Tänä päivänä dataa on runsaasti saatavilla ja sitä kerätään paljon eri lähteistä. Jotta tämä data olisi tehokasta hyödyntää, tulisi se kerätä yhteen paikkaan ja dataa tulisi rikastaa niin, jotta sitä olisi helppo hyödyntää jokapäiväisessä isännöintitoimissa.

Mitä ja mikä tällainen hyödyllinen data olisi isännöintitoimistoille? Miten isännöintitoimistot voisivat hyötyä tiedolla johtamisesta? Minkälaista tietoa tulisi kerätä ja analysoida isännöinnin tarpeita vastaamaan?

Webinaarissa käsitellään mm. seuraavia aiheita

  • Tiedolla johtaminen ja sen tavoitteet
  • Minkälaista tietoa kerätään ja miksi
  • Mihin ongelmiin haetaan ratkaisua tiedolla johtamisella

Aiheesta on keskustelemassa Alvan myyntipäällikkö Mirva Pietilä. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Webinaariin ilmoittautumalla hyväksyt lomakkeelle täyttämiesi tietojen luovuttamisen Isännöintiliiton jäsenrekisteriin ja webinaarin kumppanille.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille ja Isännöintiliiton jäsenrekisteriin. Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esittämiensä tietojen oikeellisuudesta.

Webinaarin kumppanina: