Asukaskysely

Asukkaiden näkemys omasta asuinympäristöstään tuottaa tärkeää tietoa taloyhtiön hallinnolle ja isännöinnille.

Asukaskysely antaa asukkaiden, osakkaiden ja hallitusjäsenten vastata kysymyksiin, jotka käsittelevät taloyhtiön kuntoa, viihtyisyyttä ja turvallisuutta. Asukaskysely antaa äänen myös taloyhtiön hiljaisille jäsenille. Samalla varmistetaan, että hallitus edistää osakkaiden enemmistön tahtotilaa. Taloyhtiön hallitus saa kyselyn tuloksista suuntaviivoja, suunnitelmallisuutta ja ryhtiä kehittämistyöhön.

Kyselyn tulokset toimivat myös markkina-analyysina isännöintiyritykselle. Vastauksista voidaan päätellä, minkälaisia palveluja taloyhtiön asukkaat kaipaavat. Tuloksia voidaan verrata muiden taloyhtiöiden keskiarvoon.

Tilaa ilmainen esittely

Esittelemme mielellämme Talokyselyn käyttöä, kyselytyyppejä ja tulosten analysointia. Pyydä maksuton esittelyaika.

Porrastettu hinnoittelu

Talokyselyn käyttö hinnoitellaan isännöintiyrityksen liikevaihdon mukaan. Palvelun vuosilisenssillä yritys voi tehdä rajattoman määrän kaikkia palvelun sisältämiä kyselyitä.

Palvelun hinnasto:
  • Liikevaihto alle 250 000 € / vuosilisenssin hinta ovh. 700 €