Osoita asiakkaillesi pätevyytesi isännöitsijänä ja hae Auktorisoitu isännöitsijä -nimikettä. Auktorisointi on tehokas tapa viestiä osaamisesta ja palvelun laadusta sekä kehittää osaamista pitkäjänteisesti.

Hakeaksesi Auktorisoitu isännöitsijä -pätevyyttä sinulla tulee olla riittävä isännöinnin työkokemus ja koulutus sekä projektiosaaminen. Hakijat osallistuvat myös juridista osaamista mittaavaan tenttiin.

Hae Auktorisoiduksi isännöitsijäksi näin:

1. Tutustu pätevyysvaatimuksiin ja tenttiin
  2. Täytä hakulomake
  3. Ilmoittaudu tenttiin hakujärjestelmässä, kun hakemuksesi on hyväksytty.

Tenttiin osallistuminen ja koronarajoitukset:

Tentin maksimiosallistujamäärässä huomioidaan koronaan liittyvät rajoitukset ja suositukset. ISA ohjeistaa lähempänä tenttiajankohtaa tarkasti kaikkia tenttiin ilmoittautuneita, miten tenttitilaisuus järjestetään turvallisesti ja mitä osallistujien tarvitsee tilaisuuteen saapumisessa ja paikanpäällä huomioida.

Tenttien hinnat:

Isännöinnin Auktorisointi ISA ry tarjoaa vuoden 2021 aikana suoritettavan auktorisoitu isännöitsijä tentin hintaan 150 euroa pitäen sisällään ensimmäisen vuoden vuosimaksun. Katso auktorisoinnin hinnat.

Pätevyyden myöntämisestä vastaa Isännöinnin Auktorisointi ISA ry, jonka taustalla ovat Isännöintiliitto ja Kiinteistöliitto. Isännöinnin Auktorisointi ISA ry. auktorisoi isännöitsijöitä ja isännöintiyrityksiä sekä valvoo niiden toimintaa.

Katso kaikki vuoden 2021 tenttiajat ISA ry:n sivuilta.