JOHTAMISEN AAMUKAHVIEN SARJA 2024

Isännöintiliitto tarjoaa jäsenyritysten johdolle ja esimiehille sekä esimiestehtävistä kiinnostuneille neljästä tilaisuudesta koostuvan aamukahvien sarjan jälleen vuonna 2024. Tilaisuudet järjestetään vuoden aikana webinaareina ja tilaisuudet ovat jäsenyritysten henkilökunnalle maksuttomia.

Voit ilmoittautua koko neljästä osasta koostuvaan sarjaan tai valita sinua kiinnostavat webinaarit. Voit hyvin ilmoittautua koko sarjaan, vaikka et pääsisi juuri webinaaripäivänä kuuntelemaan tilaisuutta. Näin varmistat, että saat joka tapauksessa kaikki materiaalit ja linkit tallenteisiin suoraan omaan sähköpostiisi.

Johtamisen aamukahvit 2024: Mitä voimme oppia toisiltamme isännöintitoimialalta?

Aamukahvien tavoitteena on tarjota tuoreita näkökulmia johtamiseen, lisätä johtamisosaamista sekä innostaa keskusteluun käsiteltävien teemojen ympäriltä. Vuoden 2024 teemana on Mitä voimme oppia muilta?

Keskusteluja vetämässä aamukahveilla on Isännöintiliiton toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva ja johtaja Marianne Falck-Hvilstafeldt. Keskustelemassa on vierailevina asiantuntijoina jäsenvieras meidän toimialalta.

1. Johtamisen aamukahvit: Huonosta johtajasta voi kehittyä hyväksi ja jopa esimerkilliseksi

Torstaina 7.3.2024 klo 9.00 – 10.30

Usein ajatellaan, että hyväksi johtajaksi synnytään ja että jollakin on jo lähtökohtaisesti hyvän johtajan ominaisuudet. Hyväksi johtajaksi kehitytään ja koskaan siinä ei ole valmis. Johtajakin voi oppia mokistaan ja nöyränä tarttua omiin kehityskohteisiinsa. Millainen voi olla johtajan oppipolku ja jatkuva kehittyminen? Mikä tekee johtajasta esimerkillisen? Rehellisesti omasta kehityspolustaan keskustelemassa toimitusjohtaja Marjut Sandsjoe Nurmijärven Kodeilta. Isännöintialan vuoden 2023 vuoden työpaikaksi valittiin Nurmijärven Kodit.

Aiheesta Hyvä johtaja -blogissa: https://www.hyvajohtaja.fi/page/3/

• Vieraana toimitusjohtaja Marjut Sandsjoe, Nurmijärven Kodit
  • Keskustelemassa johtaja Marianne Falck-Hvilstafeldt, Isännöintiliitto

2. Johtamisen aamukahvit: Nuoret isännöintialalla

Torstaina 16.5.2024 klo 9.00 – 10.30

Miten z-sukupolven astuminen työelämään vaikuttaa isännöintialalla? Webinaarissa käymme läpi Oiva Isännöinnin Tomi Taanilan kanssa, mitä isännöintiyritys itse voi tehdä sen eteen, että alalle saadaan nuoria. Pohdimme, miten taloyhtiöille osattaisiin ”myydä” nuori ammattilainen niin, että nuorilla olisi aidosti mahdollisuus onnistua alalla ja että hallitukset ja osakkaat myös hyväksyisivät heidät ammattilaisina. Tarjoamme myös eväitä isännöintiyritykselle ymmärtää sitä, miten nuoret sukupolvet suhtautuvat työhön ja eväitä siihen, että nuoret saataisiin myös jäämään alalle.

• Jäsenvieraana myyntijohtaja Tomi Taanila, Oiva Isännöinti
  • Keskustelemassa toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva, Isännöintiliitto

3. Johtamisen aamukahvit: Liiketoiminnan digitalisoinnin johtaminen

Tiistaina 10.9.2024 klo 9.00 – 10.30

Liiketoiminnan ja palveluiden digitalisointi vaatii usein isoa muutosta. Uudistaminen vaatii aina muutosjohtamista, valintoja, toiminnan, prosessien ja palvelutarjooman kehittämistä. Kuinka saadaan koko organisaatio mukaan digitalisaation muutosmatkalle? Miten taklataan yrityksen sisäistä ja asiakkaidenkin vastarintaa? Liiketoiminnan digitalisoinnin johtamisen haasteista keskustelemassa kehitysjohtaja Linda Koivunen Retta Isännöinnistä.

• Jäsenvieraana kehitysjohtaja Linda Koivunen, Retta Isännöinti
  • Keskustelemassa johtaja Marianne Falck-Hvilstafeldt, Isännöintiliitto

4. Johtamisen aamukahvit: Naisjohtajuus

Tiistai 10.12.2024 Klo 9.00 – 10.30

Sisältö tarkentuu tapahtumasivulle.

• Jäsenvieraana toimitusjohtaja Teija Ojankoski, Y-säätiö
  • Keskustelemassa toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva, Isännöintiliitto

Osallistumisehdot:

Koulutus on maksuton. Johtamisen aamukahveille voivat osallistua ainoastaan Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta. Ilmoittautumalla koulutukseen hyväksyt lomakkeelle täyttämiesi tietojen luovuttamisen Isännöintiliiton jäsenrekisteriin.

Osallistumislinkit koulutuksen webinaaritoteutuksiin saat aina päivää ennen koulutusta. Osallistua voi joko yksittäiseen tilaisuuteen tai koko sarjaan. Teemme tilaisuuksista tallenteet, jotka lisätään jälkikäteen Mappi-jäsenpalveluun.

Tervetuloa mukaan kuulemaan, keskustelemaan ja innostumaan johtamisesta!

Tutustuthan myös tapahtumaohjeisiimme: https://www.isannointiliitto.fi/tutustu-meihin/hallitus-ja-paatoksenteko/kaytannot-tapahtumissa-ja-kokouksissa/