alustus: Itseohjautuva organisaatio, mitä hyötyä siitä on meille?

12.15-13.15    Lounas

13.15-15.15    Työpaja: kohti itseohjautuvampaa yritystä (kahvit nautitaan työskentelyn lomassa)

15.15-15.40    Yhteenveto ja tilaisuuden päätös

Isännöintipäivien ohjelma käynnistyy klo 16.00

Kouluttajana:

Suvi Tuominiemi (FM, KTM, opettajan pedagoginen pätevyys) toimii yritysvalmentajana Balentorilla. Hänellä on kokemusta lukuisista koulutus- ja valmennustehtävistä sekä liiketoiminnan kehittämisestä yli 15 vuoden ajalta. Tuominiemen ydinosaamiseen kuuluvat muun muassa johtamistaidot, muutosvalmennukset ja työyhteisöjen tukeminen muutoksessa.

Kohderyhmä:

Isännöintiliiton jäsenyritysten johto ja avainhenkilöt.

Hinta:

Osallistumismaksu on 100 euroa + alv 24 % / henkilö. Hinta sisältää seminaarin luennon, työpajaosuuden ja materiaalit sekä aamukahvit ja lounaan.

Tutustu koko ohjelmaan

Ilmoittaudu mukaan Isännöintipäiville 2020