Asukkaat ja osakkaat toivovat jatkuvasti lisää viestintää taloyhtiöltä ja isännöinniltä. Nykyaikaisessa isännöinnissä viestintäpalvelujen rooli on suuri.

Isännöintiliitto tuottaa jäsenyritystensä käyttöön monenlaisia viestinnän palveluja. Niitä hyödyntämällä isännöintiyritys pystyy helposti vastaamaan asiakaskuntansa toiveisiin ja tarpeisiin.

Ohjaa asiakkaasi taloyhtiösivuille

Taloyhtiösivu tai asukasportaali on taloyhtiöviestinnän tukikohta: tänne talletetaan yhtiön perustiedot, pöytäkirjat ja tiedotteet. Parhaimmillaan taloyhtiön käyttäjät hyödyntävät sivuja tiedonhakuun ja asiointiin, jolloin isännöinnin asiakaspalvelu tehostuu.

Asukkaita varten taloyhtiösivuilla tulee olla kiinnostavaa ja vaihtuvaa sisältöä. Tähän Isännöintiliitto on luonut Asumisen tietopankin, sisältöä taloyhtiösivuille tuottavan palvelun. Asumisen tietopankki asennetaan talosivuille, jonka jälkeen Isännöintiliitto hoitaa loput. Asumisen tietopankkiin päivittyy Isännöintiliiton lakiasiantuntijoiden tarkastama sisältö, joka vastaa asukkaiden yleisimpiin ja ajankohtaisiin kysymyksiin. Isännöinnin näkökulmasta kaikki toimii automaattisesti.

Tilaa Asumisen tietopankki käyttöösi

Valmiita tiedotteita isännöinnin käyttöön

Tiedotteiden laatimiseen voi kulua isännöinniltä runsaasti aikaa. Viesti+ sisältää valmiita tiedotepohjia ja kuvituskuvia taloyhtiöiden yleisimpiin viestintätarpeisiin. Materiaalit ovat vapaasti muokattavissa.

Viestiplussasta isännöitsijä löytää nopeasti tarvittavan viestisisällön ja hyödyntää sitä valitsemassaan kanavassa. Viestiplussaa käytetään Isännöintiliiton jäsensivujen kautta, josta hakusanalla voidaan hakea kyseessä olevaan aiheeseen liittyvät sisällöt.

Tilaa Viesti+ käyttöösi

Helpompaa yhteistyötä hallitusten kanssa

Kotitaloa julkaisemalla Isännöintiliitto pyrkii
vaikuttamaan isännöinnin asiakkaiden mielipiteisiin.
Lehti tukee isännöintiä pitämällä
asiakkaan ajan tasalla ja avaamalla hallituksen
ja isännöinnin rooleja asiakkaalle. Isännöitsijä
esiintyy Kotitalossa asiantuntevana ammattilaisena.
Asiakkaat ymmärtävät isännöintipalvelun
arvon, tärkeyden ja hinnan.

Hinta vain 98,45 € puheenjohtajan vuositilaus tai 150 € koko hallituksen vuositilaus. Kotitalo ilmestyy 8 krt vuodessa.

Tilaa Kotitalo asiakasyhtiöillesi ottamalla yhteyttä tilaajapalveluun:
tilaukset@kotitalolehti.fi

Tarvitsetko apua asiakasviestintään?

Isännöintiliiton asiantuntijat ovat aina käytettävissäsi, kun tarvitset apua asiakasviestintäpalveluiden kehittämiseen ja toteuttamiseen. Hyvä asiakasviestintä on isännöintiyritykselle merkittävä kilpailuetu.

Ota yhteyttä:
Johtaja Marjut Joensuu