Talokysely

Helppokäyttöinen palvelu selvittää osakkaiden ja asukkaiden näkemykset taloyhtiöstä ja isännöinnistä. Palvelu antaa isännöintiyrityksille arvokasta tietoa asukkaiden tarpeista.

PYYDÄ MAKSUTON ESITTELY
Esittelemme mielellämme Talokyselyn käyttöä, hyötyjä ja tulosten analysointia. Pyydä maksuton esittely:
Jäsenpalvelu
toimisto@isannointiliitto.fi

Tavoitteellinen isännöintiyrityksen johtaminen vaatii tietoa tuekseen. Talokysely avaa näkymän taloyhtiöiden sekä isännöintiyrityksen henkilökunnan tarpeisiin. Taloyhtiömaailmaan suunnitelluilla valmiilla kyselyillä keräät nopeasti tietoa asukkaiden toiveista, huoneistojen kunnosta, asiakaspalvelun tasosta sekä henkilöstösi tyytyväisyydestä.

Netin ilmaiskyselypalveluihin verrattuna Talokyselyllä on selkeä etu: valmis vertailuaineisto. Voit verrata omien asiakasyhtiöidesi tuloksia muihin taloyhtiöihin ja henkilöstökyselyjen tuloksia isännöintialan keskiarvoihin.

Talokyselyn kyselytyypit

Palvelu on jaettu taloyhtiölle suunnattuihin kyselyihin ja isännöintiyrityksen johtamisen kyselyihin.

Vuosilisenssi sisältää oikeuden tehdä kaikkia kyselytyyppejä rajattoman määrän.

Taloyhtiökyselyt:

Johtamisen kyselyt:

Tilaa käyttöösi ja hyödynnä asiakastyössä

Ohjaa taloyhtiön keskustelut ja kehittäminen oikeaan suuntaan, selvitä asukkaiden ja osakkaiden mielipiteet. Automaattinen raportointi tuottaa ymmärrettävää taloyhtiödataa, jota on helppo esitellä yhtiökokouksissa ja hallituksen kokouksissa.

Tilaa ilmainen esittely

Esittelemme mielellämme Talokyselyn käyttöä, kyselytyyppejä ja tulosten analysointia. Pyydä maksuton esittelyaika.

Porrastettu hinnoittelu

Talokyselyn käyttö hinnoitellaan isännöintiyrityksen liikevaihdon mukaan. Palvelun vuosilisenssillä yritys voi tehdä rajattoman määrän kaikkia palvelun sisältämiä kyselyitä.