Webinaarissa kerrotaan, millainen asiakirjapaketti voidaan liittää kylpyhuoneremontin tarjouspyynnön liitteeksi ja avuksi remontin valvontaan. Isännöintiliiton ja Kiillon webinaari tarjoaa osallistujien käyttöön myös Kiilto-kylpyhuoneen ylläpito- ja käyttöohjeet turvaamaan kiinteistön omistajan, isännöitsijän ja osakkaiden mielenrauhaa!

Kiilto Oy tarjoaa kaikille webinaariin osallistuneille pienen yllätyslahjan!

Webinaarin tavoitteena on:

1. kertoa, miten voi helposti varmistaa esim. osakkaan oman remontin onnistumisen ja samalla taata, että remontti on mahdollista valvoa asiallisesti.
  2. kertoa, miten huoltokirja-aineiston hyödyntäminen helpottaa isännöinnin/vuokranantajan kylpyhuoneen käytön neuvontaa ja millainen on Kiilto-kylpyhuoneen laajennettu huoltokirja-aineisto, jonka voi liittää uuden märkätilan valmistuttua rakennuksen huoltokirjaan.
  3. Antaa osallistujien käyttöön asiakirjapaketti, jota voi jakaa helposti osakkaiden käyttöön. Ohjeet ja liitteet auttavat osakasta toimimaan oikein kylpyhuoneremonttia suunnitellessaan.

Webinaarissa kylpyhuoneen elinkaaren varmistamisesta on kertomassa Kiilto Oy:n Rakentamisen liiketoiminnan suunnittelijapalvelupäällikkö, rak. ins Tanja Starck. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Osallistumisehdot:

Webinaari on maksuton sekä avoin kaikille!

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille ja Isännöintiliiton jäsenrekisteriin. Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esittämiensä tietojen oikeellisuudesta.

Webinaarin kumppanina:

Kiilto