Ohjeita ja tietoa Isännöintipäivien näytteilleasettajille

Tervetuloa kanssamme rakentamaan vuoden tehokkainta tapahtumaa isännöinnin ammattilaisten tavoittamiseen.
Isännöintipäivät on kiinteistöalan vuoden ykköstapahtuma, joka kokoaa yhteen isännöintialan edelläkävijät, ammattilaiset ja johtavat palveluntarjoajat ympäri Suomen.

Vaikuta, kohtaa ja näy Isännöintipäivillä!

Isännöintipäivillä kohtaat satoja potentiaalisia asiakkaita. Isännöintiliiton lisänäkyvyystuotteilla teet lähtemättömän vaikutuksen ja erotut paikalla olevista kilpailijoista! Varmista näkyvyytesi Isännöintipäivillä ja katso tapahtuman lisänäkyvyysvaihtoehdot sivuiltamme.

 

Lisänäkyvyys Isännöintipäivillä

1. Näytteilleasettajat

Voit tutustua Isännöintipäivien 2019 näytteilleasettajiin sivuillamme. Sivulta voit tarkistaa myös oman yrityksenne osastonumeron. Isännöintipäivien näyttelykartan löydät alta.

 

Tutustu Isännöintipäivien näytteilleasettajiin

 

 

 

2. Näyttelyn aukiolo

Isännöintipäivien näyttely on kaksipäiväinen ja avoinna:

Tiistaina 17.9.2019 kello 17.00-20.00

Keskiviikkona 18.9.2019 kello 09.00–16.00 

Näyttely avautuu tiistaina, jolloin näyttelyssä järjestetään avajaisjuhla. Avajaisjuhlan aikana ei ole seminaareja. Keskiviikkona näyttely on auki koko päivän ja samalla osallistujille järjestetään seminaareja. Torstaina ei ole näyttelyä.

3. Osoite

Isännöintipäivien näyttelyn tapahtumapaikkana toimii Hartwall Arena. Tapahtumapaikan osoite on:

Hartwall Arena
Areenankuja 1
00240 Helsinki

Näyttely järjestetään Hartwall Arenan jäätasolla. Hartwall Arenan katsomot ovat Isännöintipäivien ajan poissa käytöstä. Voit katsoa oheisista linkeistä yleisen pohjakuvan Arenasta. Täältä näet ulkokartan Hartwall Arenan alueesta.

4. Seminaarit

Tiistaina 17.9. Isännöintipäivien tapahtumakumppanit järjestävät ekskursioita sekä luentoja Hartwall Arenan Niemi Centerissä ja Platinum-ravintolassa kello 13.30-16.45. Näyttely on ekskursioiden ja luentojen aikana vielä kiinni. Näyttely avautuu kello 17.00, kun kaikille yhteinen avajaisjuhla alkaa näyttelyssä.

Keskiviikkona 18.9. seminaarit järjestetään Hartwall Arenan Niemi Centerissä ja Platinum-ravintolassa. Avaus- ja lopetuspuheenvuorot pidetään näyttelyssä ja muut puheenvuorot erilisissä luentosaleissa. Aamiais- lounas- ja kahvitarjoilut järjestetään näyttelytilassa. Osin porrastetut seminaarit takaavat sen, että kävijöitä riittää näyttelyyn tasaisesti.

Seminaarit jatkuvat vielä torstaina 19.9. Tennispalatsissa Helsingissä. Torstaina ei ole näyttelyä.

5. Ilmoittautuminen näytteilleasettajaksi

Kaikkien näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivillä edustavien henkilöiden tulee ennakkoilmoittautua sähköisellä lomakkeella 20.8.2019 mennessä. Jokaisen näytteilleasettajan tulee ilmoittautuessaan valita, osallistuuko hän näyttelyyn tiistaina 17.9., keskiviikkona 18.9. vai molempina päivinä. Näytteilleasettajamaksu kattaa ruokailut näyttelyn aikana.

Näytteilleasettajamaksu

  • Yhden päivän näytteilleasettajamaksu (joko tiistai 17.9. tai keskiviikko 18.9.)
    • 45€ per henkilö (+alv 24%)
  • Kahden päivän näytteilleasettajamaksu (tiistai-keskiviikko 17.-18.9.)
    • 80€ per henkilö (+alv 24%)
  • 1 päivän näytteilleasettajamaksu tiistai 17.9. sisältää iltapäivällä kahvit sekä avajaisjuhlan aikana monipuolisen buffet-ruokailun ja lasin kuohuvaa
  • 1 päivän näytteilleasettajamaksu keskiviikko 18.9. sisältää aamupalan, lounaan ja iltapäiväkahvitarjoilun
  • 2 päivän näytteilleasettajamaksu (tiistai-keskiviikko 17.-18.9.) sisältää tiistaina 17.9. iltapäivällä kahvit, avajaisjuhlan aikana monipuolisen buffet-ruokailun ja lasin kuohuvaa sekä keskiviikkona 18.9. aamupalan, lounaan ja iltapäiväkahvitarjoilun

Iltajuhlalippu

  • Isännöintipäivien iltajuhla, 18.9.2019, Apollo Live Club
    • Iltajuhlalippu 75€ per henkilö (+alv 24%)
  • Iltajuhlalippu sisältää:
    • Pääsyn tapahtuman viralliseen iltajuhlaan Apollo Live Clubille
    • Buffet-ruokailun ja 3 juomaa
    • Erinomaisia tilaisuuksia verkostoitumiseen seminaarivieraiden kanssa
    • Huippuohjelman iltajuhlassa, illan pääesiintyjänä Virve “Vicky” Rosti!

 

Ilmoittaudu näytteilleasettajaksi täällä

Osallistumisehdot

Kaikkien näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivillä edustavien henkilöiden tulee ilmoittautua etukäteen näytteilleasettajiksi. Vain etukäteen ilmoitetuilla henkilöillä on oikeus osallistua tapahtumaan.

Isännöintipäivien näyttelyyn voi osallistua enintään viisi henkilöä näytteilleasettajayrityksestä. Poikkeuksena Premium ja Premium Plus -osastot varanneet yritykset, joilla on oikeus osallistua Isännöintipäivien näyttelyyn seitsemän (Premium) ja kahdeksan (Premium Plus) henkilön voimin, sekä tapahtumakumppaneiden edustajat. Mikäli näytteilleasettajayritys haluaa kasvattaa osastonsa osallistujamäärää, lisähenkilöistä veloitetaan erillinen maksu.

Näytteilleasettajien tulee työskennellä osaston varanneessa yrityksessä. Huomioithan, että Isännöintipäivien seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaarilipun lunastaneet henkilöt.

Näytteilleasettajilla on mahdollisuus osallistua Isännöintipäivien iltajuhlaan. Iltajuhlaan 18.9.2019 voivat osallistua vain henkilöt, jotka työskentelevät yrityksessä, joka on näytteilleasetettajana Isännöintipäivillä.

Näytteilleasettajien osallistumismaksut laskutetaan laskutetaan 20.8.2019 mennessä ilmoitettujen henkilömäärien perusteella. Laskutuksen jälkeen tapahtuvista mahdollisista peruutuksista ei palauteta osallistumismaksua. Henkilövaihdokset ovat mahdollisia 31.8.2019 asti.

Voit ilmoittaa kaikkien näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivillä edustavien henkilöiden tiedot samaan aikaan valitsemalla alta “Lisää uusi osallistuja”. Täytäthän kaikki tiedot huolellisesti, sillä lomakkeeseen täytetyt nimi- ja yritystiedot siirtyvät suoraan näytteilleasettajakorttiin.

Näytteilleasettajailmoittautumisen laskutus- ja peruutusehdot

Ilmoittautumisen voi perua veloituksetta 1.8.2019 saakka. 2.8.-20.8.2019 perutuista ilmoittautumisista veloitetaan 50% osallistumismaksusta järjestelykuluina. 20.8.2019 jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitetaan lipun hinta kokonaisuudessaan riippumatta peruutuksen syystä. Mikäli henkilö jää saapumatta tilaisuuteen, veloitetaan lipun hinta kokonaisuudessaan. Estyneen henkilön tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen osallistuja samasta yrityksestä 31.8.2019 saakka. Liput laskutetaan elokuussa 2019.

Ilmoittautumalla hyväksyt osallistumis-, laskutus- ja peruutusehdot.

 

6. Näyttelyn aikataulu

Maanantai 16.9.

09.00 – 20.00 Osastojen rakennus

Tiistai 17.9.

08.00 – 12.00 Osastojen rakennus
12.00 – 16.30 Näytteilleasettajien ilmoittautuminen
12.00 – 16.45 Osastojen somistus
17.00 Näyttely avautuu
17.00 – 20.00 Näyttely auki, avajaisjuhla näyttelyssä

Keskiviikko 18.9.

07.00 – 09.00 Osastojen somistus ja mahdollinen siivous
07.00 – 09.00 Näytteilleasettajien ilmoittautuminen
09.00 Näyttely aukeaa
16.00 Näyttely sulkeutuu
16.00 – 17.00 Näyttelyn somistuksien purkaminen
16.00 – 23.00 Näyttelyn purku

Torstai 13.9.

Ei näyttelyä, Isännöintipäivät 2019 jatkuvat seminaareilla Tennispalatsissa.

7. Somistus- ja purkuaikataulu tiivistetysti

Somistusaika Näyttely avoinna Purkuaika
Ti 17.9. kello 12.00 – 16.45 Ke 18.9. kello 09.00 – 16.00 Ke 18.9 kello 16.00 – 17.00 (somistuksien purkaminen)
Ke 18.9. kello 07.00 – 09.00 Ke 18.9 kello 16.00 – 23.00 (osastojen purkaminen)

8. Somistaminen

Valmisosastojen somistusajat ovat tiistaina 17.9. kello 12.00 – 16.45 ja keskiviikkona kello 07.00 – 09.00. Osastoja voi somistaa näiden aikojen puitteissa vapaasti. Osastoja voivat tulla rakentamaan ja somistamaan myös henkilöt, jotka eivät ole tulossa näytteilleasettajiksi. Kaikkien rakentajien, jotka eivät toimi näytteilleasettajina, tulee olla poistuneita näyttelystä tiistaina 17.9. kello 16.45 mennessä ja keskiviikkona kello 09.00 mennessä, kun näyttely aukeaa.

Siivoukset

Osastosiivoukset voi tilata etukäteen WS-Expolta. Siivouksen voi tilata etukäteen sekä rakentamisen jälkeiseksi ajaksi että avajaisjuhlan jälkeiseksi ajaksi.

Saima Koskikallio, WS-Expo Group Oy Ltd

041 5370 114

saima.koskikallio@wsexpogroup.fi

9. Purkaminen

Osastojen purkuaika on keskiviikkona 18.9. kello 16.00 – 23.00. Osastojen purkaminen tulee aloittaa heti tapahtuman päätyttyä kello 16.00. Valmisosastojen somistukset tulee purkaa kello 16.00-17.00 välisenä aikana.

Osastojen purkuaika on tiivis ja osastot tulee purkaa niin, että näyttelyalueen laidoilla olevat osastot puretaan ensin. Osastot tulee olla purettuna mahdollisimman pitkälle klo 19.00 mennessä.

Mikäli osastonne rakentaa joku muu yritys kuin WS-Expo, tiedotattehan osastoa rakentavaa yritystä, että osaston purku tulee tehdä mahdollisimman pitkälle kello 16.00-19.00 välisenä aikana. Osastot tulee olla purettuna kokonaan kello 23.00 mennessä.

Huomioittehan myös, että halliin ei voi jättää mitään purkuajan jälkeen.

10. Valmisosastojen rakentaminen ja kalustevaraukset

Näyttelyn rakentajana toimii WS-Expo Group. WS-Expo Group vastaa valmisosastojen toteuttamisesta, kalustevarauksista, mahdollisista lisätilauksista, sekä näyttelyalueen yleisestä koordinoinnista (yhteystiedot ovat kohdassa Purkaminen). Jos haluat hankkia kalusteita osastolle (esim. pystypöytä, baarituoli, näyttö, esiteteline), ole yhteydessä WS-Expon Saima Koskikallioon (kts. yhteystiedot yltä).

Valmisosastot: 4 m2, 10 m2 ja 14 m2

  • Perusosaston (4 m2) koko on 2 x 2 metriä
  • Premium-osaston (10 m2) koko on 2 x 5 metriä
  • Premium Plus -osaston (14 m2) koko on 2 x 7 metriä

Kaikki valmisosastot sisältävät:

  • Seinärakenteet osastojen taakse ja naapuria vasten, avoimilla sivuilla otsalaudat
    • Seinät on valmistettu helmenharmaasta messuprofiilista
    • Yhden seinäelementin pinta-ala on 95 x 238 cm (sekä 4 m2 osastossa että 10 m2 osastossa)
    • Seinäpinnoille on mahdollista tilata esimerkiksi logoteippauksia tai kuvatulosteita. Myös koko seinän peittävät suurtulosteet ovat mahdollisia.
  • Otsalaudat, 1-3 kappaletta, määrä riippuu paikasta
    • Yrityksen nimen tai logon painatus yhteen otsalautaan (fonttina Arial, musta, ellei muuta fonttitietoa anneta)
  • Huopamatto: koko näyttelyalueella (sekä osastot että käytävät) on valmiina tummanharmaa huopamatto
    • Lisämaksusta on mahdollista tilata omalle osastolle messumaton päälle toinen matto useista värivaihtoehdoista. Tilaukset tulee tehdä WS-Expo Groupilta.
  • Jokaiselle osastolle kuuluu virransyöttö (8A, 230V). Mikäli tarvitsette suuremman sähkönsyötön, sen voi tilata WS-Expo Groupilta.
  • Perusvalaistus kuuluu osaston hintaan
    • Perusosastot (4 m2): 2 kpl valoja
    • Premium-osastot (10 m2): 5 kpl valoja
    • Premium Plus-osastoille (14 m2): 7 kpl valoja
  • Osastolle voi tilata tasoa parantavia lisäpaketteja, tai yksittäisiä tuotteita, kuten näytön
  • WS-Expo Group on teihin pian yhteydessä osastoihin liittyvissä asioissa

Ripustaminen ei ole lähtökohtaisesti sallittua näyttelyalueella. Mikäli teillä olisi kuitenkin mielessä pieniä ripustuksia, ottakaa etukäteen yhteyttä WS-Expo Groupiin asian tiimoilta.

Mikäli haluaisitte rakentaa osastollenne standardikorkeutta korkeampia rakennelmia, ottakaa yhteyttä etukäteen WS-Expon Saima Koskikallioon, 041 5370 114saima.koskikallio@wsexpogroup.fi

Havainnekuva 4 m2 osastosta

Havainnekuva 10 m2 osastosta

Tapahtumakumppanien osastot:

Tapahtumakumppanien osaston koko on 5 x 4 metriä. Osastoon kuuluvat:

  • Huopamatto: koko näyttelyalueella on valmiiksi tummanharmaa huopamatto.
    • Lisämaksusta on mahdollista tilata omalle osastolle messumaton päälle toinen matto useista värivaihtoehdoista.
    • Tilaukset tulee tehdä WS-Expo Groupilta.
  •  Osastolle kuuluu virransyöttö (8A, 230V).

Ripustaminen ei ole lähtökohtaisesti sallittua näyttelyalueella. Mikäli teillä olisi kuitenkin mielessä pieniä ripustuksia, ottakaa etukäteen yhteyttä WS-Expo Groupiin asian tiimoilta.

Mikäli haluaisitte rakentaa osastollenne standardikorkeutta korkeampia rakennelmia, ottakaa yhteyttä etukäteen WS-Expon Saima Koskikallioon, 041 5370 114saima.koskikallio@wsexpogroup.fi

11. Logistiikka

Hallista löytyy veloituksetta lainaksi kaksi trukkia sekä kärryjä, joilla tavarat voi kuljettaa osastoille. Näyttelyalueen lattia on keskeltä vanerilla peitetty jää sekä reunoilta vanerilla ja muovisilla lattiaelementeillä peitetty betonilattia.

12. Osastotarjoilut

Näyttelyn kaikesta ruoka- ja juomatarjoilusta vastaa Restel Oy. Kaikki osastoille tilattavat ruoka- ja juomatuotteet tulee tilata Restelin kautta. Näyttelyyn ei ole sallittua tuoda mitään muualta tilattuja ruoka- tai juomatarjoiluja. Poikkeuksena tästä ovat logokäärelliset makeiset, joiden tuominen näyttelyyn on sallittua. Huomioittehan, että esimerkiksi logollisia pullovesiä tai logollisia oluita ei ole sallittua tuoda näyttelyyn.

Osastotarjoiluvaihtoehdot löydät täältä. Tarjoiluvaihtoehdoista voit kysyä tarkempia tietoja Restel Oy:n Helena Vesalta. Mikäli teillä on erityistoiveita tai -tarpeita osastotarjoiluihinne liittyen, olkaa myös tällöin yhteydessä Restelin Helena Vesaan.

Osastotarjoilut tulee tilata täyttämällä Isännöintipäivien messuosastotarjoilujen tilauslomake ja lähettämäällä lomake sähköpostitse Helena Vesalle.

Helena Vesa, Restel Oy

040 738 2481

helena.vesa@restel.fi

Osastotarjoilut tulee tilata viimeistään 2.9.2019.

13. Näyttelyn drinkkiliput

Restelin kautta on mahdollista tilata drinkkilippuja näyttelyyn. Drinkkiliput toimivat sekä avajaiskarnevaalin aikana että keskiviikon näyttelypäivänä näyttelyalueen baareissa. Drinkkilippuja myydään 10 kappaleen arkeissa. Minitilaus on yksi (1) arkki. Näyttelyn drinkkiliput käyvät vain näyttelyalueen baareissa, eivät iltajuhlassa.

Drinkkiliput voi tilata ennakkoon täyttämällä drinkkilippujen tilauslomake ja lähettämällä se osoitteeseen:  ravintolat.hartwallarena@restel.fi

Drinkkiliput tulee tilata viimeistään 10.9.2019 Mikäli lippuja tilanneella yrityksellä on laskutussopimus Restelin kanssa, drikkiliput on mahdollista jälkilaskuttaa.

14. Majoittuminen

Isännöintipäivien ajaksi on varattu huonekiintiöitä hotelleista Helsingin keskustasta ja Pasilasta. Majoitusvaihtoehdoista löydät lisätietoa sivuiltamme. Muistathan varata huoneen omatoimisesti. Osa huonekiintiöistä on jo varattu ja samoihin aikoihin Helsingissä järjestetään muita tapahtumia, joten majoituksen varaaminen ajoissa on suositeltavaa.

15. Liikenneyhteydet

Hartwall Arena sijaitsee Helsingin Länsi-Pasilassa Veturitien ja Hakamäentien risteyksessä. Hartwall Arenalle pääsee parhaiten junalla. Kaikki lähi- ja kaukojunat pysähtyvät Pasilan juna-asemalla, josta Hartwall Arenalle on noin 10 minuutin kävelymatka. Helsingin keskustasta Hartwall Arenalle pääsee parhaiten saapumalla Helsingin rautatieasemalta lähtevillä lähijunilla Pasilaan (junamatkan kesto noin 4 minuuttia) ja kävelemällä Pasilan juna-asemalta Hartwall Arenalle (kävelyn kesto noin 10 minuttia). Täältä näet ulkokartan Hartwall Arenan alueesta.

Autolla Hartwall Arenalle pääsee Helsingin sisääntuloteiltä parhaiten Hakamäentietä, jolle pääsee Lahdentieltä Koskelantien liittymästä ja Hämeenlinnantieltä Ruskeasuolta. Helsinki-Vantaan lentoasemalta Hartwall Arenalle on noin puolen tunnin ajomatka. Tarkemman tulo-ohjeen Hartwall Arenalle löydät täältä.

16. Opastus paikan päälle Helsingissä

Hartwall Arenalle löytää Helsingin kaupunkialueelta seuraamalla ensin ”Länsi-Pasila” -opasteita.

17. Pysäköinti

Hartwall Arenan alueella on 1500 pysäköintipaikkaa. Pysäköinti maksaa erikseen.

Apollo Live Clubin ympäristössä Helsingin keskustassa on useita maksullisia pysäköintihalleja.

18. Ilmoittautuminen tapahtumaan saavuttaessa

Saapuessasi Isännöintipäiville nouda näytteilleasettajakorttisi pääaulan infopisteessä. Kaikkien näyttelyssä yritystä edustavien nimikyltit luovutetaan ensimmäisenä paikalle saapuvalle. Näytteilleasettajakortit voi noutaa joko tiistaina tai keskiviikkona.

19. Tapahtuma-alueella liikkuminen näyttelyn aikana

Näytteilleasettajilla on täysi vapaus liikkua tapahtuma-alueella tapahtuman aikana. Rohkaisemmekin näytteilleasettajia verkostoitumaan tapahtuman ajan koko tapahtuma-alueella. Huomioittehan kuitenkin, että seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaarilipun lunastaneet vieraat.

20. Ruokailut näyttelyn aikana

Kaikki tapahtuman ruokailut katetaan näyttelyalueelle. Tapahtumaan osallistuvat näytteilleasettajat voivat ruokailla näistä pisteistä näyttelyalueella. Näytteilleasettajille kuuluu tiistaina kahvit ja avajaisjuhlan aikana monipuolinen buffet-ruokailu sekä lasi kuohuvaa ja keskiviikon näyttelypäivänä aamupala, lounas ja iltapäiväkahvi.

 

Mikäli teillä on kysyttävää Isännöintipäivien näyttelystä tai näyttelyn käytännön asioista, autan oikein mielelläni.

 

Hilla Ronkainen, tapahtumakoordinaattori, Isännöintiliitto

p. 045 233 9063

hilla.ronkainen@isannointiliitto.fi