Asiakaskohtaamisen pikapalaute

Taloyhtiön kokoukset ja asiakaspalvelutilanteet ovat tärkeitä kohtaamisia, joiden onnistumista on hyvä seurata.

Onnistuiko kohtaaminen, tyydyttikö palvelu? Isännöinnin asiakaskohtaamiset ovat tärkeitä jatkuvalle asiakassuhteelle. Hymynaama-pohjaiseen arvioon on helppo vastata ja vastausta voidaan täydentää avokysymyksellä. Käytä vaikka hallituksen kokouksen tai yhtiökokouksen jälkeen.

Tuloksista voit löytää asiakaspalvelun huippukohdat ja pohjakosketukset, ja suunnata toimenpiteitä ja resursseja oikeisiin kohtiin.

Tilaa ilmainen esittely

Esittelemme mielellämme Talokysely.fin käyttöä, kyselytyyppejä ja tulosten analysointia. Pyydä maksuton esittelyaika.

Porrastettu hinnoittelu

Talokysely.fin käyttö hinnoitellaan isännöintiyrityksen liikevaihdon mukaan. Palvelun vuosilisenssillä yritys voi tehdä rajattoman määrän kaikkia palvelun sisältämiä kyselyitä.

Liikevaihto / Vuosilisenssin hinta:
  • < 250 000 € / ovh. 700 €
  • 250 000 – 1 M € / ovh. 1 500 €
  • yli 1 M € / ovh. 3000 €