Isännöintipulssi

Helppokäyttöinen palvelu selvittää osakkaiden ja asukkaiden näkemykset taloyhtiöstä ja isännöinnistä. Palvelu antaa isännöintiyrityksille arvokasta tietoa asukkaiden tarpeista.

PYYDÄ MAKSUTON ESITTELY
Esittelemme mielellämme Isännnöintipulssin käyttöä, hyötyjä ja tulosten raportointia. Pyydä maksuton esittely: Jäsenpalvelu
toimisto@isannointiliitto.fi

Tavoitteellinen isännöintiyrityksen johtaminen vaatii tietoa tuekseen. Isännöintipulssi avaa näkymän taloyhtiöiden sekä isännöintiyrityksen henkilökunnan tarpeisiin. Taloyhtiömaailmaan suunnitelluilla kyselyillä keräät nopeasti tietoa asukkaiden toiveista, huoneistojen kunnosta, asiakaspalvelun tasosta sekä henkilöstösi tyytyväisyydestä.

Netin ilmaisiin kyselytyökaluihin verrattuna Isännöintipulssilla on selkeä etu: valmiit kyselypohjat, joita voit täydentää omilla lisäkysymyksillä.

Isännöintipulssin kyselytyypit

Palvelu on jaettu taloyhtiölle suunnattuihin kyselyihin ja isännöintiyrityksen johtamisen kyselyihin.

Vuosilisenssi sisältää oikeuden tehdä kaikkia kyselytyyppejä rajattoman määrän.

Taloyhtiökyselyt:

Isännöintiyrityksen toiminnan kehittänmisen kyselyt:

Tilaa käyttöösi ja hyödynnä asiakastyössä

Ohjaa taloyhtiön keskustelut ja kehittäminen oikeaan suuntaan, selvitä asukkaiden ja osakkaiden mielipiteet. Automaattinen raportointi tuottaa ymmärrettävää taloyhtiödataa, jota on helppo esitellä yhtiökokouksissa ja hallituksen kokouksissa.

Tilaa ilmainen esittely

Esittelemme mielellämme Isännöintipulssin käyttöä, kyselytyyppejä ja tulosten raportointia. Pyydä maksuton esittelyaika.

Näet hinnat kirjautumalla sisään.

Kirjaudu sisään