Talokysely on isännöintiyrityksen arkea helpottava kyselytyökalu, joka sopii sekä taloyhtiöiden tarpeisiin että isännöintiyrityksen sisäisiin kyselyihin. Kaikki tilaajayrityksen työntekijät pääsevät käyttämään palvelua Mappi-tunnuksillaan.

PYYDÄ MAKSUTON ESITTELY

Esittelemme mielellämme Talokyselyn käyttöä, hyötyjä ja tulosten analysointia.

Jäsenpalvelu
toimisto@isannointiliitto.fi

Mikä on Talokysely?

Helppokäyttöinen kyselytyökalu selvittää osakkaiden ja asukkaiden näkemykset taloyhtiöstä ja isännöinnistä. Palvelu antaa isännöintiyritykselle arvokasta tietoa myös asiakkaiden ja henkilöstön tyytyväisyydestä.

Kyselylinkit saapuvat kätevästi suoraan sähköpostiin, josta ne voi jakaa eteenpäin. Omien kyselyiden tulokset on nyt mahdollista saada useassa eri tiedostomuodossa, esimerkiksi valmiina esityksenä tai raakadatana. Vakioituja kyselypohjia voi räätälöidä omiin tarpeisiin sopivaksi omilla lisäkysymyksillä.

Lue lisää Talokyselystä

Käytä Talokyselyä Mappi-tunnuksilla

Talokysely on lisäpalvelu Isännöintiliiton jäsenyrityksille. Tarvitset Talokyselyn käyttämiseen omat Mappi-jäsenpalvelun tunnukset. Jos sinulla ei ole Mappi-tunnuksia, voit saada ne kahdella tavalla:

• Yrityksen pääyhteyshenkilö käy lisäämässä sinut käyttäjäksi
  • Ota yhteyttä jäsenpalveluun: toimisto@isannointiliitto.fi tai 050 337 4570 ( ti-pe klo 9.00-12.00)

Jos olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden kirjautumissivulta.

Tietosuoja Talokyselyssä

Käytä Talokyselyä

Talokysely sijaitsee 5.10.2020 alkaen Mapissa. Jos palvelu on jo tilattu yrityksellesi, kirjaudu sisään käyttääksesi Talokyselyä.

Kirjaudu ja avaa Talokysely