Isännöinnin asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyystutkimuksessa isännöinnin asiakkaat pääsevät arvioimaan palvelun laatua ja ominaisuuksia. Auktorisoitujen isännöintiyritysten tulee laatia tutkimus säännöllisesti, mutta myös muiden isännöintiyritysten kannattaa mitata palvelunsa tasoa ja kehitystä.

Asiakkailta saatu palaute on elinehto yrityksen toiminnan kehittämiseen. Anna asiakkaidesi kertoa, mitkä ovat yrityksesi vahvuuksia ja mitkä kohdat kaipaavat kehitystä.

Isännöintiliitto on teettänyt isännöinnin asiakastyytyväisyystutkimuksia jo yli 12 vuoden ajan. Tutkimus antaa hyödyllistä tietoa tutkimukseen osallistuville yrityksille, lisäksi se mittaa koko alan kehitystä. Vuoden 2017 isännöinnin asiakastyytyväisyys kysely toteutetaan marraskuussa 2017, vielä ehdit osallistua kyselyyn.

Isännöinnin asiakastyytyväisyystutkimus 2017 toteutetaan marraskuussa – vielä ehdit mukaan

Asiakastyytyväisyyskyselyn voi täyttää myös mobiililaitteella.

Isännöinnin asiakastyytyväisyystutkimus kertoo isännöintiyrityksestä mm. seuraavat asiat:

• Asiakasarvion yrityksen osaamisesta, viestinnästä ja asiakaspalvelusta
  • Arvion yrityksen kyvystä hoitaa taloyhtiön taloutta ja kiinteistön arvoa
  • Asiakkaiden valmiuden suositella yritystäsi (NPS-indeksi)
  • Miten yrityksesi vertautuu muihin isännöintiyrityksiin alueellisesti ja valtakunnallisesti

Isännöinnin asiakastyytyväisyystutkimus sisältyy Talokysely.fi-lisenssiin. Osallistuminen edellyttää voimassaolevaa Talokysely.fi-lisenssiä.

Jos kiinnostuit isännöinnin asiakastyytyväisyystutkimuksesta tai haluat mukaan vuoden 2017 tutkimukseen, ota yhteyttä:

Pekka Harjunkoski, asiantuntija T&K
pekka.harjunkoski@isannointiliitto.fi