Isännöintijärjestelmä linkittyy laajasti isännöinnin arkeen niin isännöintiyrityksen sisällä kuin suhteessa isännöinnin asiakkaisiin. Isännöintiliiton ja Hausvisen webinaarissa keskustellaan isännöintijärjestelmän vaikutuksista Pirkanmaan Ammatti-Isännöinti Oy:n käytännön esimerkkien kautta. Webinaarissa keskustellaan muun muassa seuraavista aiheista:

• Millaista tietoa ja palveluita isännöintijärjestelmään saadaan lisättyä?
  • Miten isännöintijärjestelmä voi vähentää asiakaspalvelun kiirettä?
  • Miten palvella paremmin erilaisia asiakkaita isännöintijärjestelmän avulla?

Webinaarissa keskustelevat yhteyspäällikkö Esko Sivula Pirkanmaan Ammatti-Isännöinti Oy:stä ja myyntijohtaja Petri Harjula Festum Software Oy:stä. Webinaarin alustaa asiakkuusjohtaja Aki Salo Isännöintiliitosta.

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Osallistukaa koko toimiston voimin ja pohtikaa, mitä webinaarin asiakokonaisuus tarkoittaa yrityksenne näkökulmasta.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille. Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esittämiensä tietojen oikeellisuudesta.

Webinaarin kumppanina: