Isännöinnin asiakaskokemuksen mittari

Asiakaskokemuksen mittarilla isännöinnin asiakkaat pääsevät arvioimaan isännöintipalvelun laatua ja ominaisuuksia. Auktorisoitujen isännöintiyritysten tulee laatia tutkimus säännöllisesti, mutta myös muiden isännöintiyritysten kannattaa mitata palvelunsa tasoa ja kehitystä.

Asiakkailta saatu palaute on elinehto yrityksen toiminnan kehittämiseen. Anna asiakkaidesi kertoa, mitkä ovat yrityksesi vahvuuksia ja mitkä kohdat kaipaavat kehitystä.

Isännöintiliitto on teettänyt isännöinnin asiakastyytyväisyystutkimuksia jo yli 17 vuoden ajan. Tutkimus antaa hyödyllistä tietoa tutkimukseen osallistuville yrityksille, lisäksi se mittaa koko alan kehitystä.

Isännöinnin asiakastyytyväisyystutkimus kertoo isännöintiyrityksestä mm. seuraavat asiat:

  • Asiakasarvion yrityksen osaamisesta, viestinnästä ja asiakaspalvelusta
  • Arvion yrityksen kyvystä hoitaa taloyhtiön taloutta ja kiinteistön arvoa
  • Asiakkaiden valmiuden suositella yritystäsi (NPS-indeksi)
  • Miten yrityksesi vertautuu muihin isännöintiyrityksiin valtakunnallisesti

Isännöinnin asiakastyytyväisyystutkimus sisältyy Isännöintipulssi-lisenssiin. Osallistuminen edellyttää voimassaolevaa Isännöintipulssi-lisenssiä.

Tilaa ilmainen esittely

Esittelemme mielellämme Isännöintipulssin käyttöä, kyselytyyppejä ja tulosten raportointia. Pyydä maksuton esittelyaika.

Hinnoittelu

Isännöintipulssi sisältää 1.1.2022 alkaen kaksi tuotevaihtoehtoa:

  • Kyselytyökalu koko henkilökunnan käyttöön: vuosilisenssi 375,00 € + alv
      • Rajaton määrä kaikkia palvelun sisältämiä kyselyitä
  • UUSI! Johdon palvelu: vuosilisenssi 2570,00 € + alv
      • Kyselytyökalu koko henkilökunnan käyttöön. Rajaton määrä kaikkia palvelun sisältämiä kyselyitä.
      • Analyysi asiakastyytyväisyyskyselyn tai henkilöstökokemuksen mittarin tuloksista
      • Isännöintiliiton toimialavertailu
      • Katsaus ajankohtaisiin asioihin
      • Asiakas- tai henkilöstökokemuksen kehittämisen sparrausta
      • Tukimateriaalia