TARJOUS JÄSENYRITYKSILLE
Kokeile Talokysely.fitä maksutta marraskuun loppuun saakka. Saadaksesi testitunnukset, ota yhteyttä: reetta.yrttimaa@isannointiliitto.fi

Isännöintiä ja taloyhtiöitä varten suunniteltu kyselytyökalu ohjaa pohtimaan taloyhtiön kannalta tärkeitä asioita, samalla isännöinti ja hallitus saavat arvokasta tietoa taloyhtiön strategisen johtamisen tueksi.

Tutustu kyselylomakkeen demoversioon ja totea itse sen helppokäyttöisyys. Tiedonkeruu on tehty mahdollisimman helpoksi sekä isännöinnille että asukkaille. Uutuutena palvelussa on isännöintiyrityksen sisäiset kyselyt henkilöstökyselyihin ja asiakaskohtaamisiin.

Talokysely.fin kyselytyypit

• Asukastyytyväisyyskysely

Kaikille talon asukkaille tarkoitetussa kyselyssä on omat kysymykset osakkaille sekä hallitukselle. Tulosta voi vertailla monipuolisesti eri taloyhtiöihin esimerkiksi postinumeroalueen, rakennuksen iän tai yhtiön koon mukaan. Kysely paljastaa asukkaiden tyytyväisyyden yhtiöönsä sekä toiveet sen kehittämiseen.

• Huoneiston kuntokysely

Selvitä huoneistokohtaisesti asumisen laatua ja kiinteistön kuntoa. Huoneiston käyttäjät antavat arvion oman asuntonsa korjaustarpeista, lopputuloksena on käyttökelpoinen kokonaiskuva taloyhtiön kunnosta. Vastaukset voidaan antaa kiinteistöhuollon käyttöön valmiina ”korjauslistana”.

• Taloyhtiön strategiakysely

Mihin taloyhtiön osakkaat haluavat yhtiötään viedä ja millä aikajänteellä? Selvittä taloyhtiön omistajien tavoitteet kiinteistön ylläpidolle. Raportti kertoo tärkeimmät kehityskohdat ja toimii lähtökohtana taloyhtiöstrategialle.

• Isännöinnin asiakastyytyväisyyskysely

Asiakastyytyväisyyskysely on yrityksen kehittämisen perustyökalu. Taloyhtiömaailmaan suunniteltu kysymyspatteristo antaa isännöinnin asiakkaille mahdollisuuden arvioida palvelun laatua ja ominaisuuksia. ISA-auktorisoitujen yritysten tulee laatia tutkimus säännöllisesti, mutta myös muiden isännöintiyritysten kannattaa mitata palvelunsa tasoa ja kehitystä.

• Isännöintiyrityksen henkilöstökysely

Miten henkilökuntasi voi ja miten he kokevat työnsä? Kysely selvittää henkilökunnan näkemykset mm. yrityksen tavoitteiden selkeydestä, työyhteisön toimivuudesta, johtamisesta ja työssä jaksamisesta. Tulosta verrataan muihin isännöintiyrityksiin. Näkymä tuloksiin vain pääkäyttäjällä.

• Asiakaskohtaamisten pikapalaute

Näppärä pikakysely hyödynnettäväksi esim. hallitusten kokousten, yhtiökokousten tai muiden asiakaspalvelutilanteiden seurantaan. Asiakas vastaa hymynaama-asteikolla kysymykseen, joka on muokattavissa. Näkymä tuloksiin vain pääkäyttäjällä.

• Henkilöstön pikapalaute

Mittaa henkilöstön päivän fiilistä tai työmotivaation tasoa, vastaukset annetaan hymynaama-asteikolla. Myös avokysymys (”kerro lisää”) on muokattavissa. Näkymä tuloksiin vain pääkäyttäjällä.

Talokysely.fi on vain Isännöintiliiton jäsenyrityksille tarkoitettu palvelu. Kirjaudu Mappi-jäsenpalveluun sivun ylälaidasta tilataksesi palvelu käyttöösi.