Talokysely.fi

Helppokäyttöinen nettipalvelu selvittää osakkaiden ja asukkaiden näkemykset taloyhtiöstä ja isännöinnistä. Palvelu antaa isännöintiyrityksille arvokasta tietoa asukkaiden tarpeista.

PYYDÄ MAKSUTON ESITTELY
Esittelemme mielellämme Talokysely.fin käyttöä, hyötyjä ja tulosten analysointia. Pyydä maksuton esittely:
Reetta Yrttimaa
reetta.yrttimaa@isannointiliitto.fi

Tavoitteellinen isännöintiyrityksen johtaminen vaatii tietoa tuekseen. Talokysely.fi avaa näkymän taloyhtiöiden sekä isännöintiyrityksen henkilökunnan tarpeisiin. Taloyhtiömaailmaan suunnitelluilla valmiilla kyselyillä keräät nopeasti tietoa asukkaiden toiveista, huoneistojen kunnosta, asiakaspalvelun tasosta sekä henkilöstösi tyytyväisyydestä.

Netin ilmaiskyselypalveluihin verrattuna Talokysely.fillä on selkeä etu: valmis vertailuaineisto. Voit verrata omien asiakasyhtiöidesi tuloksia muihin taloyhtiöihin ja valita verrokkijoukon joko rakennusvuoden, huoneistojen määrän tai sijainnin perusteella. Henkilöstökyselyjen tuloksia voi verrata isännöintialan keskiarvoihin.

Talokysely.fin kyselytyypit

Palvelu on jaettu taloyhtiölle suunnattuihin kyselyihin ja isännöintiyrityksen johtamisen kyselyihin. Taloyhtiökyselyjen tuloksia pääsee tarkastelemaan yhtiöistä vastaavat isännöitsijät, johtamisen kyselyjen tuloksiin on näkymä vain yrityksen pääkäyttäjällä.

Vuosilisenssi sisältää oikeuden tehdä kaikkia kyselytyyppejä rajattoman määrän.

Taloyhtiökyselyt:

Johtamisen kyselyt:

Tilaa käyttöösi ja hyödynnä asiakastyössä

Ohjaa taloyhtiön keskustelut ja kehittäminen oikeaan suuntaan, selvitä asukkaiden ja osakkaiden mielipiteet. Tutustu kyselylomakkeen demoversioon ja totea itse sen helppokäyttöisyys. Automaattinen raportointi tuottaa ymmärrettävää taloyhtiödataa, jota on helppo esitellä yhtiökokouksissa ja hallituksen kokouksissa.

Tilaa ilmainen esittely

Esittelemme mielellämme Talokysely.fin käyttöä, kyselytyyppejä ja tulosten analysointia. Pyydä maksuton esittelyaika.

Porrastettu hinnoittelu

Talokysely.fin käyttö hinnoitellaan isännöintiyrityksen liikevaihdon mukaan. Palvelun vuosilisenssillä yritys voi tehdä rajattoman määrän kaikkia palvelun sisältämiä kyselyitä.

Liikevaihto / Vuosilisenssin hinta:
  • < 250 000 € / ovh. 700 €
  • 250 000 – 1 M € / ovh. 1 500 €