Talokysely.fi

Helppokäyttöinen nettipalvelu selvittää osakkaiden ja asukkaiden näkemykset taloyhtiöstä ja isännöinnistä. Palvelu antaa isännöintiyrityksille arvokasta tietoa asukkaiden tarpeista.

Helppokäyttöinen asukaskysely isännöinnin käyttöön

Talokysely.fi on taloyhtiömaailmaan suunniteltu kyselytyökalu, jonka käyttö on tehty helpoksi sekä isännöinnille että taloyhtiön asukkaille. Valmiit kysymyspohjat ohjaavat asukkaita ja osakkaita pohtimaan taloyhtiön kannalta tärkeitä asioita, samalla isännöinti ja hallitus saavat arvokasta tietoa taloyhtiön johtamisen tueksi.

Isännöintiyrityksellä on monta hyvää syytä ottaa Talokysely.fi käyttöön:

• Vastaukset ohjaavat keskittymään oikeisiin asioihin = Yhteinen suunta
  • Tavoitteellisuus parantaa isännöinnin ja hallituksen yhteistyötä = Mielekkäämpää työtä
  • Asukkaiden mielipide mukaan hallintoon = Tekee isännöinnin näkyväksi ja parantaa isännöintiyrityksen mainetta

Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenille.

Selkeä raportointi osoittaa kehityskohteet

Raportointi on yksi Talokysely.fin vahvuuksista. Automaattisesti koostuvasta raportista näet yhdellä silmäyksellä taloyhtiön kehittämiskohdat. Tuloksia voi myös vertailla kysymyskohtaisesti valtakunnalliseen keskivertotulokseen, jolloin voi paremmin arvioida eri vastausten painoarvoa.

Olemme saaneet hyvin aktivoitua asiakkaita. Ihmiset ovat tykänneet, että heidän mielipiteitään kysytään.
Jaana Kvist, Keravan Isännöinti ja Toimistopalvelu Oy

Useat isännöintiyritykset hyödyntävät jo Talokysely.fitä tavoitellessaan strategisempaa taloyhtiöjohtamista ja kyselyihin on saatu vastauksia tuhansilta taloyhtiöasukkailta. Tutustu palvelun demoversioon ja totea itse sen helppokäyttöisyys.

Taloyhtiöjohtamisen kulttuurinmuutos

Oikein käytettynä Talokysely.fi on strateginen työkalu, joka avaa uusia mahdollisuuksia isännöintipalvelulle. Palvelu tuottaa tietoa asiakassegmentointiin, taloyhtiöstrategian tueksi ja tuotteistamisen avuksi.

Talokysely.fissä on omat kysymyssarjat isännöinnistä taloyhtiön hallitukselle. Jatkossa Isännöintiliiton julkaiseman isännöinnin asiakastyytyväisyystutkimuksen tulokset kerätään Talokysely.fillä. Kyselyt tallentuvat yhtiökohtaisesti, jolloin voidaan seurata myös yksittäisen taloyhtiön kehityskaarta.

Talokysely.fin ominaisuudet:
  • Automaattinen raportointi
  • Valtakunnalliset ja yritystason vertailutulokset
  • Hallitukselle ja osakkaille omat kysymykset
  • Tieto tallentuu ja karttuu taloyhtiökohtaisesti
  • UUTUUS: Sisältää nyt isännöinnin asiakastyytyväisyyskyselyn

Talokysely.fi on tarjolla vain Isännöintiliiton jäsenyrityksille. Pyydä tarjousta ottamalla yhteyttä Isännöintiliiton asiakaspalveluun toimisto@isannointiliitto.fi tai soittamalla p. 050 337 4570, klo 9-15 välisenä aikana.

Voit myös tilata palvelun suoraan käyttöösi täältä.