Talokysely on nyt Isännöintipulssi!

Helppokäyttöinen palvelu selvittää osakkaiden ja asukkaiden näkemykset taloyhtiöstä ja isännöinnistä. Palvelu antaa isännöintiyrityksille arvokasta tietoa asukkaiden tarpeista.

PYYDÄ MAKSUTON ESITTELY
Esittelemme mielellämme Isännnöintipulssin käyttöä, hyötyjä ja tulosten raportointia. Pyydä maksuton esittely: Jäsenpalvelu
toimisto@isannointiliitto.fi

Tavoitteellinen isännöintiyrityksen johtaminen vaatii tietoa tuekseen. Isännöintipulssi avaa näkymän taloyhtiöiden sekä isännöintiyrityksen henkilökunnan tarpeisiin. Taloyhtiömaailmaan suunnitelluilla kyselyillä keräät nopeasti tietoa asukkaiden toiveista, huoneistojen kunnosta, asiakaspalvelun tasosta sekä henkilöstösi tyytyväisyydestä.

Netin ilmaisiin kyselytyökaluihin verrattuna Talokyselyllä on selkeä etu: valmiit kyselypohjat, joita voit täydentää omilla lisäkysymyksillä.

Isännöintipulssin kyselytyypit

Palvelu on jaettu taloyhtiölle suunnattuihin kyselyihin ja isännöintiyrityksen johtamisen kyselyihin.

Vuosilisenssi sisältää oikeuden tehdä kaikkia kyselytyyppejä rajattoman määrän.

Taloyhtiökyselyt:

Isännöintiyrityksen toiminnan kehittänmisen kyselyt:

Tilaa käyttöösi ja hyödynnä asiakastyössä

Ohjaa taloyhtiön keskustelut ja kehittäminen oikeaan suuntaan, selvitä asukkaiden ja osakkaiden mielipiteet. Automaattinen raportointi tuottaa ymmärrettävää taloyhtiödataa, jota on helppo esitellä yhtiökokouksissa ja hallituksen kokouksissa.

Tilaa ilmainen esittely

Esittelemme mielellämme Isännöintipulssin käyttöä, kyselytyyppejä ja tulosten raportointia. Pyydä maksuton esittelyaika.

Hinnoittelu

Isännöintipulssi sisältää 1.1.2022 alkaen kaksi tuotevaihtoehtoa:

• Kyselytyökalu koko henkilökunnan käyttöön: vuosilisenssi 375,00 € + alv
      • Rajaton määrä kaikkia palvelun sisältämiä kyselyitä
  • UUSI! Johdon palvelu: vuosilisenssi 2570,00 € + alv
      • Kyselytyökalu koko henkilökunnan käyttöön. Rajaton määrä kaikkia palvelun sisältämiä kyselyitä.
      • Analyysi asiakastyytyväisyyskyselyn tai henkilöstökokemuksen mittarin tuloksista
      • Isännöintiliiton toimialavertailu
      • Katsaus ajankohtaisiin asioihin
      • Asiakas- tai henkilöstökokemuksen kehittämisen sparrausta
      • Tukimateriaalia

Talokyselyn käyttö hinnoitellaan 31.12.2021 asti isännöintiyrityksen liikevaihdon mukaan. Palvelun vuosilisenssillä yritys voi tehdä rajattoman määrän kaikkia palvelun sisältämiä kyselyitä.

Näet hinnat kirjautumalla sisään.

Kirjaudu sisään