Asiakaskokemuksen mittari

Asiakaskokemuksen mittarilla isännöinnin asiakkaat pääsevät arvioimaan isännöintipalvelun laatua ja ominaisuuksia. Auktorisoitujen isännöintiyritysten tulee laatia tutkimus säännöllisesti, mutta myös muiden isännöintiyritysten kannattaa mitata palvelunsa tasoa ja kehitystä.

Asiakkailta saatu palaute on elinehto yrityksen toiminnan kehittämiseen. Anna asiakkaidesi kertoa, mitkä ovat yrityksesi vahvuuksia ja mitkä kohdat kaipaavat kehitystä.

Isännöintiliitto on teettänyt isännöinnin asiakastyytyväisyystutkimuksia jo yli 17 vuoden ajan. Tutkimus antaa hyödyllistä tietoa tutkimukseen osallistuville yrityksille, lisäksi se mittaa koko alan kehitystä.

Isännöinnin asiakaskokemuksen mittari kertoo isännöintiyrityksestä mm. seuraavat asiat:

  • Asiakasarvion yrityksen osaamisesta, viestinnästä ja asiakaspalvelusta
  • Arvion yrityksen kyvystä hoitaa taloyhtiön taloutta ja kiinteistön arvoa
  • Asiakkaiden valmiuden suositella yritystäsi (NPS-indeksi)
  • Miten yrityksesi vertautuu muihin isännöintiyrityksiin valtakunnallisesti

Isännöinnin asiakaskokemuksen tutkimus sisältyy Isännöintimittari-lisenssiin. Osallistuminen edellyttää voimassaolevaa Isännöintimittari-lisenssiä.

Tilaa ilmainen esittely

Esittelemme mielellämme Isännöintimittarin käyttöä, kyselytyyppejä ja tulosten raportointia. Pyydä maksuton esittelyaika.

Näet hinnat kirjautumalla sisään.

Kirjaudu sisään