Yritysvakuutus

Isännöintiyrityksille on räätälöity oma yritysvakuutuspaketti, joka ottaa huomioon isännöintiliiketoiminnan erityispiirteet. Isännöintiturva on tarjolla vain Isännöintiliiton yritysjäsenille.

Isännöintiyrityksen vakuuttamiseen liittyy erityispiirteitä, joita perinteiset yritysvakuutukset eivät huomioi. Isännöintiturva on isännöintiyrityksen tarpeisiin räätälöity yritysvakuutus.

• kattava perusturva kilpailukykyiseen hintaan
  • räätälöity isännöintiyrityksen tarpeisiin
  • lisäetuja perusturvan tueksi

Isännöintiturvaan kuuluu normaalista yritysvakuutuksesta poiketen mm. asiakkaan omaisuuden turva (esim. piirustukset ja asiakirjat) ja kavallusturva myös sellaisiin tilanteisiin, joissa työntekijä kavaltaa taloyhtiöltä.

Isännöintiturvaan kuuluvaa perusvakuutusta voidaan laajentaa yhdellä tai useammalla lisäturvalla sekä korottamalla vakuutusmääriä. Esimerkiksi myös vanhat sairaudet kattava sairauskuluvakuutus on nyt mahdollinen myös alle 10 hengen yrityksille. Mikäli yrityksellä on teknistä tai muuta asiantuntijapalvelua, vakuutukseen on lisättävissä myös konsultinvastuuvakuutus.

Isännöintiturvan hinta määräytyy yrityksen henkilömäärän mukaan.

Vakuutuksen välittää Isännöintiliiton yhteistyökumppani Howden Finland Oy. Vakuutusturvan myöntää Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia. Isännöintiturva on tarjolla vain Isännöintiliiton yritysjäsenille.

Ota yhteyttä finland@howdengroup.com