Energia- ja vesikustannukset ovat suurin yksittäinen kuluerä kiinteistön vuosittaisista käyttökustannuksista. Sähköinen huoltokirja ja tuntitasoinen kulutusseuranta ovat tärkeitä työkaluja nykyaikaisessa kiinteistön ylläpidossa. Näiden lisäksi säännölliset tekniset tarkastukset varmistavat taloteknisten järjestelmien kunnon, oikean käytön sekä energiatehokkuuden. Isännöintiliiton ja Vahasen webinaarissa pureudutaan mm. seuraaviin aiheisiin:

• Huoltokirja auttaa ennakoimaan  riskejä ja säilyttämään kiinteistön arvon.
  • Sähköinen huoltokirja helpottaa eri osapuolien välistä keskustelua.
  • Tavoitteellisen kulutusseurannan avulla havaitaan ajoissa ei toivotut kulutusmuutokset.
  • Vuodonvalvonta on oleellinen osa kulutusseurantaa.
  • Säännöllisillä teknisillä tarkastuksilla varmennetaan taloteknisten järjestelmien kunto ja oikea käyttö.

Aiheesta alustavat asiakaspalvelupäällikkö Matti Hellgrén ja asiakaspalvelupäällikkö Jouko Viikilä, Vahanen Monitoring Services Oy:ltä. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Osallistukaa koko toimiston voimin ja pohtikaa, mitä webinaarin asiakokonaisuus tarkoittaa yrityksenne näkökulmasta.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille. Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esittämiensä tietojen oikeellisuudesta.

Webinaarin kumppanina:

Vahanen logo