Älä anna sähköautokysymysten yllättää -webinaari

Yhtiökokouksissa keskustellaan tänä keväänä enenevässä määrin sähköautoista ja siitä, miten niitä voi taloyhtiössä ladata. Osallistumalla webinaariin saat tiiviin tietopaketin latauspisteiden toteuttamisen päätöksentekovaihtoehdoista ja varmuutta yhtiökokouskauteen.

Alustajina toimivat lakiasiantuntija, VT Jaana Sallmén Isännöintiliitosta ja Solution Manager Päivi Linturi Enstolta.

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta. Osallistukaa koko toimiston voimin ja pohtikaa, mitä webinaarin asiakokonaisuus tarkoittaa teidän yrityksen näkökulmasta.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu helposti omalla tietokoneella, tarvitset vain Skype- tai Skype for business -sovelluksen tai Teams -sovelluksen. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen tapahtuman mahdollisille kumppaneille.

Webinaarin kumppanina: