Syksyn tullen Isännöintiliitto lennättää jäsenyritysten johdon seminaarimatkalle Yhdysvaltoihin. Luvassa on inspiroivat, kansainväliset puitteet verkostoitumiseen ja ajatusten vaihtamiseen.

Seminaarimatkan aikana tutustut maailmaan suurimpaan vuosittaiseen kiinteistöalan ammattilaisille suunnattuun tapahtumaan, Realtors Conference & Expoon. Lukuisat mielenkiintoiset seminaarit, yli 400 näytteilleasettajaa ja monipuoliset ohjeisohjelmat tarjoavat kansainvälisiä näkökulmia tekemiseen. Luvassa on lisäksi kokemusten vaihtoa kollegoiden kanssa alan parhaista oivalluksista.

Tule hakemaan uutta perspektiiviä omien toimintatapojen uudistamiseen – matkusta kauas, oivalla ja näe lähelle!

Seminaariohjelma

Maanantai 29.10Startti

• Lento Helsinki – New York klo 14.10-16.55
  • Bussikuljetus hotelliin

Tiistai 30.10Onnistumisia

• Isännöinnin parhaat innovaatiot klo 9.00-15.00
  • Päivän alustajana ja puheenjohtajana toimii toimitusjohtaja Tero Heikkilä Isännöintiliitosta.
  • Osallistujat jakavat toisilleen esimerkkejä omista onnistumisista ja parhaista käytännöistä
  • Kiinkon tarjoama illallisristeily

Keskiviikko 31.10Koe

• Verconin tarjoama elämysretki: Parhaat palat New Yorkista isännöitsijän silmin

Torstai 1.11. Kohti Bostonia

• Bussikuljetus hotellilta Penn Station -rautatieasemalle
  • Junamatka New York – Boston business-luokassa
  • Bussikuljetus rautatieasemalta hotellille
  • Boston Celtics-Milwaukee Bucks / NBA-koripallo-ottelu to 1.11. Lisämaksullinen, Liput maksavat noin 100 euroa.

Perjantai 2.11. Expopäivä vol 1

Lauantai 3.11. Expopäivä vol 2

• Realtors® Conference & Expo

Sunnuntai 4.11. Kotimatka

• Bussikuljetus lentoasemalle
  • Lento: Boston – New York klo 12.08-13.30
  • Lento: New York – Helsinki klo 17.45-8.50, lento laskeutuu 5.11. klo 8.50.

Lennot

• 29.10. AY5 Helsinki – New York klo 14.10 – 16.55
  • 4.11. AA1289 Boston – New York klo 14.35 – 16.00
  • 4.11. AY6 New York – Helsinki klo 17.45 – 08.50 perillä 5.11.

Majoitus

29.10.–1.11. Hotel Park Lane New York city view rooms

Hyvätasoinen ja tyylikäs Park Lane sijaitsee erinomaisella paikalla Manhattanilla Keskuspuiston vieressä. Hotellissa on tilavat ja elegantit huoneet. Klo 17-19 hotelli tarjoaa kevyttä purtavaa, viiniä, olutta ja virvokkeita vierailleen. Hotellissa on tietoliikenneyhteydet, kuntosali ja business center.

1.11–4.11. Battery Wharf Hotel tai vastaava

Hyvätasoinen hotelli, joka soveltuu niin liike- kuin lomamatkailuun. Tilavat huoneet ovat moderneja ja hotellissa on kuntosali, spa ja useita ravintoloita. Hotelli sijaitsee Bostonin Waterfront alueella ja ympäristössä on paljon ravintoloita ja nähtävyyksiä. Messualueelle on n. 10 min ajomatka.

• EUR  2950 / henkilö jaetussa 2-hengen huoneessa
  • EUR  3950 / henkilö 1-hengen huone

Hintaan sisältyy:

• Lennot ja hotellit
  • Englanninkielisen assistentin palvelut kuljetuksilla matkaohjelman mukaisesti
  • Kokemusten vaihtopäivän New Yorkissa sisältäen aamu- ja iltapäivä kahvin sekä kokouslounaan
  • Ohjelmassa mainitut bussikuljetukset
  • Yhteistyökumppaneiden järjestämät illalliset
  • Junamatka New York–Boston Business-luokassa
  • Portieeri-maksut hotelleissa (yksi laukku / hlö)
  • Verot

Hintaan ei sisälly:

• Konferenssiliput  ja mahdolliset lisäohjelmat
  • Retket
  • Henkilökohtaiset kulut

Ilmoittautuminen

Matkalle ilmoittaudutaan oheisen linkin kautta 12.8.2018 mennessä: http://www.eventilla.com/usa. Ilmoittautuminen on sitova. Henkilövaihdokset mahdollisia 29.7.2018 asti.

Seminaarimatka toteutuu, mikäli ilmoittautuneita on vähintään 20. Osallistujien maksimimäärä on 25. Ilmoittautuneisiin ollaan yhteydessä syksyn aikana. Realtors® Conference & Expon ohjelman tarkennettua ja selvitetään osallistujien seminaarlippujen tarve. Isännöintiliiton Palvelu Oy hoitaa Realtors® Conference & Expon ilmoittautumiset ja laskuttaa ne ilmoittautuneilta.

Vastuullinen matkanjärjestäjä on Aktiv-Resor Oy. Jos haluat muutoksia matkaohjelmaan mm. yhdistämällä matkaan lomaa, asiaa voi tiedustella Aktiv-Resorista.

Yhteistyökumppanit

Muut ehdot:

Hinnanmuutokset
Tilausvahvistuksen hinnat annetaan sitoumuksetta ja ne perustuvat tilausvahvistuksen laadintahetkellä voimassa oleviin tariffeihin ja valuuttakursseihin. Niiden oleellisesti muuttuessa pidätämme oikeuden vastaaviin muutoksiin. Kurssimuutoksen suuruus määräytyy 6 viikkoa ennen lähtöä vallinneen valuuttakurssin mukaan. Matkat tapahtuvat kansainvälisillä reittilennoilla ja kuljetusmuodon erikoisluonteesta johtuen matkanjärjestäjällä on oikeus korottaa hintoja sopimuksen syntymisen jälkeen, mikäli lentohinnoissa, -veroissa tai polttoainelisissä tapahtuu muutoksia.

Virheilmoitukset ja valitukset
Asiakkaan velvollisuus on tarkistaa tilausvahvistuksen ja lentovarausten oikeellisuus. Matkustajan täytyy jo varausvaiheessa antaa nimi, joka vastaa matkustusajankohtana käytössä olevan passin nimitietoja. Lentovarauksiin ei voi tehdä nimenmuutoksia ja väärille nimille kirjoitettuihin lentolippuihin sovelletaan lentoyhtiön määrittämiä peruutuskuluja ja Aktiv-Resorin toimistokuluja.

Matkaa koskevat valitukset ja huomautukset on tehtävä välittömästi kohteessa matkanjärjestäjän edustajalle (matkanjärjestäjän paikallinen yhteistyökumppani) tai suoraan matkanjärjestäjälle Suomeen niiden korjaamiseksi jo matkan aikana. Matkaa koskevat korvausvaatimukset on tehtävä kirjallisesti viimeistään kahden kuukauden kuluessa matkan päättymisestä.

Passit ja viisumit
Matkanjärjestäjä ei vastaa vahingosta, joka matkustajalle aiheutuu, mikäli hänen matkansa estyy puutteellisten matka-asiakirjojen vuoksi. Esitteen tiedot viisumivaatimuksista koskevat Suomen kansalaisia ja ovat olleet voimassa esitteen painatushetkellä. Muutokset mahdollisia.

ESTA
Suomen kansalaisen pitää anoa sähköinen matkustuslupa USA:han. Lupa anotaan henkilökohtaisesti ja lupamaksu (USD 14) suoritetaan luottokortilla. Annamme tarkemmat ohjeet matkustajille.

Matkavakuutus
Matkustajan tulee jo varausta tehdessään ottaa huomioon, että peruutuskulut erityisesti viime hetken peruutuksissa voivat olla huomattavan suuret. Kehotamme matkustajiamme ottamaan matkavakuutuksen, johon sisältyy peruutusturvavakuutus oman, lähiomaisen tai matkatoverin vakavan sairastumisen tai kuoleman varalta. Tarkistakaa myös että vakuutuksenne korvausmäärät ovat riittävän suuret suhteessa matkanne hintaan.

Ryhmämatkoihin sovelletaan Yleisiä valmismatkaehtoja ja reittilentojen erityisehtoja.

Toimistomme on IATA-valtuutettu, valmismatkarekisterissä (rek. no. 111/88 Mj), Suomen Matkatoimistoalan Liiton ja PATA:n (Pacific Asia Travel Association) jäsen.