Henkilöstökysely

Henkilöstökyselyllä selvität yrityksesi vahvuudet ja heikkoudet sekä kartoitat millainen työyhteisönne ilmapiiri on.

Yrityksesi on yhtä kuin sen henkilöstö. Henkilöstökysely on yksi tärkeimmistä liiketoiminnan mittareista, sillä kysely paljastaa yrityksesi vahvuudet ja heikkoudet. Talokyselyn henkilöstökysely valottaa henkilöstön näkemystä omasta paikasta organisaatiossa, määrittelee motivaatiotasoa, antaa arvosanan johdon toiminnasta ja työyhteisön ilmapiiristä.

Henkilöstökyselyn vastaukset toimivat organisaation kehittämisen lähtökohtina. Vastaukset kannattaa käydä läpi tarkkaan koko työyhteisön voimin ja joukkoistaa ongelmanratkaisu: miten tämä haaste ratkaistaan, miten tätä kohtaa kehitetään.

Porrastettu hinnoittelu

Talokyselyn käyttö hinnoitellaan isännöintiyrityksen liikevaihdon mukaan. Palvelun vuosilisenssillä yritys voi tehdä rajattoman määrän kaikkia palvelun sisältämiä kyselyitä.

Palvelun hinnasto:
  • Liikevaihto alle 250 000 € / vuosilisenssin hinta ovh. 700 €
  • Liikevaihto 250 000 – 1 milj € / vuosilisenssin hinta ovh. 1 500 €
  • Liikevaihto yli 1 milj € / vuosilisenssin hinta ovh. 3000 €

Tilaa ilmainen esittely

Esittelemme mielellämme Talokyselyn käyttöä, kyselytyyppejä ja tulosten analysointia. Pyydä maksuton esittelyaika.