Talokysely on isännöintiyrityksen arkea helpottava kyselytyökalu, joka sopii sekä taloyhtiöiden tarpeisiin että isännöintiyrityksen sisäisiin kyselyihin. Kaikki tilaajayrityksen työntekijät pääsevät käyttämään palvelua Mappi-tunnuksillaan.

PYYDÄ MAKSUTON ESITTELY

Esittelemme mielellämme Isännöintipulssin käyttöä, hyötyjä ja tulosten raportointia.

Jäsenpalvelu
toimisto@isannointiliitto.fi

Talokysely uudistui ja on nyt Isännöintipulssi!

Itsepalvelutyökalun sisältö ja käyttötapa säilyvät ennallaan. Uudistimme myös hinnoittelun. Tuotteiden hinnat täältä sivun alaosasta, kun olet kirjautunut Mappi-jäsensivuille.

Mikä Isännöintipulssi on?

Helppokäyttöinen kyselytyökalu selvittää osakkaiden ja asukkaiden näkemykset taloyhtiöstä ja isännöinnistä. Palvelu antaa isännöintiyritykselle arvokasta tietoa myös asiakkaiden tyytyväisyydestä ja henkilöstökokemuksesta.

Kyselylinkit saapuvat kätevästi suoraan sähköpostiin, josta ne voi jakaa eteenpäin. Omien kyselyiden tulokset on mahdollista saada useassa eri tiedostomuodossa, esimerkiksi valmiina esityksenä tai raakadatana. Vakioituja kyselypohjia voi räätälöidä omiin tarpeisiin sopivaksi omilla lisäkysymyksillä.

Lanseeraamme kyselytyökalun rinnalle yritysten johdon tarpeisiin suunnittellun, kokonaan uuden palvelukokonaisuuden, joka sisältää kyselytyökalun lisäksi vuosittain mm.

• Analyysi asiakastyytyväisyyskyselyn tai henkilöstökokemuksen mittarin tuloksista
  • Isännöintiliiton toimialavertailu
  • Katsaus ajankohtaisiin asioihin
  • Asiakas- tai henkilöstökokemuksen kehittämisen sparrausta
  • Tukimateriaalia

Lue lisää Isännöintipulssista

Käytä Isännöintipulssia Mappi-tunnuksilla

Isännöintipulssi on lisäpalvelu Isännöintiliiton jäsenyrityksille. Tarvitset Isännöintipulssin käyttämiseen omat Mappi-jäsensivujen tunnukset. Jos sinulla ei ole Mappi-tunnuksia, voit saada ne kahdella tavalla:

• Yrityksen pääyhteyshenkilö käy lisäämässä sinut käyttäjäksi
  • Ota yhteyttä jäsenpalveluun: toimisto@isannointiliitto.fi tai 050 337 4570 ( ti-pe klo 9.00-12.00)

Jos olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden kirjautumissivulta.

Tietosuoja Isännöintipulssissa

Käytä Talokyselyä

Talokysely sijaitsee 5.10.2020 alkaen Mapissa. Jos palvelu on jo tilattu yrityksellesi, kirjaudu sisään käyttääksesi Talokyselyä.

Kirjaudu ja avaa Talokysely