Henkilöstökokemuksen mittari

Henkilöstökokemuksen mittari on kaikille Isännöintiliiton jäsenyrityksille maksuton jäsenetu. Pääset tekemään kyselyn Isännöintimittari-palvelun kautta.

Yrityksesi on yhtä kuin sen henkilöstö. Henkilöstökokemus on yksi tärkeimmistä liiketoiminnan mittareista, sillä kysely paljastaa yrityksesi vahvuudet ja heikkoudet. Hyvinvoivalla ja motivoituneella henkilöstöllä on suora yhteys myös asiakaskokemukseen. Isännöintimittarin henkilöstökysely valottaa henkilöstön näkemystä omasta paikasta organisaatiossa, määrittelee motivaatiotasoa, antaa arvion johdon toiminnasta ja työyhteisön ilmapiiristä.Henkilöstökokemuksen mittarin tulokset toimivat organisaation kehittämisen lähtökohtina. Vastaukset kannattaa käydä läpi tarkkaan koko työyhteisön voimin ja joukkoistaa ongelmanratkaisu: miten tämä haaste ratkaistaan, miten tätä kohtaa kehitetään.

Henkilöstökokemuksen mittari on kaikille Isännöintiliiton jäsenyrityksille maksuton jäsenetu! Pääset tekemään kyselyn kätevästi Isännöintimittari-palvelun sivujen kautta.

Tarvitset kyselyn tekemiseen omat Mappi-jäsensivujen tunnukset. Jos sinulla ei ole Mappi-tunnuksia, voit saada ne kahdella tavalla:

• Yrityksen pääyhteyshenkilö käy lisäämässä sinut käyttäjäksi
  • Ota yhteyttä jäsenpalveluun: toimisto@isannointiliitto.fi tai 09 2312 1750 ( ti-pe klo 9.00-12.00)

Tee Henkilöstökokemuksen mittari

Tilaa ilmainen esittely

Esittelemme mielellämme tarkemmin Isännöintimittarin käyttöä, kyselytyyppejä ja tulosten analysointia. Pyydä maksuton esittelyaika.