Isännöinnin kesäpäivä on isännöintialan yhteinen, iloinen sportti-iltapäivä! Päivä tarjoaa mahdollisuuden virkistäytymiseen liikunnan ja mukavan yhdessäolon merkeissä. Kesäpäivä koostuu leikkimielisestä padel-turnauksesta sekä muista, kevyemmistä aktiviteeteista kuten mölkyn ja petankin pelailusta. Jos pelailut eivät innosta, olet lämpimästi tervetullut mukaan myös pelkkiin huoltojoukkoihin kannustamaan muita!

Isännöinnin kesäpäivä järjestetään ulkona Helsingin Lauttasaaressa Helsinki Padel-keskuksen ulkopelikentillä. Kenttien viereen tulee mukava Lounge-alue tuoleineen ja musiikkeineen, jossa on mahdollista viihtyä rennossa ilmapiirissä ja hyvässä seurassa pelien välissä. Iltapäivän aikana osallistujille on tarjolla pientä suolaista välipalaa ja lisäksi alueella on kahvio. Kaikki pelivälineet löytyvät paikan päältä, joten mukaan et tarvitse kuin iloisen mielen ja säänmukaiset, sporttiset vaatteet.

Kesäpäivä on mainio tilaisuus virkistäytymiseen sporttailun merkeissä sekä verkostoitumiseen muiden isännöitsijöiden ja tapahtumakumppanien edustajien kanssa. Tapahtuma on osallistujille maksuton.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Mikä padel?

Padel on mailapeli, jossa yhdistyvät squashin ja tenniksen ominaisuudet. Kenttä on pienen tenniskentän kaltainen verkkoineen, mutta uloimpien rajaviivojen sijasta kenttää rajoittavat seinät. Pallo saa pelissä tietyin rajoituksin osua seinään ja kimmota siitä, kuten squashissa. Padelia pelataan nelinpelinä ja sitä pidetäänkin maailman sosiaalisimpana mailapelinä. Peli luotiin Meksikon Acapulcossa ja se on erittäin suosittu kotiseudullaan latinalaisessa Amerikassa sekä Espanjassa.

Padel sopii kaikille iästä ja sukupuolesta riippumatta! Padel on pelaajan iästä riippumatta hauskaa ja aloittamiskynnys on pienempi kuin esimerkiksi tenniksessä, koska aloittelijoidenkin välille syntyy pitkiä palloralleja.

Sinun ei tarvitse olla kokeillut aiemmin padelia, sillä osallistujat perehdytetään pelin saloihin iltapäivän aluksi. Mikäli et halua osallistua padel-turnaukseen, voit siitä huolimatta osallistua kesäpäivään!

Päivän ohjelma:

12:00-12:45 Ilmoittautuminen ja perehdytys padeliin
12:45-16:00

Leikkimielinen padel-turnaus

Padel-pelit pelataan arvotuissa 2 hengen joukkueissa.

Padelin ohessa järjestetään leikkimielisiä mölkky-, petankki- ja kroketti-turnauksia, joihin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Halutessasi voit osallistua kesäpäivään mukaan myös pelkissä kannustus- ja huoltojoukoissa!

Iltapäivän aikana tarjolla pientä välipalaa

n. 15:30-16:00 Padel-finaali
16:00-17:00 Afterit paikan päällä
17:00 Tapahtuma päättyy

Osallistumisehdot:

Tilaisuus on osallistujille maksuton. Tilaisuuteen voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta sekä Isännöintiliiton jäsenyhdistysten viralliset henkilöjäsenet. Tapahtumaan voi ilmoittautua enintään 5 henkilöä per yritys. Tapahtumaan mahtuu mukaan 100 ensimmäistä ilmoittautunutta.

Osallistujamäärän määrittämisen vuoksi sitova ilmoittautuminen 25.8.2020 mennessä.

Mikäli sinulle tulee osallistumiseste, ilmoitathan tästä pikimmiten meille, mutta viimeistään 20.8.2020 mennessä. Huomioithan, että paikalle saapumattomuudesta veloitetaan 30 euron tapahtumamaksu, mikäli ilmoittautumista ei ole peruttu 20.8.2020 mennessä.

Tapahtuma järjestetään säävarauksella. Mikäli tapahtumaa ei ole mahdollista järjestää sään takia, tästä viestitään ilmoittautuneille viimeistään paria päivää ennen tapahtumaa. Mikäli tapahtuma perutaan, ei mitään osallistumisesteestä johtuvia tapahtumamaksuja veloiteta.

Ilmoittautumalla tapahtumaan hyväksyt osallistumisehdot sekä yhteystietosi luovuttamisen tapahtuman kumppaneille.

Tapahtuman turvallisuus:

Tapahtuma järjestetään ulkotiloissa, joissa koronan ja muiden vastaavien tautien tartuntariski on pienempi kuin sisätiloissa. Varaamme tapahtumaan riittävästi käsidesiä kaikille osallistujille ja huolehdimme korostetusti pelivälineiden hygieniasta. Huolehdimme myös riittävistä etäisyyksistä muihin ihmisiin tapahtuman aikana.

Tapahtuman kumppaneina:

Isännöinnin kesäpäivän kumppanit