Ilmastonmuutos vaikuttaa suomalaisten asumiseen jatkuvasti entistä enemmän. Ilmastoviisas asuminen vaatii keskittymistä sekä energiatehokkuuteen että hiilijalanjäljen pienentämiseen niin uudisrakentamisessa kuin vanhojen rakennusten korjaamisessa. Webinaarissa pureudutaan ilmastoviisaaseen asumiseen ja tarjotaan vinkkejä energiatehokkaaseen ikkunaremonttiin.

Aiheen alustaa Pihla Groupin asiantuntija. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Osallistukaa koko toimiston voimin ja pohtikaa, mitä webinaarin asiakokonaisuus tarkoittaa teidän yrityksen näkökulmasta.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille.

Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esitettyjen tietojen oikeellisuudesta.

Webinaarin kumppanina:

Logo Pihla Tiivi