Sähköautojen latauspisteet taloyhtiössä voivat aiheuttaa harmaita hiuksia isännöinnille. Eversheds Sutherlandin ja Isännöintiliiton webinaarissa käydään läpi sähköautojen latauspisteiden hankintaprosessia juridisesta näkökulmasta ja annetaan isännöinnille vinkkejä aiheesta.

Webinaarissa käydään läpi juridisia näkökulmia niin sähköautojen latauspisteiden alkuselvitykseen, päätöksentekoon yhtiökokouksessa kuin sopimuksiin ja kilpailutuksiinkin. Lisäksi sivutaan sähköautojen latauspisteisiin liittyviä avustuksia.

Webinaarissa aiheesta ovat keskustelemassa asianajaja Mika Backman ja asianajaja Jukka Laakso Eversheds Sutherlandilta sekä lakiasiantuntija Jenni Lauhia Isännöintiliitosta.

Osallistumisehdot:

Webinaari on maksuton sekä avoin Isännöintiliiton jäsenyrityksen koko henkilökunnalle sekä Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenille. Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille ja Isännöintiliiton jäsenrekisteriin. Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esittämiensä tietojen oikeellisuudesta.

Webinaarin kumppanina: