Vuoden ensimmäisessä virtuaaliseminaarissa paneudutaan digiin ja asiakkaaseen. Mitä tarkoittaa digitalisoituminen isännöintialalla? Kuinka dataa voisi hyödyntää? Entä millaisia ovat Isännöintiliiton Digiselvityksen tulokset?

Forum Virium Helsingin Timo Ruohomäki tulee kertomaan meille Asukkaan Omadatasta. Isännöintiliiton lakiasiantuntija Laura Lithenius kertoo osakeluettelon siirtoon valmistautumisesta. Keskustelemme myös digitaalisista asiakaskanavista ja isännöinnin ja asiakkaiden tarpeista uudessa ajassa.

Ohjelma:

12.00-12.05 Tervetuloa / toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva, Isännöintiliitto

12.05-12.20 Isännöintialan digitalisaatio, tiedä ainakin nämä / kehityspäällikkö Ira Tenhunen, Isännöintiliitto

12.20-12.50 Asukkaan Omadata / johtaja, IOT ja Data Timo Ruohomäki, Forum Virium Helsinki

12.50-13.20 Kumppanipaneeli: digitaalinen asiakaskokemus / paneelin puheenjohtajana asiakkuusjohtaja Aki Salo, Isännöintiliitto ja keskustelemassa Osurian toimitusjohtaja Tuomas Saarelainen, Festumin myyntijohtaja Petri Harjula ja Viilun palvelu- ja kehitysjohtaja Tuomas Jurvelin

13.20-13.40 Kahvitauko virtuaalisissa kahvihuoneissa

13.40-14.10 Osakeluettelon siirtoon valmistautuminen / lakiasiantuntija Laura Lithenius, Isännöintiliitto

14.10-14.40 Kumppaneiden virtuaaliset minimessut

14.40-15.10 Isännöinti ja asiakas uudessa ajassa, mitä se tarkoittaa? -paneeli / Paneelin puheenjohtajana asiakkuusjohtaja Aki Salo, Isännöintiliitto ja keskustelemassa isännöitsijä Hannaleena Kuutilo, Walttari, kehityspäällikkö Linda Koivunen, Realia Isännöinti ja johtava asiantuntija Markus Tast, Maanmittauslaitos

15.10-15.40 Isännöintiliiton Digiselvityksen tulokset sekä vaikutukset isännöintialaan / kehityspäällikkö Ira Tenhunen, Isännöintiliitto sekä toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva, Isännöintiliitto

15.40-15.45 Tilaisuuden yhteenveto ja päätös

Pidätämme oikeudet ohjelman muutoksiin.

Osallistumisehdot:

Virtuaaliseminaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Virtuaaliseminaari on osallistujlle maksuton. Ilmoittautumalla virtuaaliseminaariin hyväksyt lomakkeelle täyttämiesi tietojen luovuttamisen Isännöintiliiton jäsenrekisteriin ja tapahtuman kumppaneille.

Virtuaaliseminaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki seminaariin toimitetaan osallistujille lähempänä virtuaaliseminaaria.

Yhteistyökumppanit: