Isännöintiyritysten johdolle suunnatussa seminaarissa tarkastellaan itseohjautuvuutta ja sen hyötyjä yritykselle sekä yritysten itseohjautuvuuden eri tasoja ja niihin liittyvien tavoitteiden asettamista yritysvalmentaja Suvi Tuominiemen johdolla. Koulutuksen luonteen vuoksi suosittelemme osallistumista paikan päällä Helsingissä, mutta koulutuksesta järjestetään myös verkkototeutus.

Seminaarin työpajaosuudessa pohditaan sekä itsenäisesti että ohjatuissa pienryhmissä oman yrityksen itseohjautuvuuden nykytilaa sekä tavoiteltavaa tasoa. Lisäksi tunnistetaan esteitä itseohjautuvuudelle ja tehdään suunnitelmia näiden poistamiseksi. Työpajan aikana tehdään myös omaan yritykseen sopiva ja arjessa toteutettava toimeenpanosuunnitelma itseohjautuvuuden lisäämiseksi.

Seminaari tarjoaa osallistujille konkreettisia työkaluja itseohjautuvuuden ensimmäisiin tai jo kehittyneempiin askeliin käytännön tasolla.

Valmennuksen aikana saat vastauksen muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

• Mitä itseohjautuvuus tarkoittaa?
  • Mitä hyötyä itseohjautuvuudesta voisi olla minulle ja yritykselleni?
  • Millä tasolla yritykseni on suhteessa itseohjautuvuuteen? Minkälaisia tavoitteita voin asettaa tämän tiedon perusteella?
  • Mitä itseohjautuvuus vaatii minulta ja yritykseltäni?
  • Miten johdetaan itseohjautuvaa organisaatiota käytännössä?

Seminaarin tavoitteena:

• Osallistujat ymmärtävät itseohjautuvuuden pääperiaatteet ja hyödyt omalle organisaatiolle.
  • Osallistujat vievät mukanaan omaan arkeensa ja organisaatioonsa itseohjautuvuutta edistävän kokeilun toimeenpanosuunnitelman

Seminaarin aikataulu:

11.30 – 12.30 Lounas ja ilmoittautuminen

12.30 – 14.00 Alustus: Itseohjautuva organisaatio, mitä hyötyä siitä on meille?

14.00 – 14.30 Kahvitauko

14.30 – 16.00 Työpaja: kohti itseohjautuvampaa yritystä, yhteenveto ja tilaisuuden päätös

Kouluttajana:

Suvi Tuominiemi (FM, KTM, opettajan pedagoginen pätevyys) toimii yritysvalmentajana Balentorilla. Hänellä on kokemusta lukuisista koulutus- ja valmennustehtävistä sekä liiketoiminnan kehittämisestä yli 15 vuoden ajalta. Tuominiemen ydinosaamiseen kuuluvat muun muassa johtamistaidot, muutosvalmennukset ja työyhteisöjen tukeminen muutoksessa.

Kohderyhmä:

Isännöintiliiton jäsenyritysten johto ja avainhenkilöt.

Hinta:

Osallistumismaksu on 100 euroa + alv 24 % / henkilö. Hinta sisältää seminaarin luennon, työpajaosuuden ja materiaalit sekä aamukahvit ja lounaan.

Ilmoittautuminen:

Voit ilmoittautua mukaan samalla lomakkeella kuin Isännöintipäivien virtuaalitapahtumaan. Voit osallistua Johdon seminaariin, vaikka et osallistuisi Isännöintipäivien virtuaalitapahtumaan.

Ilmoittaudu mukaan

Tutustu Isännöintipäivien ohjelmaan