Sosiaalisen median kanavat tarjoavat oivan väylän asiakkaiden kanssa viestimiseen, oman asiantuntijuuden vahvistamiseen ja verkostoitumiseen. Isännöitsijänä somessa -webinaarissa käsitellään yleisiä periaatteita työroolissa somessa olemisesta ja viestimisestä, kuten mitä kannattaa minnekin postata.  Kanavista kurkistetaan lähemmin LinkedIniin.

Webinaarin vetää Isännöintiliiton tuottaja Mia Rouvinen.

Osallistumisehdot:

Webinaari on maksuton.

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Osallistukaa koko toimiston voimin ja pohtikaa, mitä webinaarin asiakokonaisuus tarkoittaa teidän yrityksen näkökulmasta.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin mahdolliselle kumppanille.