Koronaviruksen edetessä myös moni isännöintitoimisto on siirtynyt tekemään työtä etäyhteyksien päähän. Isännöintiliiton ja DNA:n webinaarissa keskustellaan parhaista etätyökäytännöistä isännöitsijän työssä.

• Minkälaisia erityispiirteitä liittyy etätyöhön isännöintialalla
  • Miten asiakaspalvelu toimii etänä
  • Millä välineillä järjestetään tarpeelliset kokoukset ja hallinto
  • Miten tiimiä johdetaan ja työpaikan me-henkeä pidetään yllä, kun iso osa työyhteisöstä tekee töitä keittiön pöydän ääressä

Webinaarissa keskustellaan etätyön tekemisestä isännöinnin näkökulmasta sekä jaetaan parhaita käytännön vinkkejä sujuvaan etätyöhön. Keskustelemassa ovat DNA:n hallinto- ja turvallisuusosaston johtaja Vesa Vuoti ja myyntipäällikkö Kaj Ohls DNA:lta, jossa on pitkät käytännöt mutkattoman etätyön tekemisestä, sekä isännöitsijä ja tiiminvetäjä Jarkko Hukkanen Inno Isännöinnistä. Webinaarin moderoi asiakkuusjohtaja Aki Salo Isännöintiliitosta.

Osallistumistiedot:

Osallistukaa koko toimiston voimin ja pohtikaa, mitä webinaarin asiakokonaisuus tarkoittaa teidän yrityksen näkökulmasta.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella (suosittelemme käyttämään Google Chrome -selainta). Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille.

Webinaarin kumppanina: