Vuonna 2020 ensimmäisen kerran järjestetty ja osallistujilta hyvää palautetta saanut Isännöinnin energiaseminaari saa jatkoa. Isännöinnin energiaseminaari 2021 pureutuu taloyhtiöiden päivänpolttavaan energia-aiheeseen useasta näkökulmasta.

Puheenvuoroissa kuullaan selkeäksi jäsenneltyä tietoa kansallisista ja kansainvälisistä tavoitteista ja pakotteista. Lisäksi ohjelmassa on vinkkejä energiaremonttien avustuksiin ja rahoitukseen, tietoa asumisen ympäristövaikutuksista sekä useita tosielämän energiansäästöesimerkkejä.

Tervetuloa virtuaalitapahtumaan hakemaan parhaat vinkit siitä, miten voit viedä omia taloyhtiöitäsi kohti energiaviisaampaa tulevaisuutta!

Seminaarin aikataulu:

12.00 – 12.05    Tervetuloa

12.05 – 12.20    Energiabarometrin tulokset / vaikuttamis- ja tutkimusjohtaja Tuomas Viljamaa, Isännöintiliitto

12.20 – 12.40    Kumppanicaseja

12.40 – 13.20    Kansalliset ja kansainväliset tavoitteet ja pakotteet energiaremonttien vauhdittajina / keskustelemassa rakennusneuvos Jyrki Kauppinen, Ympäristöministeriö; johtava asiantuntija (energia ja ilmasto) Petri Pylsy, Kiinteistöliitto sekä vaikuttamis- ja tutkimusjohtaja Tuomas Viljamaa, Isännöintiliitto

13.20 – 13.40    Kumppanicaseja

13.40 – 14.05    Keskusteluhetki kumppaneiden kahvihuoneissa

14.05 – 14.15     Tauko

14.15 –  14.45    Energiarenessanssi: kohti hiilineutraalia kaupunkia / projektijohtaja, Hiilineutraali Helsinki Kaisa-Reeta Koskinen, Helsingin kaupunki

14.45 – 15.05    Kumppanicaseja

15.05 – 15.35    Kumppaneiden live-esitykset messuständeillä ja virtuaalimessut

15.35 – 15.55    Tietoa energia-avustuksista

16.00                 Tilaisuuden päätös

Pidätämme oikeudet ohjelman muutoksiin.

Osallistumisehdot:

Virtuaaliseminaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Virtuaaliseminaari on osallistujlle maksuton. Ilmoittautumalla virtuaaliseminaariin hyväksyt lomakkeelle täyttämiesi tietojen luovuttamisen Isännöintiliiton jäsenrekisteriin ja tapahtuman kumppaneille.

Virtuaaliseminaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki seminaariin toimitetaan osallistujille lähempänä virtuaaliseminaaria.

Tapahtuman kumppaneina: