Huoneiston kuntokysely

Taloyhtiön huoneistojen kuntokysely paljastaa, onko kiinteistössä laajamittaisia korjauskohteita vai huoneistokohtaisia pikkuvikoja.

Talon kaikki huoneistot kattava kuntokysely panee asukkaat tarkkailemaan huoneistonsa vikoja ja parhaimmillaan paljastaa akuutteja korjauskohtia. Samalla annetaan asukkaille ja osakkaille viesti isännöinnin aktiivisesta toiminnasta: vikoihin puututaan jo ennen kuin asukas valittaa niistä. Kysely on myös nopeampi toteuttaa kuin käyntiä edellyttävä kuntokartoitus tai kuntotutkimus.

Huoneiston kuntokyselyn alueet

Kuntokyselystä on tehty vastaajalle mahdollisimman yksinkertainen. Jokaiseen kysymykseen on kolme vastausvaihtoehtoa: kunnossa, ei kunnossa, en osaa arvioida. Kuntokysely kattaa kylpyhuoneen ja keittiön vesikalusteet ja viemäröinnit sekä perinteiset vesivahinkojen aiheuttajat eli pesukoneiden liitännät. Huoneistosta tarkastetaan myös ilmanvaihdon ja lämmityslaitteiden toimivuus sekä sähkörasioiden kunto.

Talokyselyn sisältämä huoneiston kuntokysely tuottaa raportin, joka voidaan sellaisenaan antaa kiinteistöhuollon korjauslistaksi. Raporttiin kirjataan automaattisesti talon tiedot, huoneistonumero ja asukkaan ilmoittamat viat.

Hinnoittelu

Isännöintipulssi sisältää 1.1.2022 alkaen kaksi tuotevaihtoehtoa:

    • Kyselytyökalu koko henkilökunnan käyttöön: vuosilisenssi 375,00 € + alv
      • Rajaton määrä kaikkia palvelun sisältämiä kyselyitä
  • UUSI! Johdon palvelu: vuosilisenssi 2570,00 € + alv
      • Kyselytyökalu koko henkilökunnan käyttöön. Rajaton määrä kaikkia palvelun sisältämiä kyselyitä.
      • Analyysi asiakastyytyväisyyskyselyn tai henkilöstökokemuksen mittarin tuloksista
      • Isännöintiliiton toimialavertailu
      • Katsaus ajankohtaisiin asioihin
      • Asiakas- tai henkilöstökokemuksen kehittämisen sparrausta
      • Tukimateriaalia
Tutustu palveluun