Osoita asiakkaillesi pätevyytesi isännöitsijänä ja hae Auktorisoitu isännöitsijä -nimikettä. Auktorisointi on tehokas tapa viestiä osaamisesta ja palvelun laadusta sekä kehittää osaamista pitkäjänteisesti.

Hakeaksesi Auktorisoitu isännöitsijä -pätevyyttä sinulla tulee olla riittävä isännöinnin työkokemus ja koulutus sekä projektiosaaminen. Hakijat osallistuvat myös juridista osaamista mittaavaan tenttiin.

Hae Auktorisoiduksi isännöitsijäksi näin:

1. Tutustu pätevyysvaatimuksiin ja tenttiin
  2. Täytä hakulomake
  3. Ilmoittaudu tenttiin hakujärjestelmässä, kun hakemuksesi on hyväksytty.

Tenttiajankohdat:

Isännöinnin auktorisointi ISA ry järjestää 4.5.2021 useita tenttiaikoja, joista voit valita itsellesi parhaiten sopivan:

• 9.00-10.00
  • 10.15-11.15
  • 12.00-13.00
  • 13.15-14.15

Jokaisen tenttiajan maksimiosallistujamäärässä huomioidaan koronaan liittyvät rajoitukset ja suositukset. ISA ohjeistaa lähempänä tenttiajankohtaa tarkasti kaikkia tenttiin ilmoittautuneita, miten tenttitilaisuus järjestetään turvallisesti ja mitä osallistujien tarvitsee tilaisuuteen saapumisessa ja paikanpäällä huomioida.

Isännöintiliiton jäsenetu

Isännöintiliiton jäsenyritysten isännöitsijät saavat 100 € alennuksen auktorisointimaksusta ja 50 € alennuksen vuosimaksusta. Katso auktorisoinnin hinnat.

Pätevyyden myöntämisestä vastaa Isännöinnin Auktorisointi ISA ry, jonka taustalla ovat Isännöintiliitto ja Kiinteistöliitto. Isännöinnin Auktorisointi ISA ry. auktorisoi isännöitsijöitä ja isännöintiyrityksiä sekä valvoo niiden toimintaa.