Terveysturvallisuus Isännöintipäivillä

Turvallisen tapahtuman järjestäminen on meille ensisijaisen tärkeää. Tutustuthan tapahtuman terveysturvallisuusohjeistuksiin ja sitoudut omalta osaltasi noudattamaan niitä. Huomioithan, että muokkaamme ohjeita aina tilanteen mukaan ja ne saattavat täydentyä ennen tapahtumaa.

Tapahtumaturvallisuus Isännöintipäivillä

Miten huomioimme osallistujien turvallisuuden ennen tapahtumaa?
  • Tarjoamme joustavat peruutus- ja muutosehdot ennen tapahtumaa ja mahdollisuuden siirtää osallistumisen ensi vuoteen sairastapauksessa lääkärintodistusta vastaan. Voit myös siirtää osallistumisesi kollegallesi ilman kuluja aina tapahtuman alkuun asti.
  • Tarjoamme tapahtumaan osallistuville osallistujille ja näytteilleasettajille terveysturvallisuusohjeistuksen, johon osallistujat ohjataan tutustumaan jo ennen tapahtumaa.
  • Seuraamme jatkuvasti viimeisimpiä viranomaisohjeita ja toimimme niiden mukaisesti.
  • Sovimme yhdessä tapahtumapaikan ja ruokapalveluiden kanssa toimivista järjestelyistä, jotka takaavat mahdollisimman turvallisen tapahtuman.
Miten huomioimme osallistujien turvallisuuden saapumisen ja ilmoittautumisen yhteydessä?
  • Sisääntulon yhteydessä ohjeistamme käsihuuhteen käyttöön.
  • Noudatamme voimassaolevaa maskisuositusta.
  • Ilmoittautumispisteitä lisätään ja niiden välejä väljennetään turvavälien ylläpitämiseksi.
  • Lisäämme henkilökuntaa ilmoittautumisen yhteyteen, jotta ilmoittautuminen ei ruuhkaudu.
Miten huomioimme osallistujien turvallisuuden näyttelyssä ja seminaareissa?
  • Tiloissa siivotaan tehostetusti ja yleisiin tiloihin sijoitetaan käsihuuhdeautomaatteja.
  • Näyttelytilan käytävät ovat leveitä ja näyttelytilaa on väljennetty.
  • Tapahtuman ruokatarjoiluissa huomioidaan voimassaolevat koronaohjeistukset.
  • Huomioimme voimassaolevat turvaväliohjeistukset näyttelyssä ja seminaaritiloissa.
  • Koronatilanteen huomioiden suosittelemme, että tapahtumassa ei kätellä.
  • Näyttelyssä ja seminaaritiloissa ohjeistetaan turvallisen käsi- ja yskimishygienian noudattamiseen.
  • Tarvittaessa perumme tapahtumasta elementtejä, joiden turvallista toteutusta emme voi taata.

Turun Messukeskus on Messu- ja tapahtumajärjestäjät ry:n jäsenenä sitoutunut noudattamaan pandemiaan liittyviä päivitettyjä omavalvontaohjeita.

Suosittelemme, että messuille saapuvat vain täyden rokotussuojan saaneet, koronan jo sairastaneet tai koronatestillä testatut kävijät ja näytteilleasettajat

Osallistujien ja näytteilleasettajien ei lähtökohtaisesti tarvitse esittää erillisiä todistuksia sisäänpääsyn yhteydessä. Pidätämme kuitenkin oikeuden tarkastuksiin ilmoittautumisen yhteydessä, mikäli Suomen viranomainen määrää koronarokotetodistuksen tai negatiivisen koronatestituloksen esittämisen pakolliseksi tapahtumiin osallistumisen yhteydessä. Ethän myöskään saavu tapahtumaan millään tavoin sairaana ja/tai oireilevana, vaikka sinut olisi esimerkiksi täysin rokotettu. Noudatathan myös voimassaolevaa maskisuositusta.