Johda asiakkuuksiasi ja yritystäsi tiedolla, ota käyttöön Talokysely.fi. Taloyhtiömaailmaan suunnitellun kyselytyökalun valmiit tutkimuslomakkeet ohjaavat asukkaita ja osakkaita pohtimaan taloyhtiön kannalta tärkeitä asioita, samalla isännöinti ja hallitus saavat arvokasta tietoa taloyhtiön johtamisen tueksi. Tiedonkeruu on tehty mahdollisimman helpoksi sekä isännöinnille että asukkaille.

Isännöintiyrityksellä on monta hyvää syytä ottaa Talokysely.fi käyttöön:

• Vastaukset ohjaavat keskittymään oikeisiin asioihin = Yhteinen suunta
  • Tavoitteellisuus parantaa isännöinnin ja hallituksen yhteistyötä = Mielekkäämpää työtä
  • Asukkaiden mielipide mukaan hallintoon = Tekee isännöinnin näkyväksi ja parantaa isännöintiyrityksen mainetta

Talokysely.fi on vain Isännöintiliiton jäsenyrityksille tarkoitettu palvelu. Kirjaudu Mappi-jäsenpalveluun sivun ylälaidasta tilataksesi palvelu käyttöösi.

Selkeä raportointi osoittaa kehityskohteet

Raportointi on yksi Talokysely.fin vahvuuksista. Automaattisesti koostuvasta raportista näet yhdellä silmäyksellä taloyhtiön kehittämiskohdat. Tuloksia voi myös vertailla kysymyskohtaisesti valtakunnalliseen keskivertotulokseen, jolloin voi paremmin arvioida eri vastausten painoarvoa.

Olemme saaneet hyvin aktivoitua asiakkaita. Ihmiset ovat tykänneet, että heidän mielipiteitään kysytään.
Jaana Kvist, Keravan Isännöinti ja Toimistopalvelu Oy